Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
6
17
Apjomīgs raksts par... Autors: astraalis Skyway 37
11.

Apjomīgs raksts par elektrotransportu TASS vietnē

"Pilnīga benzīna automobiļu nomaiņa ar elektrisko transportu lielākajās Krievijas pilsētās un kūrortos ir reāla, bet, var paiet gadu desmiti, lai izveidotu infrastruktūru," - tas ir TASS publikācijas kopsavilkums, kas veltīts elektriskā transporta attīstības problēmām Krievijas reģionos un apkopo ekspertu viedokli šajā jomā.

Ekoloģiskās problēmas lielajās pilsētās un kūrorta zonās "karstajās sezonās" piespiež amatpersonas nopietni domāt par automobiļu ar benzīna dzinēju pielietojuma ierobežošanu. Šie priekšlikumi tika piedavāti izskatīšanai valdībā, premjerministram Dmitrijam Medvedevam piedāvātajā priekšlikumu paketē. Tiek pētītas iespējas ierobežot benzīna automobiļu iebraukšanu atsevišķu pilsētas rajonu teritorijā un pilsētā kopumā. Tomēr, saskaņā ar visu TASS aptaujāto ekspertu viedokli, šodien infrastruktūra vēl ir tālu no gatavības veikt šādas radikālas pārmaiņas. "Ceļi Krievijā vēl nav gatavi nodrošināt elektromobiļu un bezpilota auto palaišanu", ceturtdien reportieriem paziņoja prezidenta palīgs Igors Levitins. Pēc viņa teiktā, elektromobiļiem Krievijas realitātē būs jābūvē jauni ceļi, un tie var parādīties ne ātrāk, kā pēc pieciem gadiem.

Papildus ceļiem, kas nav gatavi pārejai uz elektromobiļiem, varas iestādēm būs jāatrisina vēl viena problēma: jānodrošina alternatīva transporta pieejamība zonās, kur benzīna automašīnu kustība būs ierobežota. "Mēs esam pilnīgi gatavi atbalstīt transporta, kas neatbilst vides standartiem, ierobežojumus iebraukšanai pilsētas centrā, - teica TASS Kislovodskas mērs Aleksandrs Kurbatovs. - Tagad mēs runājam par iebraukšanas ierobežošanu  pilsētas vēsturiskajā kūrorta daļā, kur ir izvietotas gājēju zonas. Vienlaicīgi, mēs saprotam, ka mums ir jāpiedāvā autobraucējiem alternatīvs risinājums - jāizveido autostāvvietu sistēma, ērts transporta transfērs no autostāvvietas līdz tūristu izvietošanas vietām, izmantojot elektriskos transportlīdzekļus " Daži eksperti uzskata, ka minētās transporta vajadzības varētu tikt izpildītas, izmantojot jaunus transporta sistēmu veidus, piemēram, SkyWay.

Virkne ekspertu ir pauduši īpašu viedokli par šo jautājumu, norādot, ka pilsētas vides problēmu risinājums ir jāmeklē nevis pārejā uz elektromobiļiem, bet dodot priekšroku sabiedriskajam, nevis privātajam transportam. Arī šajā sakarā tiek uzsvērta SkyWay sistēmas perspektivitāte.  Piemēram, rakstā ir teikts: "Urālos bizness ierosina ieviest SkyWay tehnoloģiju. Ritošais sastāvs - kravas, pilsētas un tālsatiksmes ātrgaitas, tiek pārnesti uz stīgu - sliežu estakādi.

Šādas trases projekts Jekaterinburgā iepriekš bija saskaņots ar pilsētas administrācijas transporta komiteju. Trases garums 18 km, paredzamās izmaksas - 5 miljardi rubļu, TASS pastāstīja SkyWay mērķprojekta koordinators Jekaterinburgā Arkādijs Biryukovs. Ātrumu uz ceļa, būs līdz 150 km / h. "

Ekspertu viedoklis sakrīt tajā ziņā, ka pārejai uz elektromobiļiem Krievijā būs nepieciešami jauni ceļi. Tādējādi, šis transporta infrastruktūras attīstības variants ietver to pašu, ko SkyWay stīgu transporta ieviešana. Vienlaicīgi, pēc citiem parametriem (vides drošība, braukšanas drošība, enerģijas patēriņš, ātrums) elektromobiļi, kas brauc pa asfaltu, netiek līdzi elektromobiļiem, kas pārvietojas pa stīgu sliežu estakādi.

