Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
11
206
« 1  2  3  4 »

Daudz jauna un ļoti interesanta informācija. Kravas trases būvniecība turpinās, SkyWay izmanto modernākās tehnoloģijas projekta realizēšanā, transportu salīdzinājums un vēl...

Iepriekšējais raksts -

Skyway 46 - Avārija, sertifikācija, pārraides, pasūtijumi un daudz kas cits.

Dassault Systemes... Autors: astraalis Skyway 47-Kravas trase, modernākās tehnoloģijas, transportu salīdzināšana, u.c.
1.

Dassault Systemes iepazīstina ar 3DExperience

Digitalizācija ir kļuvusi par vienu no visvairāk apspriestām tēmām Baltkrievijā, Krievijā un Kazahstānā 2017. gadā. Baltkrievijā gada beigās tika pieņemts dekrēts Nr. 8 (galvenie fakti par to), 2018. gada sākumā Kazahstānas prezidents paziņoja valsts iedzīvotājiem par jaunām attīstības iespējām ceturtās industriālās revolūcijas apstākļos. Jau pēc trim gadiem globālā ekonomika kļūs digitāla par 25 procentiem.

Dassault  Systemes piedāvā līdzekļus efektīvai produktu pārdošanai, nodrošinot  agrīnas pārdošanas, ievērojot patērētāju atsauksmes, nodrošinot savlaicīgu piegādi un pielāgotas konfigurācijas. Jaunajā portāla "computerworld.ru" materiālāDassault Systemes, 3DExperience platformas  nodrošinātājs, centralizējot produkta vai projekta datus visā dzīves ciklā, apkopo sava darba rezultātus Krievijas tirgū pagājušajā gadā:

Aleksejs Ryžovs - Dassault Systemes ģenerāldirektors Krievijā, NVS un Centrālāzijā

Digitalizācija ir kļuvusi par vienu no pagājušā gada visvairāk apspriestām tēmām arī Krievijā. Gandrīz visi lielie vietējā tirgus uzņēmumi ir paziņojuši par savām biznesa digitālās pārveidošanas programmām. Tomēr, kā  atzīmēja Ryžovs, pagaidām lielākā digitālās ekonomikas daļa Krievijā ir  tirdzniecība un patērētāju tirgus, lai gan vislielākais izaugsmes  potenciāls ir viedajā ražošanā un viedajās pilsētās. Savukārt Dassault Systemes piedāvā instrumentus, lai atbalstītu intelektuālo ražošanu, kas nav iedomājama bez "viediem" padomdevējiem un iekārtu mijiedarbības atbalsta līdzekļiem.

"Līdz šim tikai  3% no visiem iespējamiem datiem reāli tiek noņemti no rūpnieciskās  iekārtas, lai gan daudzās vietējās ražotnēs jau sen tiek izmantotas mūsdienīgas iekārtas," atzīmēja Ryžovs, apspriežot elastīgas ražošanas, kas var atbalstīt daudzas produktu  konfigurācijas, īpatnības.

Kā jau šodien strādā daži nākotnes fabrikas elementi, parādīja Vladimirs Pirožkovs,  prototipēšanas centra "Kinetika" vadītājs, Dassault Systemes stratēģiskais partneris, kurš vienlaikus darbojas kā tās risinājumu rādītājs. Tādu produktu, kā Olimpisko spēļu lāpa vai nākotnes kareivja ekipējuma elementi, jaunu materiālu izmantošanas tehnoloģiju izpēte,  sistēmas inženierija, aditīvās tehnoloģijas digitālie maketi - tas ir tikai ir nepilnīgs šī centra  darbības virzienu saraksts.

"Kas kļūs par digitalizācijas operatoru? Digitālajai ekonomikai ir vajadzīgi inženieri - sapņotāji, nevis imitatori. Spēja strādāt ar  progresīviem programmatūras rīkiem dos iespēju nostādīt krievu  speciālistus vienā rindā ar pārējo pasauli, "brīdināja Pirožkovs.

Starp konkrētiem pagājušā gada rezultātiem Ryžovs atzīmēja Quintiq ieviešanu Novolipeckas metalurģiskajā kombinātā, loģistikas ķēdes un biznesa procesu optimizācijas  risinājumus, projektus ar kompāniju "Nornikeļ" Geovia sistēmas izmantošanai,  lai automatizētu kalnu ģeoloģiskos darbus. Vēl viens  interesants projekts ir SkyWay, kas paredz stīgu tehnoloģiju  izmantošanu jaunās paaudzes transporta artēriju izvietošanai. Pilots, kas  ieviests EkoTehnoParkā Minskas (Baltkrievija) tuvumā, ir vērsts uz drošas  infrastruktūras izveidi ātrgaitas pasažieru un kravu pārvadājumiem.

Starp pagājušā gada organizatoriskajām izmaiņām Ryžovs atzīmēja automatizētās projektēšanas sistēmas SolidWorks pārdošanas kanāla pārstrukturēšanu: partneru skaits  ir pieaudzis 20 reizes, bet kompānijas klientu atbalsta distributoru tīkls tika paplašināts līdz 70 pilsētām Krievijā un NVS valstīs.

Ko SkyWay tehnoloģijai dod 3DExperience?

