Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
4
122

Pēdējā mēneša laikā ir notikušas tik daudz lietas SkyWay attīstībā, ka interesanti būs palasīt visiem. Ļoti daudz materīla ir sakrājies un ir bijuši tādi nozīmīgi notikumi, kurus nedrīkst palaist garām. Saprotu, ka daudziem tas nepatiks, bet nu ko tur darīt

Jauns SkyWay... Autors: astraalis Skyway 46 - Avārija, sertifikācija, pārraides, pasūtijumi un daudz kas cits.
1.

Jauns SkyWay projektēšanas organizācijas atbilstības sertifikāts

Baltkrievijas  Arhitektūras un būvniecības ministrija izsniegusi SkyWay projektēšanas organizācijai AS "Stīgu tehnoloģijas" trešās kategorijas atbilstības sertifikātu Nr.0002084, par tiesībām veikt pasūtītāja, būvnieka,  inženierpakalpojumu funkcijas pirmās līdz ceturtās sarežģītības klases objektu būvniecībai un tehniskās uzraudzības tiesības darbiem sakaru un signalizācijas jomā.

Šis sertifikāts papildina sertifikātu Nr. 0001906-IN, ko uzņēmums saņēma 2017. gada aprīlī. Tādējādi ir paplašinātas kompānijas funkcijas pasūtītāja, būvnieka,  inženiertehnisko pakalpojumu sniegšanas, kā arī tehniskās uzraudzības jomā.

Jau tagad AS "Stīgu tehnoloģijas" var veikt kompleksu visu būvdarbu vadību. Tajā pašā laikā uzņēmuma iespējas neaprobežojas tikai ar SkyWay EkoTehnoParka attīstību Baltkrievijā. Ļoti svarīgas ir  tiesības veikt tehnisko uzraudzību attiecībā uz visiem vispārējās būvniecības un speciālajiem būvdarbiem, kas veicami saskaņā ar  projektu. Tas ļauj uzlabot rentabilitāti, veicot darbus ar pašas organizācijas resursiem - nav nepieciešams griezties pie apakšuzņēmējiem.

SkyWay IndonēzijaKā informē... Autors: astraalis Skyway 46 - Avārija, sertifikācija, pārraides, pasūtijumi un daudz kas cits.
2.

SkyWay Indonēzija

Kā informē "SkyWay Technologies Indonesia", tika parakstīti Saprašanās memorandi ar kompānijām "Jorong Port Development" un "Indonesia Infrastructire Society". "Jorong Port Development" ir ieinteresēta SKY WAY 10 kilometru kravas trases būvniecībā lielā Indonēzijas ostā. Kompānija sāks darbu, lai 2018. gada janvārī sagatavotu tehniski ekonomisko pamatojumu. Indonēzijas infrastruktūras sabiedrība sniegs atbalstu tā sagatavošanā.

Papildus Memoranda parakstīšanai, tika apliecināta SkyWay attīstība starptautiskajā un nacionālajā līmenī. Parakstīšanas ceremonija ietvēra arī brīfingu Indonēzijas delegācijai, kas 4. decembrī dosies uz Baltkrieviju, lai apmeklētu SkyWay ražošanu.

Pašlaik notiek gatavošanās projekta īstenošanai tirdzniecības rajonā, kas atrodas Dienvidu Kalimantan (Jorong osta). Uz šo brīdi SkyWay Indonēzija jau strādā ar vairāk nekā 10 projektiem. Kopējā projektu vērtība SKY WAY transporta izstrādāšanai un ieviešanai ir 42.532.000.000 USD vai ekvivalents 575.732.354.552.313 IDR. Kopējais attālums – 4.167,93 km SkyWay atbalsta Dienvidkorejas un Singapūras investori, kas spēj nodrošināt 75% kapitāla ieguldījumu Indonēzijas projektos. Pārējā daļa tiks nodota finansēšanai vietējiem investoriem, kuri izteiks vēlēšanos piedalīties projektos kā partneri.

Jaunā pasaules ekonomikas... Autors: astraalis Skyway 46 - Avārija, sertifikācija, pārraides, pasūtijumi un daudz kas cits.
3.

Jaunā pasaules ekonomikas evolūcija

28. novembrī "Skolkovo" zinātnes un tehnoloģiju inovāciju kompleksā notika "Kriptokonference" — vērienīgs pasākums, kas veltīts kriptovalūtas tirgum, mainingam un ICO.  Viens no spīkeriem konferencē bija Andrejs Hovratovs — SkyWay Invest Group fonda dibinātājs un vadītājs, profesionāls investors, izglītības interneta-projekta "Privātā investora kadēmija" autors. Andrejs Hovratovs uzrunāja pasākuma dalībniekus ar SkyWay tehnoloģijas prezentāciju, kā arī dalījās savā redzējumā par kriptovalūtas attīstības tirgus perspektīvām un iespēju piemērot alternatīvus enerģijas avotus un jaunās tehnoloģijas būvniecībā un citās sfērās.

