***
Vislēnākais skaņas ātrums ir bioloģiskā vidē – cilvēkā.
Kā tā?
Nu, liela daļa no tā, ko Jūs sakiet un māciet saviem bērniem bērnībā,
nonāk līdz viņu apziņai un tiek sadzirdēts tikai ap gadiem 40.
****
Skolotāja bērniem uzdod atnest runājošu dzīvnieku. Jānītis atnes čūsku.
Kad Jānīša kārta parādīt runājošo dzīvnieku,
skolotāja saka: "Redzi, Jānīt, čūska nerunā."
Jānītis paņem čūsku un divas reizes pasit čūsku pa galdu.
Čūska: ššššš”sš’
"Redzi Jānīt, čūska nerunā".
Jānītis vēl vienu reizi pasit čūsku pa galdu.
Čūska: še kur līgo priežu meži!!!
***
Eksāmens. Students neko nezina.
Profesors sašutis:
- Nu kā var tā neko nezināt?
Students taisnojas:
- Es domāju, ka eksāmens ir rīt.
***
Skolotāja prasa bērniem:
- Kas izgudroja zobratus?
Kāds puisēns atbild:
- Inženieris.
- Ļoti labi, sēdies.
Bet kā radās olas?
Kāda meitenīte:
- Olas radās evolūcijas gaitā.
- Ļoti labi, sēdies.
Bet kas izgudroja sirēnu?
Pēterītis:
- Sirēnu izgudroja inženieris, kam olas zobratos ierāva…
***
Stāv students tramvaja pieturā un dikti raud. Pienāk večiņa un vaicā:
- Ko raudi, student?
- Man biļete pazuda.
- Neraudi, iedošu Tev biļeti.
- A man tur pusdienas bij’ ietītas …
***
- Māmiņ, man skolā teica, ka es esmu vampīrs!
- Neņem galvā, dēliņ, labāk paēd boršču, kamēr vēl nav sarecējis…
***
Skolotājs:
- Kā sauc cilvēku, kas zog?
Pēterītis:
- Nezinu.
- Pēterīt, ja es iebāzīšu roku tavā kabatā un izvilkšu latu, par ko tu mani sauksi?
- Par burvi!
***
- Sakiet,
Kāda ir jūsu diplomdarba rakstīšanas metodika???
- Ctr C, Ctrl V!
***