Atgādināsim, ka projekta konkurētspējas uzlabošanai konstruktoru birojā un AS "Stīgu tehnoloģijas" ražošanā jau tiek ieviesti industrijas 4.0 elementi: pusgadu kompānijas speciālistu komanda strādā pie sistēmas ieviešanas darbam ar  ritošā sastāva un ceļa struktūras virtuāliem modeļiem. Šāda sistēma  ļaus koordinēti un ātri organizēt inženiertehniskos projektus un sagatavot tehnisko dokumentāciju, kas vajadzīga to ražošanas uzsākšanai. Visas izmaiņas,  ko inženieri veic maketā, atspoguļosies gala modelī, tehnisko parametru aprēķinos un galaprodukta izmaksās.

Nepieciešamība  izmantot industrijas 4.0 principus ir saistīta arī ar faktu, ka informācijas  sistēmas ļauj projektu uzdevumus uz līguma pamata nodot citu  valstu inženieriem (kā, piemēram, SkyWay Indija, Indonēzija uc). Tas ir  nepieciešams, jo pirmajos posmos, kad kompānija ienāks pasaules tirgū, tai fiziski nebūs iespējas patstāvīgi veikt visus darbus visā pasaulē.

Sīkāka  informācija par izstrādes kompānijas stratēģiju un turpmākajiem plāniem ir lasāma intervijā ar Viktoru Baburinu, AS ģenerāldirektora vietnieku attīstības jautājumos, bet par "Industriju 4.0" - atsevišķā rakstā.

Biznesa žurnālsnbsp2017gada... Autors: astraalis Skyway 47-Kravas trase, modernākās tehnoloģijas, transportu salīdzināšana, u.c.
2.

Biznesa žurnāls 2017.gada pēdējā numurā apkopoja Baltkrievijas ekonomikas galveno ekspertu viedokli dažādās Baltkrievijas ekonomikas jomās. Numura spīķeru vidū bija AAS "BANK BelVEB" valdes priekšsēdētājs Nikolajs Luzgins,  Baltkrievijas vēstnieks Lielbritānijā Fionna Gibb, Baltkrievijas  Automobiļu asociācijas priekšsēdētājs Sergejs Mikhnevičs. Par to, ko aizejošais gads ir atnesis inovāciju jomā, žurnālisti jautāja Anatolijam Junickim.

AS "Stīgu tehnoloģijas" ģenerālkonstruktora analīzes priekšmets raksta ietvaros bija valsts iedzīvotāju un iestāžu gatavība pieņemt inovācijas,  likumdošanas izmaiņas un pēdējā laika iniciatīvas, jauni sasniegumi un  gaidāmās inovāciju attīstības perspektīvas SkyWay stīgu transporta Dzimtenē.

Stīgu transporta attīstībai "Delo" seko jau no 1993. gada (Nr. 1-2 / 1993., Nr. 8/9/1994.paziņojums presei 2017. gadā). Redakcijas kopsavilkums ir nepārprotams. "2017. gadā  projekts spēra lielāku soli, nekā visos iepriekšējos gados un  iepazīstināja pasauli ar stīgu transporta kompleksu paraugiem."

Jūs varat izlasīt publikāciju šeit.

Neilgi pirms "Delo" šī gada pēdējā izdevuma publicēšanas, Baltkrievijas plašsaziņas līdzekļu  telpā parādījās vēl viena nozīmīga publikācija par AS "Stīgu tehnoloģijas". "Sieviešu žurnāls" veica lielu interviju ar projektēšanas organizācijas ģenerāldirektori Nadeždu Kosarevu. "Kā pārvērst tanku poligonu testēšanas centrā un vadīt simtiem inženieru, nezaudējot šarmu?" - tā redakcija formulēja galveno sarunas tēmu. Nadežda Kosareva atbildēja uz jautājumiem, kas saistīti ar kompānijas personāla  vadību, speciālistu atlasi atbildīgām pozīcijām, darba juridisko pusi, loģistiku utt. Neiztika arī bez jautājumiem, kas skar personīgo dzīvi: Pārcelšanās no Maskavas uz Minsku, attiecības ar ģimeni.

Papildus tam, ka  Nadežda Gennadjevna ir AS "Stīgu tehnoloģijas" ģenerāldirektore, viņa  ir viens no SkyWay projekta investoriem, kurš ir devis nozīmīgu ieguldījumu tā īstenošanā, ir ģenerālkonstruktora domubiedrs un dzīvesbiedre. 2000.gadu sākumā, kad no Junicka stratēģisko partneru puses tika pārtraukta KB un izmēģinājumu poligona finansēšana Ozeros, Nadežda Gennadjevna pārdeva savu īpašumu (viesnīcu biznesa objektus) Krimā. No darījuma saņemtos līdzekļus viņa ieguldīja KB uzturēšanas darbā, kas deva iespēju  nepārtraukt stīgu transporta pētījumus un projektu dokumentācijas izstrādi tehnoloģijai kritiskā brīdī.

EkoTehnoParka 1 starta... Autors: astraalis Skyway 47-Kravas trase, modernākās tehnoloģijas, transportu salīdzināšana, u.c.
3.

EkoTehnoParka 1. starta komplekss ir pieņemts ekspluatācijā

SkyWay tehnoloģijas... Autors: astraalis Skyway 47-Kravas trase, modernākās tehnoloģijas, transportu salīdzināšana, u.c.
4.