Jauna SkyWay... Autors: astraalis Skyway 37
12.

Jauna SkyWay prezentācija

SkyWay stīgu transporta filozofija paredz pastāvīgu attīstību un izpratni. Tās attīstībai ir nepieciešams rūpīgi  izstrādāts panākumu un ideju apraksts.  Katram gadam, katram ceturksnim, katram mēnesim.

SkyWay projektēšanas organizācija Baltkrievijā ir izdevusi jaunu krāsainu bukletu ar tehnoloģijas aprakstu uz 58 lapām. Uzrakstīts vienkāršā valodā, buklets sniedz atbildes uz visiem jautājumiem par tehnoloģijām, ražošanu, darba kolektīvu, plāniem un pat konkurentiem pasaules mērogā. Atsevišķi ir aprakstīta SkyWay vīzija pasaules civilizācijas attīstībā - ekomājas un lineāras pilsētas.

Bez jau labi zināmiem un pierādītiem risinākumiem pilsētu un starppilsētu videi, ikviens var iepazīties ar SkyWay sistēmas jūras ostām, kas ir izstrādātas atbilstoši  mūsdienu infrastruktūras prasībām.

Buklets ir paredzēts plašam lasītāju lokam visā pasaulē, tas papildina Anatolija Junicka monogrāfijas "Stīgu transporta sistēmas" nesen izdoto atkārtoto izdevumu "Uz zemes un kosmosā".

Lejupielādēt prezentāciju.

Pievienotie video

6
17

Citi šī autora raksti:

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [171]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 12.08.17 20:44
 
4
0

njā papētiju tās brīnumu tehnoloģijas - kravas pārvadāšana - dikti moderna, smagā mašīna kas brauc pa divām caurulēm-  kautkas patapināts no dzelzceļa un velkautkā.. Tās tehnaloģijas kas aprakstītas nevar attīstīt tik lielu ātrumu, vienkārši fiziski nevar.. Un vel KUR PIE VELENA IR TIE INDIJAS MILJARDI? vai arī viņi nav pelnijuši ka viņus piemin.. Un tāda izmēģinājumu estikādes, tika būvētas jau 50 gadus atpakaļ - kā jau minēju '50-60 gadu futuristika - bet reāli nekas nesanāca, jo nav perpektīvas, uz tā bažes attīstījā monosliežu transports, kā arī tranports uz magnētiksā spilvena..  

Vienkārši pārliecinājos ka kārtējais krievu uzmetiens..    

Ja kas krievijā ap 90 gadiem plaši stāstija ka izgudro laika mašīnu, bija mega publikācija un leila ažiotāža presē.. beigās izrādijās ka iztērēti teju vai 10 miljoni dolāru ...  nevienu tā arī nenotiesāja., bet centrālais iesaistītasi - nu vismaz "preses seja", joprojām aktīvi darbojās, zem organizācija Kosmopoisk, un bieži redzams RentTv.. šis izskatās pēc stipri līdzīga projekta, vismaz scenārijs ir līdzīgs...  

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 12.08.17 19:38
 
3
0

atbildot uz astraalis komentāru " Čau, Tu esi kārtējais mākoņu stūmējs. Ne Tu e... "

Kāda prezentācija? ši par ko martā visiem stāstiji..

------

 

 astraalis  10.03.17 12:30  

   

 

atbildot uz Niks komentāru " Pie meksikāņu narko barona El Čapo arī strādā... "Cik Tev reizes ir jāsaka, ka ātrvilciens tiks demonstrēts 01.07, bet tas nenotiks ar max. ātrumu, maksimālais ātrums var būt tikai tad, kad būs pabeigta trases būvniecība un izieti attiecīgie etapi. Tas tiek plānots 17 vai 18 gadā.

--------

nush kur ir? 

Kur ir???

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 12.08.17 18:11
 
3
0

papētiju to tavu "texnaloģiju" - apmēram 50 gadu fututurikas līmenī..

šāda tehnaloģija bija modē vairāk kā 50 gadus atpakaļ, tad tika secināts ka nav efektīva.. Jo:

1. nevar pārvadāt lielu cilvēku skaitu attiecībā uz ceļa platumu, - ārkārtīgi maza caurlaidība, un faktiski nodrošina to pašu ko pašreizējais sabiedriskais transports. Ne ar ko netšķirās, jo tāpat nenodrošina konceptu no durvīm līdz durvīm. Zemās grīdas tramvajas ir desmitiem, ja ne simtiem reižu efektīvāks.

