Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
2
43
« 1  2  3 »

Eiepriekšējais raksts -

Skyway 25

Šis raksts ir par cilvēka - ģēnija pasaules redzējumu un risinājumiem, kā novērst katastrofu un nesalīdzināmi uzlabot cilvēku dzīvu visā pasaulē.

1982 gads. Iznāca jauns raksts par toreizēji parasto inženieri Anatoliju Eduardoviču Junitski par Starpplanētu Transportu Sistēmu, kas ir lielākais trošu tehnoloģijas realizācijas veids. Publikācija aprīļa “Izgudrotājs un novators” atrodas rubrika “Tiesības uz iztēli”, toreizējos gados par Kosmosa bezraķešu izpētes koncepciju runāja arī Džordano Bruno. Daudz ūdens ir aiztecējis un šodien STL – dzīves nepieciešamība un pastāvīga tēma priekš rubrikas “aktuālākais” jebkurā tematiskajā izdevumā.

Tieši par to detalizēti stāsta savā Periscope kanālā futorologs Sergejs Sibiriaks. Junitska inženieru skola ir loģisks turpinājums Ciolkovskova mācībām: Starpplanētu Transporta līdzeklis – vienīgais no inženierijas skatu punkta izstrādātais projekts, spējot sniegt iespēju globālai zemes civilizācijas ekspansijai kosmosā; kosmosā ir nebeidzami resursi, kas ir spējīgi ražošanas industriju pavisam citā attīstības līmenī; starpplanētu transporta sistēmas palaišana vajadzētu būt pamatam jaunam raķešu kosmonautikas etapam; industrijas izvešana kosmosā ļaus Zemi atbrīvot no kaitīgās iedarbības un palīdzēs palaist raķetes bez ekoloģijas bojāšanas un enerģijas patēriņa pārvarot gravitāciju; kosmosa kuģus varēs ražot pa taisno atrodoties orbītā, kur būs attīstīta visa vajadzīgā ražošanas bāze; atveras perspektīve priekš attālinātiem kosmosa lidojumiem; kosmosa industrializācija – nav sapņi, bet vajadzība kas ir šodien, kas tiek realizēts ar SkyWay kompāniju Grupu.

Inženieris Anatolijs... Autors: astraalis Skyway un Spaceway
1. Inženieris Anatolijs Eduardovičš Junitskis – autors un ģenerālinženieris projektiem SkyWay un SpaceWay KOSMOSA INDUSTRIALICĀZIJA: TUVĀKĀS PERSPEKTĪVES

Es esmu pārliecināts, ka mūsu civilizācijai nav un nevar būt nekādi izdzīvošanas ceļi, neieskaitot rūpniecības izvešanu kosmosā. Šī pārliecība mani nepamet jau vairāk, nekā 40 gadus un visa šī laika garumā ir mans galvenais motīvs visam, tam ko es daru. Man jau ir izdevies sasniegt daudz, pēc pirmās publikācijas par šo tēmu, iznākušai 1982 gadā žurnālā “Izgudrotājs un novators”. Vēl vairāk man nāksies izdarīt. Zinu, ka eju pa pareizo ceļu, un es nekad uz tā neesmu bijis viens. Bet ja tie, ar kuriem es turpinu iet, nespēs piesaistīt pie sevis lielāko planētas cilvēku uzmanību, tad uz šīs planētas nebūs nākotnes. Un tādēļ es piesaucu visus attiekties tam, ka viss kas ir šajā rakstā uzrakstīts ar maksimālu nopietnību un uzmanību. No tā ir atkarīgs ļoti daudz – mūsu visas zemes civilizācijas nākotne.

