Tātad šī ir otrā daļa kurā būs par smago roku bet.. lai būtu jautrāk teksts tulkots caur Google tulkotāju :)

Smagais roks (vai smagā roka) ir brīvi noteikta žanra rock mūzikas, kura ātrāk saknes vidū 1960 garāžu, blues rock un psychedelic rock. To raksturo smags izmantojot izkropļota elektriskās ģitāras, basģitāra, bungas, klavieres, un klaviatūras. Tas ir attīstījies par lielu formu populārās mūzikas 1970, ar joslām, piemēram, Led Zeppelin, Deep Purple, Aerosmith, AC / DC un Van Halen, sasniedzot komerciālo augstāko ar glam metāla joslu, piemēram, Bon Jovi un Def Leppard 1980 un rawer skaņas Guns N 'Roses, pirms zaudējot popularitāti, saskaroties ar grunge. Neskatoties uz to, daudzi post-grunge joslām pieņemts smagā roka skaņas un 2000s bija atjaunota interese par uzņēmējdarbību joslās, mēģinājumi atdzimšanu, un jaunu cieto rokgrupas, kuras izveidojušās no garāžas roka / post punk atdzimšana.

 
Vēsture
No vidus 1960.gadu, īpaši amerikāņu un britu rokgrupas sāka mainīt rock un roll, pievienojot standarta žanra grūtāk skaņas, smagāks ģitāru rifi, uzpūsts drumming un skaļāks vokāls. Early veidi smagā roka var dzirdēt Kingsmen versiju par "Louie, Louie" (1963), kas padarīja to garāža rock standarta, [6] un britu invāzija aktu dziesmas, tajā skaitā "You Really Got Me", ko Kinks (1964), "My Generation" ar Who (1965) [1] un "(es nevaru saņemt Nē) Apmierinātība" (1965) ar Rolling Stones. [7 No vēlu 1960 kļuva kopīgi sadalīt] mainstream rock mūziku, kuras izveidojušās no psychedelia uz mīksto un cieto iežu. Soft rock bieži bija iegūti no tautas rock, izmantojot akustisko instrumentu un liekot lielāku uzsvaru uz melodiju un harmoniju. [8] Savukārt, cieto iežu bija visbiežāk iegūst no blūza-roka un bija spēlēja skaļāk un ar lielāku intensitāti. [1]

Blues rock akti, kas sākts skaņas iekļauts Krējums, Jimi Hendrix pieredze un Jeff Beck grupa [1] Krējums, jo dziesmas patīk. "I Feel Free" (1966) kombinētās blues-rock ar pop un psychedelia, jo īpaši riffs un ģitāra solo no Eric Clapton [9]. Jimi Hendrix ražots formu blūza-ietekmē psychedelic rock, kas kopā elementus džeza, blūza un roka un roll [10]. No 1967 Jeff Beck ko rada ģitāra jaunus augstumus tehnisko virtuozitāti un pārvietot blues-rock virzienā smagā roka ar viņa joslā, Jeff Beck Group [11]. Dave Davies no Kinks, Keith Richards no Rolling Stones, Pete Townshend no Who, Hendrix, Clapton un Beck visi viens no pirmajiem izmanto jaunu ģitāra ietekmi, piemēram, pakāpenisku, atsauksmes un sagrozīšanu [12]. grupas, kuras izveidojušās no amerikāņu psychedelic skatuves aptuveni tajā pašā laikā vai drīz pēc tam, kas iekļauts Iron Butterfly, Blue Cheer un vaniļas izdomājums [13].

Beigās desmitgades atšķirīgu žanru smagā roka atkopās ar joslām, piemēram, Led Zeppelin, kas sajaukts mūzika agrīnas rock joslu ar lielāku cieto griezīgs formā blūza roka un skābes rock viņu tāda paša nosaukuma albumā, Led Zeppelin (1969) un Led Zeppelin II (1970), un Deep Purple, kuri sasnieguši komerciālos panākumus ar savu ceturto un noteikti smagāka albumu, In Rock (1970). Tāpat nozīmīga bija Black Sabbath ir paranoiķis, kas apvienojumā ģitāru riffs ar disonanse un precīzākas norādes mistisks un elementus Gothic šausmas. [14] Visi trīs no šīm joslām, ir uzskatīts par centrālo attīstībā smago metālu, bet ja metāla tālāk akcentēja intensitāti mūziku, ar joslām, piemēram, Judas Priest pēc sabata vadošo uz teritoriju, kas bieži bija "tumšāka un vairāk bīstamo", cieto iežu tendence palikt vairāk pārbagāts laba laika mūziku. [1]