SkyWay tehnoloģijas Izmēģinājumu un demonstrēšanas centrs - EkoTehnoParks pilsētā Maryina Gorka ir veiksmīgi izgājis pieņemšanas ekspluatācijā procedūru.

gada 22. decembra Lēmumā ar numuru 4255 ir teikts:

«… 1. Pieņemt  ekspluatācijā slēgtās akciju sabiedrības "Stīgu tehnoloģijas" patvaļīgi uzbūvētās konstrukcijas objektā "Ražošanas objekta būvniecība ekotehnoparka komunikācijas sistēmu un biznesa tūrisma  attīstībai (*) komunālā ceļu projektēšanas, remonta un būvniecības uzņēmuma "Minskobldorstroy " asfaltbetona bāzes rajonā.

- stīgu komunikācijas sistēmu izstādes eksemplārs Nr. 1;

- stīgu komunikāciju sistēmu izstādes eksemplārs Nr. 2;

- stīgu komunikāciju sistēmu izstādes eksemplārs Nr. 3;

- palīgbūve objekta būvniecības darbinieku apkalpošanai;

- iekšējie inženiertehniskie tīkli (ūdensapgāde, kanalizācija, elektroapgāde).

2.Atļaut slēgtajai akciju sabiedrībai "Stīgu tehnoloģijas" reģistrēt republikas vienotā uzņēmuma "Valsts reģistrācijas un zemes kadastra Minskas reģionālā aģentūra" Maryinogorskas birojā īpašumtiesības uz patvaļīgi uzbūvētajām kapitālajām būvēm [...] ".

* Korekcija: 1. starta komplekss

Paskaidrojums

Lēmuma formulējumā frāze "patvaļīgi uzcelta" ir tīri juridiska rakstura un tas nenozīmē, ka tas ir darīts "bez varas iestāžu zināšanas un atļaujas". Šīs frāzes  izmantošana ir saistīta ar faktu, ka vairāku EkoTehnoParka objektu būvniecība tika uzsākta, pirms projektēšanas organizācija bija saņēmusi dažus šo objektu attiecīgas sarežģītības kategorijas dokumentus. Vienlaicīgi, ir izpildītas visas juridiskās prasības jautājumā par zemes lietošanas  tiesību iegūšanu, nākotnes EkoTehnoParka teritorijas iežogojumu un labiekārtošanu. Pašreizējais lēmums par pieņemšanu ekspluatācijā tika saņemts, stingri ievērojot likumu un visas nepieciešamās procedūras.

Dažu EkoTehnoParka objektu būvniecības uzsākšana pirms attiecīgo dokumentu noformēšanas, bija saistīta ar vairākiem apstākļiem. Starp tiem jāatzīmē:

- nepieciešamība sākt būvniecību maksimāli operatīvi, lai aizsargātu investoru intereses;

- piespiedu līdzekļu ekonomija EkoTehnoParka projekta izveidošanas sākumā;

- projekta inovatīvais raksturs, kas prasa operatīvi ieviest izmaiņas un precizējumus projekta dokumentācijā.

Jāatceras arī,  ka pirms 2,5 gadiem, kad sākās EkoTehnoParka būvniecība, SkyWay ģenerālkonstruktors atgriezās savā Dzimtenē - Baltkrievijas Republikā pēc fors-mažora notikumiem Lietuvā. Pēc Anatolija Junicka vārdiem, tad viņam bija jāsāk viss "no nulles", "tīrā laukā": zemes meklēšana un  piešķiršana, biroja atklāšana un profesionālu darbinieku pieņemšana darbā desmitos konstruktoru biroju praktiski "no ielas", ražošanas izveide. To visu viņš bija spiests darīt, ņemot vērā nepieciešamību nodrošināt šī megaprojekta tautas finansējumu. Vienkāršiem vārdiem runājot, Anatolijam Junickim bija jāizdara izvēle: "gadiem ilgi staigāt pa kabinetiem", koordinējot savus plānus ar daudzajām amatpersonām, kuri birokrātiskās pašsaglabāšanas instinkta dēļ, jautājumus "izlaiž caur desmit apļiem", vai iet savu paša ceļu. Junickis bija spiests sākt visus darba procesus vienlaikus, izvairoties no papildus saskaņošanām, izraisot uz sevi nepatikas uguni, pat naidu no  iedzīvotājiem, skeptiķiem un saņemot negodīgu rīcību no konkurentiem.  Laiks parādīja, ka šie riski bija pamatoti. Risks "neko  nedarīt" nebija Junickim pieņemams, jo tas nozīmētu maldināt desmitiem tūkstošu investoru cerības no desmitiem valstu, kuri jau uz to brīdi uzticēja viņam savas investīcijas.

Jāņem vērā arī EkoTehnoParka atrašanās vieta. "Komunālā ceļu projektēšanas, remonta un būvniecības uzņēmuma "Minskobldorstroy " asfaltbetona bāzes rajons tad nozīmēja: pamestu tanku poligonu ar divus metrus dziļiem kaponiēriem, kas apauguši  ar retiem mežiem un nezālēm uz zemes, kas piesūcināta ar pulveri, sajauktu ar dīzeļdegvielu. Taču tagad, drīz tur  būs pat Marinogorskas iela ar nosaukumu "Zorny Shlyah", kas latviski nozīmē "Zvaigžņu ceļš" - attiecīgu lēmumu jau ir pieņēmušas pilsētas varas iestādes. Zorny iela  6 - šī ir jaunā EkoTehnoParka reģistrācijas adrese. Asfalta rūpnīcai, kurai agrāk nebija adreses, tagad ir piešķirts 4. numurs.