SkyWay izstādē quotKrievijas... Autors: astraalis Skyway 46 - Avārija, sertifikācija, pārraides, pasūtijumi un daudz kas cits.
4.

SkyWay izstādē "Krievijas Тransports"

XI Starptautiskā izstāde «Krievijas Transports» norisinās Maskavā no 6.-8. decembrim, dislokācijas vieta – Gostjinij Dvor (Гостиный Двор). Visi, kas vēlas apskatīt stīgu tehnoloģijas, to var izdarīt stendā А0.1.

Kā tas bija arī 2016. gadā - pie SkyWay stenda vērojama pastiprināta interese no izstādes apmeklētēju puses, to apmeklēja arī Krievijas Federācijas premjerministrs Dmitrijs Medvedjevs, kas nofotogrāfējās pie junibusa publicējot foto оficiālajā вк kontā un citi augsta ranga ierēdņi.

Daudzi atzīmē, ka inovatīvā stīgu transporta stends atrodas tieši pretī  transporta monopolista AS "Krievijas dzelzceļš" stendam, un tieši šis nelielais starplaukums kļuva par visdzīvelīgāko un apmeklētāko pirmās izstādes dienas vietu - vietu, kur tikās dažādas transporta idejas. Burtiski nesen pirmizrādi televīzijā piedzīvojušajā  Sergeja Malozjomova telefilmā  «Nākotnes vilciens» arī tika vilkta šī salīdzinošā paralēle starp transporta paaudzēm: "vakardienas" dzelzceļu un "rītdienas" stīgu transportu. Secinājumus katrs var izdarīt pats.

Informācija par to, ka SkyWay izgudrotāju kļūdas dēļneielaida savā paša prezentācijā Maskavā, iekļuvusi masu saziņas līdzekļos.

Jā, tiešām! Iedomājieties - SkyWay stīgu transporta izgudrotāja Anatolija Juņicka vārda nebija izstādes atklāšanas «Krievijas transports-2017» dalībnieku sarakstā. Kā paziņojis slēgta tipa akciju sabiedrības  «Stīgu tehnoloģijas» atbildīgais darbinieks - pieteikums par Unitsky iekļaušanu dalībnieku sarakstā tika iesniegts savlaicīgi, sniedzot pases datus un ģenerālkonstruktora fotogrāfijas, un oficiāls atteikums no drošības dienesta nav ticis saņemts. Kā paskaidroja kompānijas, kas organizē šo pasākumu, menedžeris - Anatolija Juņicka vietā to personu sarakstā kā izstādes apmeklētājus, kurus bija akceptējis Krievijas Federālais drošības dienests, bija nokļuvis inženiera uzvārda brālis. Uz vietas gan sarakstā nekāds uzvārda brālis netika identificēts...

Turpinām sekot situācijai un izstādei kopumā, šodien Jūsu uzmanībai tiek piedāvata fotoreportāža no izstādes pirmās dienas.

Vāka foto – Krievijas Federācijas Transporta Ministrija.

Līgums par visaptveroscaronu... Autors: astraalis Skyway 46 - Avārija, sertifikācija, pārraides, pasūtijumi un daudz kas cits.
5.

Līgums par visaptverošu sadarbību ar «Krievijas Transporta universitāti (МИИТ)»

Maskava, 2017. gada 7. decembris. Šobrīd SkyWay delegācija Maskavā  šīs dienas pavada ārkārtīgi aktīvas darbības režīmā. Bez eksponēšanās ikgadējā izstādē «Krievijas Transports» notiek arī citi projektu organizācijai SkyWay Capital svarīgi pasākumi. Tika parakstīts līgums par visaptverošu sadarbību ar «Krievijas Transporta universitāti (МИИТ)».

Līgumu parakstīja Direktoru Padomes priekšsēdētājs, projektu organizācijas SkyWay slēgta tipa akciju sabiedrības «Stīgu Tehnoloģijas» ģenerālkonstruktors Anatolijs Juņickis un «Krievijas Transporta universitātes (МИИТ)» rektors Boriss Ļovins. Jāuzsver, ka zinātnieki parakstīja dokumentu un vienojās draudzīgā rokasspiedienā tieši junikāra salonā, kura federālā prezentācija šobrīd notiek izstādē.  Šāda iespaidīga un savā ziņā unikāla biznesa dokumentu parakstīšanas metode tika izvēlēta, lai uzsvērtu pušu atvērtību viens otram un ārpasaulei. Visai loģiski novatoriskam transporta veidam, kas lauž stereotipus.