2. 14 vietīgs vagons? njā, kā viņsš sevi atpelnīs? ja man uz darbu ir jābrauc 10 kilometri, un maksāju 1.15 EUR.. pēc taviem aprēķiniem , ja kilometrs maksās 1 Miljonu jāiegulda 10. miljoni  pārvadājot tikai 14 cilvēkus tā nauda nekad netmaksāsies..

3. Kravas? nopietni? teiksim 60 tonnīgus vagonus?  maza gabarītā kravas jānogādā tieši no noliktavas, līdz veikalam. tātad nekas nav labāks par smago mašīnu..  

Un visbeidzot - nēsi padomājis kāpēc VISĀ PASAULĒ sabiedrisko transportu nodrošina pilsēta par saviem līdzekļiem? Atbilde vienkārša, tāpēc ka ja tas būtu bez dotācijām, tad būtu nesamērīgi dārgs - sabiedriskais transports peļņu nenes.. tā ir ekanomikas aksioma (teorija kas nav jāpierāda)..  Tātad vienkārš secinājums- viss tas ir naudas izkrāpšna.. Jo nopietnas kompānijas naudu iegūst izlaižot publiskās akcijas, ko kotē birža, un nekā savādāk.

šitasi man stipri vien atgādina tos marsa ceļotājus.

Arī, mega prezentācijas, reklāmas utt, peisaistīti "akadēmiķi" un mega aprēķini..  - kur tad viņi ir? Nauda kabatā un paši  pazuduši.. 

protams visi kas ieguldijuši naudu šādos "projektos" ar putām uz lūpām aizstāvēs tos, jo nevienam jau nepatīk palikt publiska loha lomā..   

Šādi projekti laiku pa laikam uzrodās, interesanti kas būs nākamais?

 

P.S. a cik papētiju tavus tekstsu- mega prezentācija Baltkrievijā jau bija? Kāpēc nav video? Lur batja saka runu, un tā tālāk.. Kur viņa ir?

 

Pliiners avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Dienas domaMedaļa Zoles 3000 speles
  Pliiners 12.08.17 22:30
 
3
0

Ha, ha, ha! Astrālis atkal aizmurgojies līdz bezsakariem. 

1. Visekonomiskākākis transports, arī mūsdienās, ir kuģis, nevis kaut kāds vilciens, kur nu vēl megalohatrons SW! 

2. ''Nebīja'' arī ir nepareizi uzrakstīts vārds, profesor!

3. "tehnoloģija darbojas ar elektrības palīdzību, kas braucot pats ražo elektrību'' un "elektro-motora palīdzība būs tik jaudīga, ka pietiks, lai nosegtu pašu izdevumus, kā arī apgādāt ar elektrību trases teritorijas esošās mājsaimniecības''. Jā, šo es ne skaidrā, ne pillā nesaprotu.

4. Jums, mudakiem, nebūs nekāda birža. Jums tiks izveidota atsevišķa platforma, kurā jūs varēsiet apmainīt savu ''fanķikus'' (lasi ''akcijas'') pret reālu naudu. Kamēr to izmantos līdz 10% indivīdi, tas nav bīstami, jo to pieprasījumu viegli nosegs esošie akcionāri. Protams, ka tiksiet aģitēti nekādā gadījumā savus ''vērtspapīrus'' neizlaist no rokām, jo tad jūs it kā zaudēsiet iespēju vēl pēc n-tiem gadiem kļūt bagāti. Realitātē vēlēšanās pārdot akcijas var novest pie kolapsa, ja piedāvājums sāks pārsniegt pieprasījumu. Tāpēc Junickis turpinās muldēt pa divi-deviņi, pa kluso ''biržā'' iepludinās papildus emisijas un turpinās pelnīt naudu no savas, it kā slēgtās, AS. Pēc tam, protams, burbulis plīsīs. 

Karlis Anonims avatars
Medaļa SpoksMedaļa Dienas domaMedaļa Vampīru klana biedrs
  Karlis Anonims 17.08.17 14:14
 
3
0

atbildot uz astraalis komentāru " Jā, SkyWay tehnoloģija ir apsteigusi pilnīgi ... " Bāc, ar Tevi runāt tiešām ir kā ar trešklasnieku.

Klausies tagad uzmanīgi!