 

ATTĒLĀ REDZAMA PUBLIKĀCIJA... Autors: astraalis Skyway un Spaceway
2. ATTĒLĀ REDZAMA PUBLIKĀCIJA NO 1982 GADA AR ESTAKĀDI NO STARPPLANĒTU TRANSPORTA LĪDZEKĻA AR JUNITSKI ATRODOTIES UZ TĀS. Pašreizējā lietas virzība

Katastrofālais apkārtējās vides stāvokļa apraksts, ekonomikas, politikas un morāles šeit būs lieki. Pasaules uzbūves neprecizitāte jau tā ir redzama bez tā visa. Kas ir vēl raksturīgāks, mēs gandrīz vai neesam spējīgi ieraudzīt izeju no izveidojušā stāvokļa. Mums nav kur paslēpties, nav kur mukt un praktiski neviens uz kā varētu paļauties. Pašreizējajā izveidojušās situācijas rezultātā tikai kosmos ir palikusi vieta cerībām un tam horizontam, kur vēl ir vieta optimismam, bet pat šis optimisms liekas bezcerīgs. Kosmosa telpas apdzīvošana skaitās, kā biļete vienā virzienā, civilizācijas rekviēms, glorificēt tās diženumu un pakļaujoties tās bezpalīdzībai. Galvenais šīs bezizejas optimisma skandinātājs ir Ilons Masks, izsmeļosi paužot savu pamata noskaņojumu “Es gribētu nomirt uz Marsa. Bet ne nositoties pret tā virsmu”.

Zinātnes sabiedrības speciālisti, kā arī kompānijas, kuras darbojas kosmosa nozarē, regulāri piedāvā kaut ko publikas vajadzībām. Lielāko interesi piesauc tādi viņu darbības virzieni, kā iedzīvotāju izvešanu Zemes orbītā, celtniecības bāzi uz Mēness virsmas, kā arī Marsa ekspansija un terioritālā apņemšana. Ziņu kanāli ar entuziazmu paņem šīs tēmas, bet specialitātes nozares pārstāvji nepārtraukti pasviež tiem ko jaunu. No pēdējā – Lielbritānijas starpplanētu sabiedrības loceklis Džerijs Stouns Independent intervijā paziņoja, ka jau pēc 20 gadiem Zemes orbītā parādīsies apdzīvotas kolonijas, kurās varētu dzīvot un strādāt tūkstošiem cilvēku, nodarbojoties ar saules bateriju apkalpošanu. Pēc Stouna domām, šī perioda laikā tehnoloģija attīstīsies tik krasi, ka cilvēkiem pat nebūs vajadzības piegādāt materiālus no Zemes. Lielākā to daļa tiks iegūta no Mēness virsmas un asteroīdiem.

2017 gada 14 martā... Autors: astraalis Skyway un Spaceway
3.

2017 gada 14 martā Roskosmos sāka kandidātu atlasi kosmonautu rindām. kuri kļūs par jaunu ekspedīciju dalībniekiem, kuri dosies uz Mēnesi jaunā kosmosa kuģī “Federācija”, kas pašreizējā brīdī atrodas izstrādes stadijā. Pilotējamā misija uz Zemes pavadoni varētu notikt ap 2030 gadu. Ne mazāk ambiciozi izskatās amerikāņa biznesmeņa Ilona Maska plāni, SpaceX radītāja – kompānija – ražojoši kosmosa tehniku, kuri agrāk pieteica Marsa kolonizācijas programmu. Šīs programmas ietvaros Masks nodomājis radīt uz sarkanās planētas autonomu apdzīvotību, kas sastāvēs no miljons iedzīvotājiem atrodoties pilnā pašattīstībā.

Tādas kosmosa apdzīvošanas idejas principiāli nenes neko jaunu, bet pēc dabas ir projektu reinkarnācija, kuri jau sen ir bijuši zināmi, vēl pirms K.E. Ciolkovskaja laikiem. Šīs idejas dažu iemeslu dēļ netika realizētas, galvenās no tām ir – nepieciešamās tehnoloģijas neesamība, pirmkārt jau ”geokosmiskā transporta rindās, kas spētu izpildīt uzstādītos nodomus un mērķus, un kopējās programmas izmaksas. Kā piemērus varētu atcerēties O’Neila orbitālās pilsētas, projekti LongshotHorizonLunexMars One un citi. Šodien kosmosa apdzīvotības un pārņemšanas tēma atrodas “otrajā elpā” un paliek par notaļ populāru trendu ne vien zinātnes sabiedrībā, bet arī futorologu un entuziastu rindās.
Kā arī nevajadzētu aizmirst par to, ka pēc lielajām CCCP un ASV skrējiena sacensībām 1975 gadā nekādi ievērojami kosmosa ieņemšanas notikumi netika izdarīti. Kopumā kosmonautikas sabiedrība peldēja pa straumu, bet to darbību ierobežoja kosmosa pavadoņu palaišana un to apkalpošana SKS. Labāk tiksim skaidrībā, kas šodien varētu cilvēcei traucēt kosmosa ieņemšanā.