Pēc līguma parakstīšanas SkyWay radītājs Anatolijs Juņickis pastāstīja saviem kolēģiem par dialogu, kas notika starp viņu un «Krievijas Transporta universitātes (МИИТ)» rektoru, kura laikā kļuva skaidrs, ka abas puses jau ilgu laiku "skatījās" viens otra virzienā un gaidīja šo brīdi. Tāpat arī ģenerālkonstruktors "izteicis" visdziļāko līdzjūtību projekta kritiķiem, kuriem ilgu laiku patika koncentrēt savu uzmanību uz risināmajiem jautājumiem starp «Krievijas Transporta universitāti (МИИТ)» un SkyWay.

Mēs vēlētos atgādināt, ka šī gada septembrī «Krievijas Transporta universitātes (МИИТ)» vadības uzdevumā SkyWay EkoTehnoParku apmeklēja «Tilti un tuneļi»  katedras profesors, tehnisko zinātņu doktors Vladimirs Fridkins, kurš iepriekš šaubījās par stīgu transporta perspektīvām. Vizītes rezultātā ka reiz arī tika ieplānots parakstīt sadarbības līgumu.

Vienošanās priekšmets ir uzlabot novatorisku materiālu un tehnoloģiju efektivitāti un kvalitāti, izstrādājot, attīstot un ieviešot stīgu transportu jau esošajā transporta infrastruktūrā. Šis līgums ir ilglaicīgs. Tas ir vērsts ne tikai uz plašu zinātnisko un tehnisko sadarbību, bet arī uz analītiskajām un sociāli kulturālajām aktivitātēm un darbībām. Tas būs īpaši interesants absolventiem un jaunajiem profesionāļiem, kas beiguši «Krievijas Transporta universitāti (МИИТ)», jo tuvākajā laikā taču viņu karjeras perspektīvas paplašināsies.

Krievijas Transporta... Autors: astraalis Skyway 46 - Avārija, sertifikācija, pārraides, pasūtijumi un daudz kas cits.
6.

Krievijas Transporta universitātes slēdziens

"Lai jums notiek pēc jūsu ticības" (Mt 9, 29)

Mēs turpinām publicēt labas ziņas par sadarbību ar Krievijas Transporta universitāti (MIIT). Atbilstoši  paveiktajam darbam, tika dots universitātes slēdziens "SkyWay attīstības perspektīvu un inovatīvā estakādes tipa stīgu sliežu transporta izmantošanas vērtējums". Reproducējam visu dokumentu.

Lejupielādēt pdf

Atgādinām, ka pirms desmit gadiem, MIIT darbinieki neticēja projekta realitātei. Iepazīties ar tā laika peripētijām, varat inženiera Junicka vietnē. Priecē tas, ka taisnīgums ir uzvarējis, žēl, ka tas aizņēma divas piecgades. Lūk, "labākie hīti" no desmit gadus veca "slēdziena". Komentāri šeit ir lieki:

"Stīgu sliedes uzstādīšana ir praktiski neiespējama";

"Junicka monosliedes variants. Tehniski nav realizējams, jo samontēt stīgu - sliedi neizdosies";

"Pie ātruma, kas ir nedaudz lielāks par 100 km / h, neizbēgama ir junibusa atraušanās no sliedēm un krišana uz zemes. Pārslodzes, kas  rodas, Junibusam saskaroties ar salīdzinoši stingriem starpposmu balstiem  ("guloša policista" efekts vai tramplīna efekts), var izraisīt Junibusa un balstu iznīcināšanu";

"Runāt par ekonomisko efektu projektam, kas tehniski nav realizējams, nav jēgas";

"Nenozīmīgas sānu slodzes var izraisīt sliedes apgāšanos".

Viktors Baburins par SkyWay... Autors: astraalis Skyway 46 - Avārija, sertifikācija, pārraides, pasūtijumi un daudz kas cits.
7.

Viktors Baburins par SkyWay tuvākās nākotnes perspektīvām

2017. gada 6. līdz 8. decembrim Maskavā, XI Starptautiskās izstādes "Krievijas transports" ietvaros, notika SkyWay konference. Konferences spīkeru vidū bija SkyWay projektēšanas organizācijas ģenerāldirektora vietnieks attīstības jautājumos Viktors Baburins, kurš savā runā dalījās ar pasākuma dalībniekiem SkyWay tehnoloģijas stratēģiskās attīstības jaunākajās ziņās un plānos.