Raugoties no līdz šim sasniegto rezultātu augstuma, varam teikt, ka izvēlētā taktika izrādījās pareiza. EkoTehnoParks ir nodots ekspluatācijā.

Ko nozīmē "nodot ekspluatācijā"?

Būvprojekta nodošana ekspluatācijā tiek veikta, pamatojoties uz speciālas komisijas lēmumu, kuras sastāvā ir pārstāvji no pasūtītāja un darbuzņēmēja, projekta dokumentācijas  izstrādātāja, vietējā izpildu un administratīvā orgāna, kā arī valsts  ugunsdrošības uzraudzības iestādes. Komisijas ekspertu autoritāte garantē, ka objekts atbilst projekta dokumentācijai, drošības prasībām un ekspluatācijas drošībai.

Puhoviču  apgabala izpildkomitejas lēmums apliecina, ka triju veidu komunikācijas sistēmas (stīgu sliežu stingrā, pusstingrā un elastīgā trases, bet precīzāk - infrastruktūras kompleksi), ir pabeigtas tādā komplektācijā, kādā tās tika iesniegtas valsts struktūrām un ir izgājušas ekspertīzi. Tajā pašā laikā jāatzīmē, ka šo trašu testa raksturs nozīmē to tālākas pilnveidošanas un uzlabošanas iespēju ekspluatācijas laikā.

Izpildinstitūcijas  lēmums neattiecas uz vairākiem objektiem, kas ir dokumentēti atsevišķā  apakškategorijā - otrajā palaišanas kompleksā. Starp šiem objektiem ir apgrieziena apļi un kravas trases iekraušanas un izkraušanas termināli, kuru būvniecība šobrīd turpinās, kā arī daudzas citas perspektīvas izstrādnes. To nodošanu ekspluatācijā plāno veikt atsevišķi.

EkoTehnoParka darbība ietver SkyWay tehnoloģijas testēšanu, uzlabošanu un pakāpenisku  sertificēšanu, kā arī produkcijas demonstrēšanu transporta sistēmu pasūtītājiem no dažādām valstīm.

Kas ir EkoTehnoParks

Uz šodienu EkoTehnoParks ir SkyWay tehnoloģiju izrādes zāle un pasaulē vadošais inovāciju centrs. Tikai aizgājušajā 2017. gadā to apmeklēja biznesa un valsts iestāžu delegācijas no vairāk nekā 50 valstīm. Objekts  piesaistīja Baltkrievijas ekonomikai miljonus dolāru ārvalstu investīciju, nodrošināja unikālas inženieru-konstruktoru skolas darbu un  attīstību, kā arī vairāk nekā 420 darbavietas, kas saistītas ar augstajām  tehnoloģijām.

Industrija 40 quotStīgu... Autors: astraalis Skyway 47-Kravas trase, modernākās tehnoloģijas, transportu salīdzināšana, u.c.
5.

Industrija 4,0 "Stīgu tehnoloģijās"

Informācijas tehnoloģijas ir būtiski mainījušas mūsu dzīves "interjeru". Pusgadsimta laikā ir mainījies burtiski viss, no veikala ikdienas apmeklējuma, līdz darba ikdienām birojā vai rūpnīcā. Šādas pārmaiņas liek pārveidot arī ražošanas procesus. Šodien materiālā  pasaule savienojas ar virtuālo, rodas jauni veidi, kā strādāt  ar projektiem, rasējumiem, ražošanas instrumentiem. Pateicoties informācijas tehnoloģijām, izstrāde, projektēšana, ražošana un apkalpošana apvienojas vienotā procesā. Tas saucas "industrija 4.0"

Termins "Industrija 4.0" parādījās 2011. gadā, vienā no rūpniecības izstādēm Hanoverē. Vācijas valdība tad pievērsa uzmanību nepieciešamībai plašāk izmantot skaitļošanas resursus ražošanā. "Industrija 4.0"  pamatprincipi ir interneta pielietojums, pilnīga datu apkopošana par visu, ko dara tehnika, intelektuāls tehnisks atbalsts un daļas no vadības risinājumiem nodošana elektroniskajām sistēmām.

Avots: gazeta.ru

Rūpniecība, kas strādā pēc jauniem principiem, rada jaunas iespējas, kādas nepastāvēja iepriekšējā masveida ražošanas laikmetā. Elastīgi uzņēmējdarbības modeļi un kompleksu pielāgotu iekārtu izmantošana var radīt augstas kvalitātes preces, kas ir izstrādātas, saražotas un  pielāgotas katram konkrētam patērētājam.

Jaunā nozare mainīs (pareizāk, tā jau maina), mūsu dzīvi tāpat, kā to savulaik izdarīja dators. Iedomājieties,  ka pilnīgi identiskas mājas no "Celtnieku ielas" no  filmas "Likteņa ironija", nomainīs sarežģīti arhitektūras kompleksi, kas veidoti atbilstoši vietas īpatnībām un pasūtītāja vēlmēm. Un tas viss būs  kvalitatīvāks, intelektuālāks un lētāks, pateicoties jaunām tehnoloģijām,  intelektuālām vadības sistēmām, kompetentam tehniskajam atbalstam un visaptverošam informatizācijas procesa aspektam.