Transporta nozare ir liela. Cik liela, Tu jautāsi? Tajā ietilpst daudz kā - personīgās mašīnas, kravas mašīnas, vilcieni, lidmašīnas, kuģi, prāmji, tramvaji, trolejbusi... tik daudz kā, vari iedomāties? Katram transporta veidam ir savi plusi un savi mīnusi! Piemēram, vilcieniņš - čū čū - var pārvadāt smagas kravas ar zemām izmaksām! Bet kuģītis - buļ buļ - var lēnītēm, bet pamatīgi aizvest vēl lielākas kravas pāri visam okeānam! Vareni! Bet kuģītis nevar pārvadāt cilvēkus pa pilsētas ielām un vilcieniņš nevar pārvadāt tankus pāri okeānam! Tāpēc transports ir tik dažāds, un katram transporta veidam ir sava vieta. 

Kad saliek visus šos transportus kopā, sanāk Transporta Tirgus. Iedomāsimies, ka viss Transporta Tirgus ir 100 āboli! Pāris āboli ir vilcieniem, pāris - mašīnām, vēl vairāki - kuģiem. Katram tiek pa āboliem!

Tagad neliels matemātikas uzdevums. Atnāca astraalis un teica, ka SkyWay dabūs veselus 50 ābolus! Sanāk, ka pārējiem transporta veidiem paliek vien 50 ābolu, ko sadalīt.. kā tad tā? Lidmašīnītes lidos divreiz mazāk!  

Realitātē ir tā, ka atnāks SkyWay un teiks tā - mēs varam piedāvāt labāku transportu lielās pilsētās, kur ir sastrēgumi, un raktuvēs, kur grūti braukt vilcieniņam - čū čū! Un mēs domājam, ka kādā brīdī mūsu vagoniņi un trases dabūs pusi no tiem āboliem, kuri tagad ir pilsētās un raktuvēs!

----

Atvaino par šo infantīlo tekstu, bet nu man tiešām sāk apnikt, ka Tu nespēj salikt 1 + 1 un saprast, ka teikt - SkyWay aptvers 50% transporta tirgus un tajā pašā laikā teikt - SkyWay aptver nišu - ir gluži vienkārši absurds, iditotisms, muļķība, minhauzenisms. Viss. Tu vari stāstīt, ko gribi, bet ja turpināsi vāvuļot par tiem 50%, neviens Tevī neklausīsies un Tu sevi tikai padarīsi par muļķi, jo tas gluži vienkārši nav praktiski iespējams. SkyWay nevar ielauzties kuģu, lidmašīnu un auto tirgos, nu nevar un viss, jo tam gluži vienkārši nav domāts. To Tu tā kā saproti, bet kad Tev aizrāpos, ka šie tirgi arī veido transporta tirgu - nav skaidrs.

Karlis Anonims avatars
Medaļa SpoksMedaļa Dienas domaMedaļa Vampīru klana biedrs
  Karlis Anonims 17.08.17 15:34
 
3
0

atbildot uz astraalis komentāru " Realitāte ir zini kāda gudriniek? , ka kravas... "  

Tu mani nebeidz pārsteigt. 

 

"Mēneša ilgu kuģa ceļu ar SkyWay risinājumu var pabeigt 8 stundu laikā!!!"

Skatījos rsw-systems.com lapu, sadaļu Cargo.

Lielākā ietilpība vienam vagoniņam - 2 kubikmetri (UniTruck U4-137).

Vidēja izmēra kravas kuģī salien ap 5000 konteineru, katra ietilpība ir 33 kubikmetri - tātad kopā ap 165 000 kubikmetru.

Lai šo pašu ekvivalentu pārvestu ar lielākajiem SW cargo vagoniņiem, vajadzētu 82500 vagoniņu braucienus. (165 000 / 2).

Pieņemsim, ka katrs vagoniņš tiek sūtīts ar 5 min intervālu un ir pieejams neierobežots skaits vagoniņu ( kas gan nozīmē, ka vagoniņiem uzreiz jābrauc atpakaļ, tikko tie ir izkrauti).

Tātad, lai aizsūtītu visu kravu (pieņemot, ka kraušana un izsūtīšana notiek 24/7), vajadzētu 5min x 82500 vagoniņi  = 412500 minūtes = 6875h = 286 dienas.

Pa to laiku kuģis būs aizbraucis turp atpakaļ jau 4-5 reizes.

Sooo... 

kā tieši biji iedomājies tās 8h pret mēnesi? Ja sūta pa kubikmetram, viss ok - ātri un labi. Ja grib sūtīt ko lielāku, vairāk - kā tieši SkyWay spēj konkurēt ar kuģi? 