Viktors Baburins atzīmēja, ka, neskatoties uz daudzu projekta partneru vēlēšanos redzēt pirmos stīgu ceļus Krievijā, SkyWay ieviešanas biznesa pieeja pieprasa ņemt vērā daudzsološākus tirgus, kuros ir mazāk problēmu.

"Mums ir jāpierod pie fakta, ka dzelzs priekškars vairāk nepastāv. Mēs esam starptautiska kompānija, mēs strādājam tur, kur esam dzimuši. Kā komerciāla organizācija, mēs tikām izveidoti, lai gūtu peļņu, nevis nodarbotos ar patriotismu. Mums ir jāiet tur, kur tirgus mūs pieņem un amatpersonas saka: "Kāpēc jūs neatnācāt vakar? Sāciet būvēt šodien, jo rīt būs par vēlu. "

Viktors Baburins arī paziņoja, ka tādās valstīs kā Indija, kurās pašlaik vērojama  strauja ekonomiskā un demogrāfiskā izaugsme, SkyWay projekts ir jāsāk  īstenot jau šodien, ko apstiprina arī vietējie nozares vadītāji. Pēc viņa teiktā,  Indijas puse aktīvi savāc visas inovatīvās idejas, starp kurām vinnēs tā, kas apliecinās savu tehnisko un komerciālo dzīvotspēju.

"Tagad Eiropa aktīvi pāriet uz industriju 4,0. Cik es zinu, Krievijā šādas tehnoloģijas tiek izmantotas tikai militāros uzņēmumos. Šajā ziņā Krievija atpaliek. "

Lai paaugstinātu  projekta konkurētspēju, AS "Stīgu Tehnoloģijas" ražošanā un konstruktoru birojos tiek ieviesti industrijas 4.0 elementi: jau pusgadu  kompānijas speciālistu komanda strādā pie sistēmas ieviešanas ar kompānijas Dassault Systemes ritošā  sastāva un ceļa struktūras virtuāliem modeļiem. Šāda sistēma dos iespēju koordinēti un ātri veidot inženiertehniskos projektus un  sagatavot tehnisko dokumentāciju, kas vajadzīga, lai tos ieviestu ražošanā. Visas izmaiņas,  ko inženieri veic maketā, atspoguļosies gala modelī un tehnisko raksturojumu aprēķinos un gala produkta izmaksās.

Nepieciešamība  izmantot industrijas 4.0 principus, ir saistīta arī ar to, ka informācijas  sistēmas ļauj nodot projekta uzdevumus uz līguma pamata citu  valstu inženieriem. Tas ir  nepieciešams, jo pirmajos kompānijas ienākšanas pasaules tirgū posmos, tai nebūs fizisku iespēju patstāvīgi veikt visus darbus visā pasaulē.

"Mums ir  jāsaprot, ka mēs dzīvojam reālā fiziskā pasaulē, kur diennaktī ir tikai 24 stundas,  kurās cilvēki vēlas ne tikai strādāt, bet arī dzīvot normālu pilnvērtīgu dzīvi ar savām ģimenēm, tāpēc iesākumā mēs nespēsim uzņemties  lielu skaitu projektu. Mums pagaidām ir tikai 400 cilvēku. Šādam sarežģītam kompleksam ir vajadzīgi ne 400, bet 4000 cilvēki, vai pat labāk 40 000. Un mēs, protams, pie tā nonāksim, bet nākamajā gadā mēs varēsim uzņemties 1-2 projektus. "

Tai skaitā, Viktors Baburins komentēja ārvalstu projektu attīstību Indijā un Indonēzijā, par ko mēs jau ziņojām:

"Mums stratēģiski un precīzi jāpievēršas būvniecības vietas izvēlei. Mums jāizvēlas vieta, kas ļaus mums, pasakot "A", pateikt arī "B". Mums ir obligāti jāpieiet tam ar saistītu līgumu vai saistītu finansējumu. Relatīvi  runājot, mēs būvējam divus kilometrus, bet mums jau ir kontrakts, ka, izejot vietējo sertifikāciju un tehnoloģijai sasniedzot deklarētos rezultātus, mēs automātiski saņemam kontraktu uz interesantāku posmu - piemēram, 30 kilometriem, ko finansē valsts vai  privātpersona. "

Savas runas noslēgumā Viktors Baburins uzsvēra, ka visaktuālākie projekta attīstības virzieni ir Indija, Indonēzija un AAE.