RAĶEŠU CEĻA NEEFEKTIVITĀTE

Pirmkārt, nepieciešamo dzinēju neesamība, spējoša sniegt vajadzīgo ātrumu kosmosa aparātam. Pats ātrākais bezpilota kosmosa kuģis, no visiem palaistajiem līdz šodienai, ir zonde “Helios-2”, sasniedzot ātrumu 252792 km/st. Zonda startēja 1976 gada 15 janvārī saules procesu izpētei. Savu misiju tā pabeidz vēl 1980 gadu sākumā, bet joprojām atrodas Saules orbītā. Pārvietojoties ar tik lielu ātrumu, mums būtu nepieciešami, vismaz 19 000 gadi, lai sasniegtu tuvāko Zemes zvaigžņu kaimiņu. Tādēļ, ekspedīcijas ar tādiem ātrumiem līdz pats līdz Saules sistēmas robežām ir absolūti bezperspektīvas. Vienīgais, ko varētu sagaidīt kuģa ekipāža, – nāve no vecuma.

Otrkārt, kosmisko kuģu navigācijas sistēmas atrodas diezgan zemā attīstības līmenī. Galvenais tīkls, kuru izmanto lielāko daļu kosmisko kuģu apkalpošanai ir Deep Space Network. Tā ir spējīga efektīvi strādāt tikai nelielos no Zemes attālumos un nevar tikt izmantota liela attāluma lidojumos – kaut arī radioviļņi pārvietojas ar gaismas ātrumu, signālu nodošana dziļos kosmosa attālumos joprojām aizņem stundas. Protams, ka orientējoties pēc zvaigznēm var noteikt un koriģēt lidojuma maršrutu, bet tās ir pārāk tālu, lai varētu noteikto to, kādā vietā pašlaik jūs atrodaties.

Treškārt, kas ir īpaši svarīgi, nesējraķetēm, bez kurām no Zemes neatrauties, ir ļoti zema efektivitāte,kā arī ekoloģiski ļoti bīstamas. Piemēram, ja uzskaita visus lidojumus un priekšlidojuma izcenojumus un enerģijas patēriņus, tad raķešu efektivitāte – mazāk, nekā 1%, kas ir vēl sliktātk, nekā tvaika vilcienam. Turklāt, jau sen ir aprēķināts, ka tikai 80 “Space Shuttle” raķešu tipu palaišanas gadā ir spējīgas pilnībā iznīcināt Zemes galveno slāni. Skan kā paradokss, bet maksimālā pieļaujamā kapacitāte visas pasaules raķešu kompleksu pārvešanā ir mazāk, nekā 1000 tonnas gadā, kas ir pielīdzināms vienas Zemes pajūga ar pāri spēcīgu zirgu transportēšanas efektivitātei gada laikā. Pēc ļoti dārgajām izmaksām – katra tonnas nogādāšana orbītā izmaksā aptuveni 10 miljonus dolāru.

Vienīgais veids kā kosmiskie... Autors: astraalis Skyway un Spaceway
4.

Vienīgais veids, kā kosmiskie ceļojumi varētu tikt realizēti redzamā nākotnē – izveidot kuģu-koloniju, kuri varētu atrasties ceļā desmitiem, simtiem un pat tūkstošiem gadu. Tādam kuģim ir jābūvējas kosmosā no pašas kosmosa izejvielām. Pirmās ekspedīcijas laikā tās dalībnieki novecos un nomirs, bet to pēcnācēji turpinās ceļojumu. Bet pat pie šādas kosmisko ceļojumu loģiskās organizācijas, eksistē nepārvaramas tehnoloģiskas problēmas, kurām priekšgalā ir – radīt uz kuģa borta mākslīgu gravitāciju, neesošu slēgtās dzīvības uzturēšanas sistēmas, kā arī cīņa ar kosmosa radiāciju. Tad tad, ja šīs problēmas tik atrisinātas tuvākajā laikā, tad kosmisko kolonizātoru ceļā stāv vēl viena, ne mazāk svarīga: nodrošināt tāda mēroga kosmisko kuģa palaišanu no Zemes nav iespējama, tādēļ vienīgais variants paliek tā radīšanas jau Zemes orbītā. Bet cilvēcei joprojām neeksistē citāda veida kravas nogādāšana kosmosā, kā raķešu. Pat SpaceX – projekts, darot ievērojamus panākumus raķešu ceļa izmaksām, piedāvā modernizētas starpkontinentālas balastiskās raķetes, kas izveda astronautus kosmosā vēl 1960 gados.