Piemēram, kad jūsu ledusskapis mobilā tālruņa ekrānā var parādīt, cik daudz produktu tur ir palicis.

Jau šodien var izdrukāt visu māju ar datorā modelētu projektu, izmantojot milzīgu 3D printeri.

SkyWay izstrādes uzņēmuma AS "Stīgu tehnoloģijas" mērķis ir radīt, uzlabot un  pakāpeniski ieviest principiāli jaunu transporta veidu, ko izstrādātāji nosaukuši - SkyWay. Kompānija cenšas nodrošināt izveidotā produkta atbilstību digitālās ēras standartiem. SkyWay transporta sistēmas organiski iekļaujas interneta attīstības loģikā,  nodrošina pilnīgu datu apjomu, intelektuālu tehnisko atbalstu un daļas no vadības risinājumiem nodošanu elektronikai. Šajā sakarībā AS ievieš tehnoloģijas, kas dod iespēju transporta kompleksa izstrādes, ražošanas un ekspluatācijas procesam visā tā esības ciklā pāriet uz vienotu ciparu platformu Šo tehnoloģiju piegādātājs pašreizējā posmā ir Francijas kompānija Dassault Systemes, platformas "3D experience" izstrādātājs.

Šādas platformas  izmantošana ļauj visiem konstruktoru birojiem vienlaicīgi strādāt pie  pilnīga un detalizēta projekta 3D modeļa, veikt visas nepieciešamās  izmaiņas, sagatavot tehnisko dokumentāciju, izveidot instrukcijas  automatizētiem darbgaldiem un pat veidot pasūtījumus ražošanas vajadzībām  nepieciešamo detaļu iegādei. Praksē tas  nozīmē, ka projektā izdarītās izmaiņas tiek parādītas galīgajā modelī, visas kļūdas un neatbilstības konstrukcijā tiek nekavējoties atklātas, bet gala projekts tiek nosūtīts ražošanai konkrētu instrukciju veidā. Turklāt, kad produkts jau tiks izmantots, sistēma joprojām tam sekos un sniegs rekomendācijas tā remontam un ekspluatācijai.

Izmantojot "3D experience", "Stīgu tehnoloģijām" izdosies saīsināt jauno un unikālo projektu izstrādāšanas termiņus, kuriem agrāk bija nepieciešamas ilgs laiks. Turklāt, pateicoties saskaņotai nodaļu sadarbībai un augsta  līmeņa automatizācijai, uzlabosies darba kvalitāte.

Uz kādām sliedēm apgūt... Autors: astraalis Skyway 47-Kravas trase, modernākās tehnoloģijas, transportu salīdzināšana, u.c.
6.

Uz kādām sliedēm apgūt ziemeļus?

Jauns intereses vilnis par Arktikas attīstību - tā vairs nav novitāte. Eksperti diskutē par to, uz ko jākoncentrējas. Kāds kritizē līdz šim nerentablo naftas izpēti. Citi saka, ka nākotnē tas atmaksāsies. Vēl citi runā par Ziemeļjūras maršrutu attīstību. Ceturtie apspriež, cik reāla ir lauksaimniecība tundrā. Bet kāds jau veic eksperimentus šajā virzienā. Bet tas viss nav tik aktuāls, kamēr nav atrisināta vecā problēma - drošas sauszemes  transporta komunikācijas izveide kontinentālajā Arktikā, aiz Polārā loka. Mēs sarunājāmies par šo tēmu ar kompānijas AS "Stīgu tehnoloģijas" mērķprojektu nodaļas vadītāju Kirilu Badulinu.

- Cik aktuāli  ir jūsu uzņēmuma AS "Stīgu tehnoloģijas" izstrādātie SkyWay transporta risinājumi ziemeļu teritoriju  attīstībai?

- Mūsu tehnoloģijas ir piemērotas šādiem apstākļiem. Pirmkārt, mūsu transports ir videi draudzīgs. Otrkārt, tam ir augsts drošības līmenis. Sistēma ir 3-5 reizes lētāka nekā citi sauszemes transporta veidi un 15-20 reizes lētāks nekā citas sistēmas estakādes izpildījumā. Ja mēs runājam par attālām grūti sasniedzamām teritorijām, tad tas ir unikāls risinājums. Tas attiecas ne tikai uz cilvēku un kravu pārvadājumiem. SkyWay ceļus var kombinēt ar sakaru, elektropārvades līnijām utt. Mēs veidojam ne tikai transporta sistēmu, bet arī infrastruktūru ar jaunu loģiku. Kādreiz mēs pa tālruni tikai sazinājāmies, bet tagad viedtālrunis tikai par 5% izpilda sakaru funkciju. Pārējie ir papildus pakalpojumi. Mums jādomā par  nākotni, jādomā par to, kā mēs varam izmantot transporta infrastruktūru  attīstības projektiem un teritoriju attīstībai.

Stīgu transporta "vagonu" paraugi EkoTehnoParkā Minskas apgabalā.

- Jūsu transports brauc virs zemes, pateicoties balstiem. Bet Arktikā ir plašas teritorijas. Būs nepieciešams izvietot daudzus balstus. Turklāt ir vietas, kur balstus ir grūti uzstādīt. Ir arī reljefa īpatnības, kuras vispār neļauj to darīt.