Šobrīd Viktors Baburins  ir AAE darba grupas sastāvā, kur, kopā ar SkyWay ģenerālkonstruktoru Anatoliju Junicki, izved pārrunas ar potenciālajiem pasūtītājiem par STJ  transporta sistēmu ieviešanu ostas infrastruktūras objektos.

Negadījums EkoTehnoParkā... Autors: astraalis Skyway 46 - Avārija, sertifikācija, pārraides, pasūtijumi un daudz kas cits.
8.

Negadījums EkoTehnoParkā apstiprina virkni SkyWay sistēmas priekšrocību

15 decembrī plkst. 15:31 pēc Minskas laika, SkyWay demonstrēšanas un sertifikācijas centrā EkoTehnoParkā notika nelaimes gadījums. SkyWay ritošā sastāva gaitas izmēģinājumu laikā, junibusa (14-vietīga transportlīdzekļa prototips pilsētas pasažieru pārvadājumiem) trasē iebrauca ekskavators - iekrāvējs. Notika sadursme, kā rezultātā cieta trīs projektēšanas organizācijas AS "Stīgu Tehnoloģijas" darbinieki Iekrāvēja vadītājs tika nogādāts intensīvās terapijas nodaļā, otrs cietušais tika hospitalizēts ar aizdomām par smadzeņu satricinājumu, bet trešais, pēc medicīniskās izmeklēšanas, tika aizsūtīts mājās no notikuma vietas. 

Saskaņā ar informāciju, 17.decembrī plkst. 16:30, iekrāvēja vadītāja veselības stāvoklis ir stabilizējies. AS "Stīgu tehnoloģijas" darbinieks, kurš guva krūšu kurvja orgānu traumu, ir pie apziņas un jau ir saticies ar radiniekiem. Vistuvākajā laikā viņš no intensīvās terapijas nodaļas tiks pārvests uz krūšu ķirurģijas nodaļu. AS "Stīgu tehnoloģijas" vadība uztur sakarus ar cietušā ģimeni.

Negadījums, kas noticis, ir pirmais un vienīgais šāda veida notikums SkyWay vēsturē. Tomēr tas nav vienīgais gadījums, kad jaunu transporta veidu testēšanas laikā notiek nelaimes gadījumi, kas nes zaudējumus kompānijām un to darbinieku veselībai. Īsāk par to, kas šajā gadījumā kopīgs ar citiem līdzīgiem incidentiem un ar ko tie atšķiras.

 Autors: astraalis Skyway 46 - Avārija, sertifikācija, pārraides, pasūtijumi un daudz kas cits.
9.
gada 10 jūlijā Čārlzs Rolls... Autors: astraalis Skyway 46 - Avārija, sertifikācija, pārraides, pasūtijumi un daudz kas cits.
10. gada 10. jūlijā Čārlzs Rolls, kurš kopā ar Henriju Rois nodibināja Rolls-Royce, uzstādīja jaunu horizontālo vadības stūri savam Raita franču divplāksnim. 1910. gada 12. jūlijā Bornmutā, tikai 20 pēdu (6 m) augstumā, lidmašīna izjuka gaisā; Rolls nomira, kļūstot par pirmo britu avārijas upuri.

Pasaulē pirmās privātās kompānijas, kas izstrādāja SpaceX kosmosa transportlīdzekļus, raķetes pacelšanās un nosēšanās mēģinājumos eksplodēja vairāk kā 10 reizes. Negadījumu rašanās iemesli bija raķešu konstrukcijā, kas bija jāuzlabo pēc katras jaunas neveiksmes. Šajās kosmosa sacīkstēs kompānija zaudēja kosmiskas naudas summas. Tikai viens Falcon 9 sprādziens 2015. gadā izmaksāja SpaceX 260 miljonus ASV dolāru.

Visspilgtākais nelaimes gadījums jaunu transporta sistēmu - magnētiskā spilvena vilciena testēšanā - notika 2006. gada septembrī Vācijā, lai gan šāds ritošais sastāvs jau vairākus gadus tika ekspluatēts Ķīnas "Šanhaja-lidosta" līnijā. Magnētiskās levitācijas vilciena prototips ar ātrumu 200 km / h uz braukšanas ceļa sadūrās ar tehniskās apkopes automašīnu, kas piederēja kompānijai - izstrādātājam, ceļa attīrīšanai (no sniega, ledus, lapām, koku zariem utt.). Bojā gāja 23 cilvēki. Lielākā daļa bojā gājušo bija uzņēmuma -izstrādātāja darbinieki.

Kā noskaidrojās izmeklēšanas laikā, transportlīdzeklis, ar kuru sadūrās vilciens, katru dienu veica testa laukuma attīrīšanu, taču tam nebija jābūt tur vilciena pārvietošanās laikā. Kā galvenaie traģēdijas cēloņi tika nosaukti: cilvēciskais faktors un radiosakaru sistēmas kļūme.