Ar citiem vārdiem sakot, sapņi par kosmiskajiem ceļojumiem joprojām būs tikai sapņi līdz tam brīdim, kamēr cilvēce neatrisinās kosmonautikas fundamentālo problēmu, bet konkrētāk – atradīs jaunu variantu Zemes apkārtējās telpas ieņemšanai. Pretējā gadijumā, izmantojot reaktīvos dzinējus kosmosa nozarē, novedīs pie ekoloģiskas katastrofas un vairs neizlabojamam planētas ozona slānim. Tā rezultāta gadijumā lidot uz tālajām planētām vairs nebūs nevienam iespējams.

Turklāt, kosmiskās ekspansijas plāni nes aiz sevis arī morālos riskus, kuru Amerikāņu fantastikas rakstnieks Kims Stenlijs Robinsons aprakstija, ka “Cilvēki domā, ka ja mēs piesārņosim Zemi, tad mēs vienmēr varam doties uz Marsu vai citām zvaigznēm. Tas ir maldinoši”.

Starpplanētu transporta līdzeklis

Kā neliktos savādi, bet mūsdienu kosmonautikas problēmu risinājums eksistē jau diezgan ilgi: vēl 70-tajos gados es piedāvāju bezraķešu ģeokosmisko transporta sistēmu – Starpplanētu transporta līdzekli (STL), spējot īsā laikā izvest Zemes orbītā nepieciešamo kravu.

PLANĒTAS INDUSTRIĀLAIS... Autors: astraalis Skyway un Spaceway
5. PLANĒTAS INDUSTRIĀLAIS KOSMOSA GREDZENS(PLĀNA PAVADIŅA STL NOLAIŠANĀS LAIKĀ)

Pirmā publikācija par šo projektu ar nosaukumu “Pārsēšanās, kosmosa, gredzena” tika izdarīta žurnālā “Izgudrotājs un novators” 1982 gadā.  (skatīt http://yunitskiy.com/news/1982/news19820402.htm. Ideja izsauca lielu interesi satarptautiskā līmenī. Es tiku pieņemts PSRS kosmonautikas federācijā. pēc tam 1987 gadā veicu paziņojumu “Planētas glābšanas riņķis” starptautiskā padomju-amerikāņu seminārā (skatīt http://yunitskiy.com/news/1987/news19870512.htm, kas norisinājās Pasaules aizsardzības Padomju komitejā Maskavā. Jau pēc gada organizēju un veicu Pirmo Starptautisko zināt-tehnisko konferenci “Kosmosa bezraķešu industrializācija: problēmas, idejas, projekti”, savācot vienuviet no visas pasaules savā dzimtenē, pilsētā Gomele, aptuveni 500 cilvēkus (skatīt http://www.yunitskiy.com/news/1988/news19880429.htm). Galvenais notikums konferences laikā bija mans paziņojums “Optimālo transporta sistēmas izveidošanas principi priekš apkārtzemes kosmiskās telpas industriālās ieņemšanas”. Paziņojumā tika pamatoti nosacijumi, ka kosmosa industrija ir kā neizbēgams cilvēces attīstības etaps. Pamatā bija saglabāt četrus fiziskas likumus (enerģija, impulsi un citi.) bija doti kritēriji un veikta sistēmas meklēšana pēc optimālākā geokosmiskā transporta, kas piekāpās šiem kritērijiem.