- Es saprotu, ko jūs domājat. Tad lūk, šodien maksimālais garums starp balstiem ir 3 km. Mēs strādājam arī pie 7 km garuma. Un maksimālais augstums ir atkarīgs no tehniskajiem parametriem. Minskas apgabalā EkoTehnoParkā, kurā mēs demonstrējam mūsu risinājumus, augstums ir  mazāks, nekā faktiskajos ekspluatācijas apstākļos. Tas ir saistīts ar vairākiem faktoriem: pirmkārt, tas ir testēšanas iecirknis un ir nepieciešams nodrošināt testētāju ērtu piekļuvi ceļa struktūrai, otrkārt, mēs samazinājām augstumu, lai potenciālie klienti, kuri mūs lielā skaitā apmeklē, varētu aplūkot ceļus un ritošo sastāvu.  Reālos komercprojektos augstums tiek noteikts, ņemot vērā ceļa  konstrukcijas slīpumu un nepieciešamību ievērot zemtilta gabarītu.

Vēl viena priekšrocība. Mūsu transports var pārvarēt lielus slīpumus: Dzelzceļš var pārvarēt tikai 9%, bet mūsu tehnika - līdz 58%.

- Kā ar ceļu infrastruktūras apledošanu, sniega vētrām? Arktikā tās ir reālas.

- Sanesumi mums nav problēma, jo tas ir transports, kas brauc ne uz zemes, bet gan virs zemes. Bet, ja mēs runājam par apledojumu, tad vēl 2000.gados, kad Krievijas poligonā Ozeros uz ZIL kravas automašīnas bāzes tika izveidots pirmais  prototips, tas tika testēts pret apledojuma  izturību. Bija spēcīgs sals, ceļš tika iepriekš aplaistīts ar ūdeni. Tika izaudzēts līdz 5 centimetriem ledus. Palaida ritošā sastāva simulatoru uz tērauda riteņiem - tas sašķaidīja ledu. Tagad  mums ir citas paaudzes transports, bet arī ir paredzēti risinājumi,  lai ledus tiktu sašķaidīts un netraucētu kustībai.

AS quotStīgu... Autors: astraalis Skyway 47-Kravas trase, modernākās tehnoloģijas, transportu salīdzināšana, u.c.
7.

AS "Stīgu tehnoloģijas" speciālisti sagatavojuši prezentāciju "SkyWay salīdzinājumā ar citiem transporta veidiem", kurā parādīts:

- kapitālo izmaksu salīdzinājums;

- dažādu transporta veidu kravnesības salīdzinājums;

- pilsētas transporta veidu kustības ātrums;

- SkyWay salīdzinājums ar vagoniņu un metro;

- junitransa un konveijera salīdzinājums;

- ekspluatācijas izmaksu struktūra;

- enerģijas patēriņa salīdzinājums;

- enerģētikas un komunikāciju attīstība, izmantojot stīgu sliedes konstrukcijas;

- avāriju skaita un vides draudzīguma salīdzinājums.

Caurlaides ziņā noslogotajās stundās stīgu  transports šodien spēj apsteigt pat pazemes metro, nerunājot par vieglo. Daudzējādā ziņā šis raksturojums ir saistīts ar transporta ātrumu, jo visu metro ātrums  ir aptuveni 80 kilometri stundā, bet Junicka stīgu transports ir  orientēts uz gandrīz divreiz lielāku maksimālo ātrumu.

 Autors: astraalis Skyway 47-Kravas trase, modernākās tehnoloģijas, transportu salīdzināšana, u.c.
8.
 Autors: astraalis Skyway 47-Kravas trase, modernākās tehnoloģijas, transportu salīdzināšana, u.c.
9.
 Autors: astraalis Skyway 47-Kravas trase, modernākās tehnoloģijas, transportu salīdzināšana, u.c.
10.
« 1  2  3  4 »
11
206

Citi šī autora raksti:

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [727]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
Pliiners avatars
Medaļa Zoles 3000 spelesMedaļa O!ZorroMedaļa Recidīvists
  Pliiners 25.01.18 18:36
 
13
0

atbildot uz astraalis komentāru " Kādu naudu tu gribēji? par kādu naudu var run... "

Amnēzija sākusies? Aizmirsi, kā tu te čivināji, ka ļoti īsā laikā (pāris gados) invetīcijas visiem nāks ar uzviju atpakaļ? Un tad vēl tev tas šunelis Skaivejists, pirms viņu divas reizes skāra smagas šizofrēnijas lēkmes, piebalsoja, ka tā arī būšot un visi, kuri neinvestēšot, būšot lūzeri un nevarēšot salās tropu kokteiļus baudīt! 

Aizmirsi, ja? Sabāza tev jaunus batonus ausīs par kriptām un kaut kādiem podrjadčikiem, kuri VISUS darbus darīšot, jo lēto belarusu visām valstīm nepietikšot? Ai, ai, Astrāli, samelojies esi saviem piesaistītajiem investoriem, nesmuki sanācis kaut kā... Naudiņas nav, jāpagaida, ja?

Anonīms
sems 25.01.18 17:58
 
9
0

Atkal daudz bilžu, diagrammu, sadrukātu papīru, bet reālas darbības- nulle.

Anonīms
Skarbā realitāte 25.01.18 13:38
 
7
0

Palasat pašu pirmo rakstu par Skyway, tad pamazām izskrienat visiem pārējiem cauri, pameklējat internetā, kas un kā, tad nonāksiet pie elementāriem secinājumiem.