4
122

Citi šī autora raksti:

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [214]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
Lauris Ase avatars
Medaļa Spoks
  Lauris Ase 27.12.17 22:54  
 
12
0
O, un kārtējais bla,bla,bla,bla raksts ir ieraudzījis dienas gaismu, ar to pašu neko jaunu-muļā tik kompartijas cienīgus tekstus par Indijām,Indonēzijām utt... Kaut gan nē, ir beidzot arī kas jauns....! Pārstrādē nonāks čupiņa ar plastmasas svalku...Nu vismaz kaut kas taustāmāks un interesantāks!!!!!! Klāt arī pēdēja 17tā gada nedēļa....Tūliņ maģiskais 18tais-lielais, gaidītais, solītais peļņas laiks.....! Gan jau mūsu slavenais ,,kiprietis,, un topošais jainais miljonārs ir uzdrukājis pirmo uzmetumu atlūgumam savā hotelī.....uzkāris uz nagliņas putekļu lupatiņu un pa logu izplivinājis slotu, lai ar gavilēm kontā sagaidītu savus SW miljonus....!
Pliiners avatars
Medaļa BestsellersMedaļa NostradamsMedaļa Dienas doma
  Pliiners 27.12.17 16:32
 
12
1

Es jau biju noilgojies pēc SW propogandistu izmisīgajiem centieniem rādīt, ka viss ir lieliski. Šoreiz, Astrāli, tev īpaši labs raksts padevies:

-Junicki neielaiž izstādē, jo visai pasaulei, it īpaši Krievijai, tāds Junickis ir pie vienas vietas;

-Baburins izpļāpājas, ka maksimums, ko SW vēl spēs izsūkt no saviem investoriem, ir 2 km gara trase, tālāk nepieciešamas garantijas. Tātad 300 000 investori nav spējuši nodrošināt pat pirmajam projektam katrs pa 10 cm - nabagmāja, viss piķis nokomuņizģīts;

- pasaules ''drošāko'' transporta līniju uz ilgu laiku apturēt var jebkurš piedzēries traktorists. Pie tam, ja uz ielas tā būtu parasta bukte uz traktora kausa vai lāpstas, tad tagad traktoristiem raus galvas nost pat nenozīmīgās sadursmēs. Bail iedomāties, ka pasažieri birs kā zirņi ārā no tiem Junibusiem pēc sadursmēm vai, kas notiks, ja būs sadursme ar 50T kravas Junitraku;

- kurš Junickim globusā pusi Āfrikas nodzēsis?

Pliiners avatars
Medaļa BestsellersMedaļa NostradamsMedaļa Dienas doma
  Pliiners 28.12.17 12:56  
 
7
0
atbildot uz astraalis komentāru "Ja tu nebūtu tāds muļķis, tad pirms kaut ko bub... "

Nauda, Astrāli, nauda! Kur ir nauda? Atkal ir tikai atrunas un solījumi, bet no naudas nav ne smakas. Tiek tikai publicēti jauni pierādījumi, ka piekārtais transports ir letāli bīstams, jau pirmais eksemplārs gandrīz norauj galvu traktoristam. Jaunu projektu nav un nebūs, jo visi Astrāļa rādītie noslēgtie "līgumi" nav nekādi līgumi. Domāju, ka arī nākamgad Astrālis katru mēnesi publicēs rakstus par to, ka SW tūlīt tūlīt tiks būvēts visā pasaulē, lai pagaidām nomierinātu uzbudinātos investoru prātus. Tiks pasniegti jauni iemesli, kāpēc jāinvestē vēl, piemēram koini un vēl tur kas. Bet no naudas nebūs ne smakas, ne tā, ka nākamgad, bet vispār!

Pliiners avatars
Medaļa BestsellersMedaļa NostradamsMedaļa Dienas doma
  Pliiners 30.12.17 15:45
 
4
0

atbildot uz astraalis komentāru " Tev ari no vecuma problemas ar saprashanu? Ku... "

Gatavam projektam nebus tad riski, ka arejie faktori.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nopietni? Un ja nu būs kaut viens risks? Tu no savas Kipras istabenes algas esi gatavs segt milzīgos izdevumus kā līdzīpasnieks, kad Junickis tiks sākts vazāt pa tiesām? Nākotnē tādi gadījumi var būt milzums.