Pēc konferences rezultātiem un Kosmonautikas Federācijas pasūtijuma PSRS kinostudija “Belarusfilm” uzņēma par mani 30 minūšu dokumentālu filmu “Debesīs uz riteņa”. 1989 gadā filmu demonstrēja PSRS kinoteātros, kā arī ārzemēs angļu valodā (skatīt http://www.yunitskiy.com/news/1989/news19890205.htm).

Pēcāk 18 gadu pētijuma rezultāti tika apkopoti, un pēc PSRS sabrukuma, kad interese pēc kosmosa visā pasaulē zaudēja uzmanību, Es 1995 gadā  izdevu zinātnisko monogrāfiju “Trošu transporta sistēmas: uz Zemes un kosmosā” (skatīt http://www.yunitskiy.com/news/1995/news19951201.htm).

Industriālās kosmosa ieņemšanas programmas piedāvājuma pamatā ir pats grandiozākais inženierijas izstrādājums uz Zemes visas civilizācijas laikā – 40 tūkstoši kilometru gara un diametrā vairāk, nekā 12 tūkstoši kilometru torodiāla konstrukcija
, kuras biezums ir tikai 2-3 metri – Starpplanētu transporta līdzeklis

pacelscaronanās brīdis... Autors: astraalis Skyway un Spaceway
6.

pacelšanās brīdis kosmosā

Starpplanētu transporta līdzeklis (STL), vai arī SpaceWay, tieši ar tādu nosaukumu pašlaik tiek izstrādāts projekts, tas atrodas izvietots Zemes ekvatorā vai (paralēli ekvatoram) gredzens, sastāvošs no atsevišķiem segmentiem, savienoti un izolēti no ārpasaules divi garenvirziena kanāli , kuros tiek turēts vakūms. Kanālu iekšienē atrodas divi lineāras (lentes) rotora-spararati apskaujoši palanētu un uztur sistēmu elektromegnētu, kas uzmontēta pēc magnētiskās levitācijas principa. Motori kas ir gigantiski elektrodzinēji ir spējīgi strādāt ģenerātora režīmā.

SpaceWay gredzens atrodas speciāli nokomplektētā estakādē, apskaujošu planētu, kas darbojas uz sauszemes un ūdenī (uz speciāliem zemūdens pontoniem). Ar iekšējās enerģijas palīdzību viens no gredzena iekšējās līnijas rotoriem ieskrienās pa kanālu, un attiecīgi riņķo apkārt planētai pa gredzenu līdz ātrumam, pārsniedzot pirmo kosmisko ātrumu uz jūras līmeņa. Sakarā ar centrbēdzes spēku katrs rotora ieskrējiena metrs sākumā (līdz pirmā kosmiskā ātruma sasniegšanas) izlīdzina savu svaru, bet pēc tam sāk pacelties uz augšu, nodrošinot cēlējspēku.
Sākumā gredzens ir pievienots estakādei visā tās garumā. Pēc stiprinājuma atlaišanas katrs STL ieskrējiena metrs sāk pacelties attīecība pret planētas centru uz augšu, nozīmē palielināt savu rādiusu, un, kā arī garumu. Gredzenu līniju objektu konstrukcija (vakūma kanālu korpuss, ļinijas elektromotori, lentes rotori) atļauj tiem palielināt savu garumu par 1,575 uz katru 100 kilometru pacēlumu virs Zemes virsmas. Pēc iziešanas biezākā atmosfēras slānī, rotors pārslēdzās ģenerātora režīmā, bet tā izstrādātā enerģija ir nepieciešama otrā rotora ieskrējienam pretējā virzienā. Rezultātā SpaceWay korpuss, tajā novietotu (vai uz tā) derīgu kravu, sāk ne tikai pacelties (pagarinoties) uz augšu, kosmosā, izraujoties no Zemes gravitācijas bedres, bet arī griezties apkārt ap planētu, kamēr nesasniegs vajadzīgajā augstumā pirmo kosmisko ātrumu. Augstums, kuru sasniegs un kurā stabilizēsies gredzens , nosaka rotora kinētiskās enerģijas pārpalikums un gredzena pagarinājuma (izstiepšanās) iespējas.