1) Visur ir bildes par "baigo progresu" un to ka viss itkā iet uz priekšu.

2) Masīvi apraksti ar par visādiem akceptētiem projektiem, ekspo u.t.t, bet reāla darbība ir minimāla, 100 metru samūrēti testa nobraucieni reklāmai.

Piemēram kopš Skyway 14 publicēšanas 09.09.16 plkst. 21:29 ir pagājis vairāk kā gads. Šodienas publikācija ar neko diži neatšķiras no pirmajām. Viss itkā notiek, bet reāli gada laikā nevienā vietā pasaulē, šis projekts tālāk par kādu ekspo, vei testu nav ticis. Ja šī lieta tiešām būtu tik progresīva, visticamāk jau šodien Dubajā būtu skyway vilcieni un viss notiktu (kautvai celtniecība un infrakstruktūras izveide). Bet viss tiek vilkts tikai tāpēc, ka vajag noderīgos idiotus, kas pumpē naudu tajā pasākumā un vel reklamē šo visu 47 reklāmrakstos.

Līdz ar to 3 secinājums vienkārš, kad noderīgo idiotu naudiņa tiks pienācīgā apjomā paņemta, tad skyway projekts pazudīs.

+ šobrīd šāda sistēma nevienam nav vajadzīga, jo šādas infrastruktūras izbūvei nepieciešama milzīgi resursi, jāpiemēro pilsētvidei u.t.t, neviena normāla pilsēta neterēs resursus kam tādam, pat ja tērēs, tas visdrīzāk tas būs balstīts uz jau esošu transporta sistēmu bāzes, trolejbusiem, tramvaji, metro u.t.t. ar kādām inovācijām.

Gaidam Skyway 48 un priecājamies par noderīgajiem idiotiem.

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 25.01.18 19:15
 
6
0

oo atkal villošanās senoza vaļļā ...

Anonīms
sems 25.01.18 19:00
 
6
0

Ja tas nebūtu uzmetiens, tad sen jau vajadzēja sākt reāli būvēt, nevis gadiem tikai plānot, taisīties un gatavoties.

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 25.01.18 19:51
 
5
0

atbildot uz astraalis komentāru " Tu sertificētus transportus arī sauc par uzme... "

'90 gados Rīgā bija tik daudz sertificēšanas un mācību kantoru, ka maz neliekās..

Jābūt starptautiskam sertefikātam, tad var vispār par serteficēšanu runāt.. Otrkārt - sertefikāts, pats par sevi neko nedod..  vienīgi to, ka iespējams dotais tarantaikss  nenokritīs, un var kustēties.. tas nenorāda, ne uz ekanomisko pamatojumu, pilnīgi neko..  vienīgi ka dotais priekšmets - nenogalinās cilvēkus, kas ar to sastapsies..

ir vairāku līmeņu sertefikācija.. pirmā ir tā, kas atļauj vispār tajā kāpt cilvēkiem, nevis izmantot to sabiedriskajam transportam..

Rodeļu trase starp citu arī ir serteficēta .. ja kas ..

tātad - ekonomiskais un enerģijas padeves jautājums, joprojām atklāts..

 

Vinnīts avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Admins iesakaMedaļa Admins iesaka
  Vinnīts 26.01.18 16:26
 
5
0

3D experience ir laba lieta, 3D sexperience vēl labāka

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 25.01.18 19:45
 
5
0

atbildot uz astraalis komentāru " Jā jā, kā te auroji kopā ar Pliinerveidīgajie... "

o - tad jau Rīgā tiks celta mega būve..

 

Anonīms
sems 26.01.18 21:07
 
5
0

Nu ja, MMM un Banka Baltija arī daudz ko teica un solīja

Anonīms
maks 27.01.18 18:39
 
3
0

atbildot uz Ja latish komentāru " Viņš tak nevar atbildēt uz nevienu jautājumu ... "

Jā, Astraalis nekādīgi nevēlas atbildēt,mkapēc Junickis ar savu SW notinās no Krievijas.....Es Astraalim pateicu kapēc, jo KF valsts dome pieņēma likumu un Putins parakstīja, laikam 2013 gadā, ka KF teritorijā slēgtās AS, kāda idejiski ir SW nevar būt vairāk par 50 akcionāriem...un tad izsecinām, ka no 50 akcionāriem nevar savākt 100 miljonus zaļo dolārīšu.....Lai savāktu normālu sākumkapitālu sā'dā Ponzi shēmā vajag desmitiem un simtiem tūkstošu akcionārus, kā Astrāli un citus!    Vis jau būtu labi, ja būtu rezultāts.Bet ir ap 300 000 tā saucamo Astrālļīdzīgo akcionāru, kur vidēji katrs pa tūkstotiem sametis....Kaut kā nav redzams rezultāts ja savākuši vairākus simtus miljonu!    Par to piķi var raķetes kosmosā šaut un sākt doma't par pelnīšanu nogādājot kosmosā kravas nevis Balkrievijā dārzu uzbūvējuši par paŗdemit miljoniem!

Anonīms
Anonīms 26.01.18 21:26
 
3
0

atbildot uz astraalis komentāru " SkyWay diemžēl ir vienīgā kompānija no tevis ... "

Visu Skaiveju mātes kompānija ir Britu Virdžīnu salās reģistrētā piramīdas mātes kompānija, par kuras darbību un finansu lietām varbūt pat pats Juņickis Eduardovičš īsti maz ko zin kas tur notiekās!!