Jau tagad ir precedents.Tas tik tagad pagaidām - mēs uzturam sakarus ar cietušā ģimeni utt. Tūlīt viņš Kompāniju sūdzēs tiesā un izrādīsies, ka Junickis ar visiem saviem atbilstības sertifikātiem un autortiesībām būs aizmirsis vīram iedot parakstīties par darba drošības noteikumiem vai novilkt kaut parastu plastmasas norobežojošo joslu, lai traktors ar, iespējams, nedegošām gaismām tumsā neiebrauktu bīstamības zonā. Tur nedrīkstēja pat teorētiski atrasties ne transports, ne cilvēks, ja tā trase speciāli tika būvēta zemāka! Te nesanāks atrunāties, ka viņam tur nebija jābūt, tāpēc pats vainīgs, te būs jātaisa maks vaļā! Ko darīs kompānija, kura māk tikai trallināt investoru naudu un savā pastāvēšanas laikā nav nopelnījusi nevienu dolāru?

Lauris Ase avatars
Medaļa Spoks
  Lauris Ase 29.12.17 19:31
 
4
0

atbildot uz astraalis komentāru "Tu esi muļķis vai arī speciāli izliecies ... "

Vislabākais atspoguļojums tevis paša prāta iespējām-savos gados, augstāk par slotas operatoru, tā arī neesi ticis....

Pliiners avatars
Medaļa BestsellersMedaļa NostradamsMedaļa Dienas doma
  Pliiners 28.12.17 13:31  
 
3
0
atbildot uz Grey Wolf komentāru " Tas ir globuss kur glabāt alkaholu iekšā pu... "

Nu, ja! 6. bildē redzams, kā kompanjoni jau dienu iepriekš nosvinējuši apvienošanos. Akniņas vairs nav tādas kā agrāk, zildeguņiem sāk parādīties maisiņi zem acīm. Un peregāru jau fotogrāfija nenodod.

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 28.12.17 13:16
 
3
0

atbildot uz Pliiners komentāru " Es jau biju noilgojies pēc SW propogand... "

Tas ir globuss kur glabāt alkaholu

iekšā pudele un glāzītes

- pilnīgi nopietni, tādi ir pērkami ..

http://www.ieskaties.lv/category/Globusi/Bara_globusi/19/77/1

jo kā tad vecais alkaholiķis bez šmigas..

 

Lauris Ase avatars
Medaļa Spoks
  Lauris Ase 30.12.17 17:17  
 
3
0
atbildot uz astraalis komentāru " Oi oi, kadam sak aptrukties sakamais. Es ar s... "

Bet, tīri labāk tik tālāk putekļus un gaidi lielos SW naudas kalnus savā kontā..... . Par šito es ilgi uzjautrināšos..... sētnieks Kiprā uzmeties par investīciju un finanšu ekspertu
Anonīms
maks 05.01.18 21:03
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Tu joprojām nevari saprast, ka tie visi ir te... "

Astraal, man 

Anonīms
maks 05.01.18 16:21
 
2
0

atbildot uz Pliiners komentāru "Vai tad viņš ir latvietis? Nu, paklausies - Dāv... "

Lai vai kas tur pasē rakstīts, bet tomēr Latvijā dzimis un audzis.Tomēr jābūt kādai cieņai pret dzimto pusi! Manos radu rakstos skatoties neesmu tīrs Latvietis.Pa pusei civilokupanta un Latvieša sajaukums.Bet vai tapēc necienīgi izteikties par zemi kur dzīvoju!?

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Vilkaču klana biedrs
  astraalis 05.01.18 21:13
 
2
0

Jo tālāk, jo trākāk izskatās. Pieaudz un sāc domāt ar galvu! ja nav ko atbildēt, tad arī neko nesaki, jo nav ne smieklīgi, ne gudri.

Anonīms
maks 03.01.18 23:14
 
2
0

atbildot uz maks komentāru " Kapēc Tu dzīvojot Kiprā tik necienīgi pret La... "

...nu grūti iedomāties, bet ja es būtu kāds klaida Latvietis kas aizbraucis peļņā uz Kipru pie grieķiem, es internetā tikai to vien darītu kā  slavinātu Dzimteni un Latviešus!!!   Bet laikam Dāvis ir k- kāds ..khm..KHm!!!

Anonīms
maks 30.12.17 17:51
 
2
0

Astraal, nespēšu institūta nosaukumu uzreiz saukt,  bet S-Pētereburgā ir KF institūts kas lauž gan sliedes gan  citādak testē ceļu būves infrastruktūras....   Un kād problēma Juņickim ir pieteikties uz testiem>??   Nauda ir kā spaļi mežcūkas vēderā, bet .....Uz testiem nepiesakās ????