SpaceWay izkraušana notiks stacionārā orbitālajā infrastruktūrā, kas atrodas ekvatora plaknē vairāku 100 kilometru augstumā. Šajā orbītā tiks izvietota visa Zemes smagā industrija – rūpnīcas, fabrikas, cehi, elektrostacija, ķīmijas uzņēmumi, matalurģija un citi, kā arī šīs orbitālās industrijas Zemes apkalpotāji – zinātnieki, inženieri, tehnologi, mašīnbūvētāji, kosmiskie celtnieki un citi. SkyWay nosēšanās tiek veikta pēc tādas pašas loģikas kā pacelšanās, tikai viss notiek otrādi.

STL SAVIENOScaronANA KOPĀ AR... Autors: astraalis Skyway un Spaceway
7. (STL) SAVIENOŠANA KOPĀ AR ORIBTĀLO STACIONĀRO INFRASTRUKTŪRAS INDUSTRIĀL-DZĪVOJAMU ELEMENTU

Viena reisa laikā (STL) orbītā varētu nogādāt līdz 10 miljoniem tonnu dažādu veida kravas un 10 miljonus pasažieru. Gada laikā sistēma varētu iziet kosmosā līdz 100 reizēm. SpaceWay samazinās geokosmosa pārvadāšanas izmaksas līdz pat 1000 reizēm – līdz dažiem tūkstošiem dolāru par vienu tonnu kravas.

Ekoloģiski tīrs pašnesoš geokosmiskais transports, darbojošs tikai uz elektroenerģiju, palīdzēs reāli paveikt tuvākā kosmosa industralizāciju un palīdzēs izvest līdz biosfēra visus uz Zemes kaitīgos rūpniecības atkritumus, radot to pa jaunam apkārt Zemes orbītā. Tas uzreiz atvērs iespēju principiāli jaunām tehnoloģijām izmantojot unikālās kosmosa iespējas, kas nav pieejamas uz Zemes: bezsvars, dziļšs vakuums, ļoti augstas un zemes temperatūras, nebeidzamas enerģijas resursu ieguves vietas, tai skaitā telpiskos minerālus. Vienreizējas iespējas arī atvērsies informācijas sfērā un komunikācijas.
Izvedot  no Zemes visu rūpniecību, tas radikāli izmainīs mūsu apkārtējo vidi uz planētas, mūsu kopējā māja – Zemes biosfēra, it īpaši industriālajos reģionos, bez jebkādiem izaugsmes ierobežojumiem.
Praktiski visi inženierijas risinājumi, kas izmanoti projektā ir visiem jau zināmi, pārbaudīti praktikā un realizēti rūpniecībā. Projekts 40 gadu laikā ir ne vien vienu reizi izpētīts un pārbaudīts aprēķinu metodēs. Tas ir pilnīgi tehniski un ekonomiski pamatots, kā arī realizējams ar šodienas iespējām un pat vienas valsts naudas līdzekļiem, kā piemēram ASV, Ķīna vai Krievija.

Lai realizētu projektu, cilvēcei šodien ir viss nepieciešamais:

Finanses: nepieciešami aptuveni 1,5 triljoni dolāru, kas ir ASV 2-3 gada kara budžets; Metāls: ir vajadzīgs aptuveni 100 miljonu tonnu, tātad tik daudz tērauds, cik pasaulē tiek izkausēts pāris nedēļu laikā, vai arī tik daudz, cik tiek iztērēts automobīļu ražošanā pāris mēnešu laikā; Betons: aptuveni 10 miljonu tonnu kubikmetru, tas ir aptuveni tik daudz, cik tas tika iztērēts būvējot tikai vienai Sajano-Šušensko HES. Elektroenerģija: STL izlietojamais spēks (augstāk minētajiem geokosmiskajiem pārvadājumiem) ir aptuveni 100 miljoni kilovati enerģijas, kas ir pielīdzinām spēkam ar vienu vienīgo smago nesējraķeti (Space Shuttle), vai arī sastāv no visas pasaules elektrostacijām mazāk, nekā 5%.
SPACEWAY ESTAKĀDE APVIENOTA... Autors: astraalis Skyway un Spaceway
8. SPACEWAY ESTAKĀDE APVIENOTA AR SKYWAY ESTAKĀDI

Projekta realizācijas termiņš būs aptuveni 15 gadi, ņemot vērā sociāli-politiskos, zinātniskos izmēklējumus, inženierijas, proejektētāju un celtniecības montāžas darbus. Tāda globāka geokosmiskā programma spēs visapkārt apvienot visas valstis kopējiem mērķiem un uzdevumiem, kā arī piesaistīt finansējumu šim augsti ambiciozajam projektam, kas saukts par cilvēces glābiņu.