Anonīms
Anonīms 26.01.18 21:11
 
3
0

atbildot uz astraalis komentāru " Tev tas nav pirmkārt man jāprasa, jo no kurie... "

BC vel nesem 20 000 maksāja.Tagad tikai 10 000 un visticamāk ka nebūs ilgi jāgaida kad ar BC varēs pēcpusi slaucī!

Pliiners avatars
Medaļa Zoles 3000 spelesMedaļa O!ZorroMedaļa Recidīvists
  Pliiners 29.01.18 22:15
 
3
0

atbildot uz Skaivejists komentāru " Astraali.Tas jau pieraadaaas interneta plašu... "

Vēl jau tavs ''kāds cits'' nav NEVIENU dolāru nopelnījis, lai plātītos ar mācēšanu. Gudri cirst? To jā! Tur ir meistari!

Anonīms
Anonīms 26.01.18 22:56
 
3
0

atbildot uz Skaivejists komentāru " NU tu jau taads experts ka maz neliekas.Dirš... "

Iešņauc un uzpīpē savu zālīti.Varbūt palīdzēs tavām šizofrēnijas lēkmēm nomierināties!

Anonīms
Anonīms 26.01.18 21:29
 
3
0

atbildot uz astraalis komentāru " No kura projekta ir iespējams izņemt naudu? N... "

Var var izņemt.Un es to tev ar varu pierādīt.Varēsi izņemt savu kāpostu tikai gadījumā ja atradīsi savā vietā jaunu lohatronu kurš no tevis pārpirks tavus aktīvus! Bet no pašas kompānijas neko laukā dabūt nav iespējams!!

Anonīms
maks 27.01.18 18:25
 
3
0

atbildot uz astraalis komentāru " Maks, beidz vienreiz tuftu dzīt. Tas ta... "

Maks, beidz vienreiz tuftu dzīt. Tas tavs Gondolas lifts nekad nebūs un nevar būt analogs sabiedriskajam. Kas tas vispār ir par salīdzinājumu?  Lūk, te ir tavs transports - https://www.youtube.com/watch?v=Gqg6r8r4Oys

=========================

)   Astrāl apskatījos to video.....Tad iedomājies kur tādā  sniegputenī atradīsies  Unibusi.....Šitie vismaz turās pieākēti pie troses....Juņibusi visi tiks iepūsti aizās kad Juņicka sliede sāks šūpoties kā lieldienu šūpoles kad iegūs rezonanci vējā!

Pliiners avatars
Medaļa Zoles 3000 spelesMedaļa O!ZorroMedaļa Recidīvists
  Pliiners 30.01.18 13:08  
 
3
0
atbildot uz skaivejists komentāru " Reizi gadaa tiek riikots Ekofests kuru ... "

Nerausties, tev uz pavasari atkal gaidāms slimības saasinājums un atkal skraidīsi kā bikses pielicis, ka naudas nav un nebūs! Tad atksl iedzersi spēcīgas nervu zāles un smaidīsi paklausīgi galviņu mādams.

Anonīms
maks 27.01.18 18:33
 
3
0

atbildot uz astraalis komentāru " Nu tu jau esi īstais profesors cik daudz te ... "

Kādas muļķības esmu sarunājis???   

Anonīms
maks 27.01.18 18:33
 
3
0

atbildot uz astraalis komentāru " Vecīt, ar tevi nav iespējams runāt, jo tu nes... "

Ko es nessaprotu un nevēlos saprast. Es kādu laiku pirms iesaistījos šajā tēmā padziļināti studēju un analizēju kas tas tāds SW ir  un kas ir Juņickis!    Tev ticība vienkārši neļauj sev atzīt, ka SW nekad nebūs ne kaut kāds vispasaules transports, ne kas tam līdzīgi!  SW ir forša piedeva tūristu izklaidei, tikai pie nosacījumiem, ka tik ilgi nemarinē to te projektu kaut kur Balkrievijas augļu dārzos! Jo Inovatīvas lietas ir jārealizē uzreiz un negaidot labākus laikus. Nevar būt kas inovatīvs, kaut šauram patērētāju pieprasījumam, ja no idejiskā brīža līdz finansējuma iegūsānai gaida 36 gadus, un kad parādījās  finansu pieplūdums vel kaut ko gadiem marinē!    Tā jau var arī sagaidīt kad citplanētieši uzradīsies un mūs visus zemes cilvēciņus un radībiņas savāks sev līdzi uz Anromedu!!!)

Pliiners avatars
Medaļa Zoles 3000 spelesMedaļa O!ZorroMedaļa Recidīvists
  Pliiners 31.01.18 07:17  
 
3
0
atbildot uz astraalis komentāru " Kriptovalūta un blockchain ir jauna tehnoloģi... "

Visu es lieliski saprotu. Blockchainu izmantos visi, ne tikai SW, nekā tur īpaša nav. Junickis no Blockchaina izgudrošanas bija tik tālu, kā es no baleta. Junickis vispār pēc būtības NEKO NAV izgudrojis, ne troses, pielietas ar betonu, ne gaisā iekarinātu sabiedrisko transportu, ne elektromotoru ar reverso lādēšanu. Toties Junickis ir izdomājis kā no muļķiem veiksmīgi naudu slaukt.

« 1  2  3  4  5 »