Lauris Ase avatars
Medaļa Spoks
  Lauris Ase 30.12.17 05:13  
 
2
0
atbildot uz astraalis komentāru "Neuztraucies, pelnu 3x vairāk nekā tu "

Arī šeit tu kļūdies....
astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Vilkaču klana biedrs
  astraalis 05.01.18 20:59
 
2
0

atbildot uz maks komentāru " Metro daudz atrak brauc un nekadas sadursmes ... "

Tu joprojām nevari saprast, ka tie visi ir tehniski jautājumi un jau sen risināmi? kāda starpība 50 vai 150 km/st.? Kā tu iedomājies Hyperloop, kuri tur vispār ar 1200 brauks? mūsdienās šādi jautājumi vispār nav problēma, tas vis tiek darīts ar kompjūteriem. Man visdrīzāk būtu tieši jautājumi attiecībā pret Hyperloop, jo tur lūk ir interesantāk tas par ātrumiem un distancēm, utt.

Anonīms
maks 05.01.18 21:05
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Tu joprojām nevari saprast, ka tie visi ir te... "

 

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Vilkaču klana biedrs
  astraalis 03.01.18 22:53  
 
2
0

Dzheki, es saprotu, ka izklausās neticami pasakaini, bet, tomēr tā ir taisnība un vis tik ar laiku parādīts un gribot vai negribot kaut kad nāksies, tomēr piekrist neaizmirstam, ka sertifikācija jau ir notikusi diviem sastāviem un arī ETP trases ir nodotas oficiāli eksplautācijā, kas nozīmē to, ka tur var mierīgi braukt. Lai vai kā jūs te nesūdzētos un ko tik neteiktu, bet tas ko saka un dara kompānija ir izcils darbs un loti veiksmigs. Es skatos, ka latviesiem jau iedzimta tāda attieksme kā no jums pret kaut ko jaunu, kas sodien liekas nepienemam, bet ritdien bus jau normala lieta. Priecajieties par jaunam tehnologijam un novertejiet, bet nevajag skaudbai laut varu un nishanai, vis bus un bus jaunas sertifikacijas, jauni sastavi un daudz kas mega liels tieshi shogad.

Anonīms
pūks 05.01.18 21:09
 
2
0

atbildot uz maks komentāru "   "

Man galīgi neinteresē  k - kadi  khm

Anonīms
maks 05.01.18 20:57
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Kāda atšķirība kā es izsakos? es runāju tā, k... "

Teieši  tā Astrāl,,, Kāda darīšana kas man mamma  un Tev mamma!

Astrāl,  nerunā parr   Valsts nozagšanu,,  !!!       Valsts nozagšana jau ir  ///    sabiedriskajāsa struktūrās/  n ....kā teiksim E veselība, kad  zināmi prokūriusti  miljonus http://cep////

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Vilkaču klana biedrs
  astraalis 05.01.18 20:45
 
2
0

atbildot uz maks komentāru " Lai vai kas tur pasē rakstīts, bet tomēr Latv... "

Kāda atšķirība kā es izsakos? es runāju tā, kā domāju un neizliekos un dzīvoju ar tīru galvu. Kritika nav nekad bijusi slikta un nav svarīgi, vai tu kritizē valsts prezidentu, jeb valsti kurā tu dzīvo. Es Tev pateikšu lielisku piemēru un es varu tikai zteikties par to situāciju ar sliktākajiem vārdiem un ne mirkli nenožēloju to

Paskaties, kā tiek turpināta valsts nozagšana un oligarhu sarunas jau citā līmenī - Saeimā! tie nožēlojamie sūdi turpina shēmot un izlīst no atbildības ar Sudrabu priekšgalā, kura tur vada visu to teātri. Sudraba, kura ir ielikta komisijā kā vadītāja, tajā pašā laikā satiekas ar Šleseru Kaļķu Vārtos un apsriež par jaunas partijas izveidi? Tu nopietni? tās politiskās prostitūtes vienkārši apzog un drāž visus, tevi ieskaitot. Bet te nav vietas politikai un negribu par to runāt. Vienīgais ko varu pieminēt, ka Latvija ir nolaista līdz kliņķim un ievilkta vēl dziļāk sūdu bedrē un neviens neko vispār nedara, lai kaut kas mainītos, vismaz cilvēki no kuriem tas ir atkarīgs tiešajā nozīmē. Latvijā nav neviena sakarīga cilvēka Saeimā, izņemot Kaimiņu, kurš vismaz ir spējīgs pateikt acīs zaglim, ka viņš ir zaglis un viņam ir jāsēž cietumā, bet visi pārējie laizās apkārt un aiz muguras aprunā. Pietiks politika.

« 1  2  3  4  5 »