Ceturtā un piektā transport-infrastruktūras revolūcija

Rūpniecības iznešana kosmosā neizbēgami mums palīdzēs pašās saknēs planētas saimniecības dzīvē. Tiešāk, viņš piedāvā Zemes transporta infrastruktūras transformāciju, kas jau ir atrisināts manas inženierijas skolas darbā. Kopš STL idejas publiskošanas brīža, mēs veicām milzīgu darbu izmeklējot arī Zemes transporta sistēmu. Tā rezultātā tika izstrādāta koncepcija jaunai transporta sistēmai, iegūstot nosaukumu Trošu transports. Pašreizējā brīdī šis veida transports, atbilstot pasaules uzbūves prasībām nākotnē, jau tiek izvesta tirgū ar brendu SkyWay (Debesu ceļi).

SKYWAY ESTAKĀDE ndash KRAVAS... Autors: astraalis Skyway un Spaceway
9. SKYWAY ESTAKĀDE – KRAVAS, ĀTRGAITAS UN PILSĒTAS TRANSPORTA VARIANTI

Kopskatā SkyWay izskatās, kā vienots transporta tīkls ražots uz estakāžu tipa bāzes izmantojot visiem pieejamus zemas cenas izejmateriālus. To pārvietošanās notiek pa trošu sliedēm uz speciālas konstrukcijas, kas nostiprinātas starp enkuriem un atbalstītas uz ceļa balstiem, sākot no viena un vairākiem metriem augstumā virs zemes. Kravas un cilvēku transportēšana notiek ar elektromobīļiem, uz tērauda riteņiem. Tie strādā pilnīgi automātiskā režīmā, bet to ātrums var sasniegt 500km/st. pavisam parastā vidē un līdz 1250 km/st. speciālā trasē uz troš-sliežu ceļa, kas ievietots vakuuma trubā.

TESTA BRAUCIENI SKYWAY TRASĒ... Autors: astraalis Skyway un Spaceway
10. TESTA BRAUCIENI SKYWAY TRASĒ MARINA GORKĀ BALTKRIEVIJĀ (2016 GADS)

Izvietojot transporta struktūras elementus virs zemes “otrajā līmenī” nodrošina bezprecendenta drošības līmeni, kā arī priekš pasažieriem, kā arī citu staksmes dalībnieku drošībai, kā arī ievērojami samazina kopējās trases būvniecības izmaksas, salīdzinājumā ar jau eksistējošiem transporta veidiem.

Izmantotie avoti:
http://www.sky-way.lv
« 1  2  3 »
2
43

Citi šī autora raksti:

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [4]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
Ghost Whisperer avatars
Spēja ZīmulisMedaļa BestsellersMedaļa Superautors
  Ghost Whisperer 15.04.17 13:22
 
1
0

Lai uzlabotu cilvēku dzīves un novērstu katastrofas, cilvēkiem būtu vienkārši jānomirst.  

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Draugu draugs
  astraalis 15.04.17 13:26
 
0
0

atbildot uz laprikoniņš komentāru " Lai uzlabotu cilvēku dzīves un nov... " Nu tas jau ir no sarkastiska viedokļa.

exkluzīvais avatars
Medaļa Misija izpildītaMedaļa UberautorsMedaļa Misija izpildīta
  exkluzīvais 15.04.17 15:26
 
0
0

  +

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Draugu draugs
  astraalis 17.04.17 13:46
 
0
0

atbildot uz Anonīms komentāru " Es ar gribu uzpīpēt to ko autors ir pīp... " Kas tur tik slikts? kapēc kaut ko būtu jāpīpē? paskaidro precīzāk lūdzu.