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 12.08.17 20:11
 
3
0

atbildot uz astraalis komentāru " Vecīt, paskaties cikos es izlaboju komentāru.... " nu nē, tev bija rakstīt 200 tūkstoši, men nerēgojās.. un 25 tūkstoši arī ir ļoti daudz.. tas ir 250 vagoni, tas nozīmē ka faktiski nepārtraukta ķēde, bez intervāliem, bet tas nav iespējams, .. iedomājies 250 trolejbusus kas caur vienu noteiktu punktu izbrauc vienas stundas laikā.. Nu nav tas reāli nav..  

Karlis Anonims avatars
Medaļa SpoksMedaļa Dienas domaMedaļa Vampīru klana biedrs
  Karlis Anonims 15.08.17 13:21
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Pliinerveidīgais, ir tāda lieta, kā ele... " Es nekad neesmu teicis, ka elektro-motors nodrošinās zemniekus ar elektrību, beidz melot

...elektro-motora palīdzība būs tik jaudīga, ka pietiks, lai nosegtu pašu izdevumus, kā arī apgādāt ar elektrību trases teritorijas esošās mājsaimniecības.

...

...un atgriezīšos pie sava komentāra, ka katrs var dzīvot savā pasaulītē.

Pliiners avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Dienas domaMedaļa Zoles 3000 speles
  Pliiners 13.08.17 21:26
 
2
0

atbildot uz Anonīms komentāru " kotur kf transporta ministrs kādu plusiņu sev... " Viņiem tak nav pat AS (ZAO). Naudu viņi ievāc caur SIA Sky Way Invest Group, Bungu iela 1a, Rīga, Latvija, LV-1016. Juridiski Junickim visi papīri būs tīri. Pa kaklu dabūs tādi pārmijnieki kā Astrālis.

Karlis Anonims avatars
Medaļa SpoksMedaļa Dienas domaMedaļa Vampīru klana biedrs
  Karlis Anonims 26.08.17 20:38
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru "Viņam nav un domāju, ka tādi crash testi nebūs ... "

Teikt, ka transporta līdzeklim, kurš pārvietosies ap 150 km/h nav vajadzīgs crash tests, ir pilnīgs un galīgs idiotisms. Man vienalga, vai to saki Tu vai Junickis. Ja to saka Junickis, tad viņš ir paviršs idiots un viņam ir nospļauties par cilvēku dzīvību un drošību. Punkts.

Zinu, ka teiksi - bet tur ir drošības sistēmas, nekas nevar saskrieties, nekas nevar nokrist... vienalga. Drošības sistēmas veido un kodē cilvēki, cilvēki kļūdās. Trases atrodas dabā, un ne vienmēr novērošana un apsardze var novērst visas briesmas.

Nav nekāda attaisnojuma, lai transportlīdzeklim neveiktu crash testu. Vienīgais attaisnojums ir bezatbildība un skopums.

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 13.08.17 00:15
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru "Es tev iesaku investēt pareizrakstībā. Rupjas k... " Nu acīmredzot tad tā ir taisnība, jo nav jābūt īpaši izglītotam, la redzētu kopsakarības.. Zināt ka šādi projekti jau tika izstrādāti pagājušā gadsimta 50-60 gados, nav nekas liels, bet redz daudzi to pat nav mēģinājuši saprast.

Viensliežu iekārtie vilcieni, ir izveidoti daudzās pilsētās, kā ja saku tas nav nekas jauns, un vel jo mazāk tas nenes peļņu, jo pilsētas sabiedriskais transports nevar bez dotācijām pastāvēt. vienkārši nevar. bet ko nu tur daudz..

Kā teica A.Azimovs:"Pret stulbumu, paši Dievi, cīnās veltīgi".

 

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 12.08.17 23:11
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Jāni, nevajag tēlot muļķi! ļoti labi zini, ka... " nu man šiet ka esmu pietiekami vecss, jau pus dzīves aiz muguras.. Un tiešam leika esi tups - saku velreiz tikai šodien pieslēdzos šai tēmai, iepriekš neskatijos... Nekad nēsmu šeit komentējis anonīmi..  un tiešām kāda gan man daļa gar pasakām, citi tic mistiskām būtnēm, citi mistiskiem zelta gabaliem kas birs no debēsīm.. Lai jau tā būtu - katram tiesības ticēt kam viņš grib...

P.S. nākemreiz iesaku investēt laika mašīnā, jo gan jau tāds projekts drīz vien arī parādīsies- būs daudz skaistu stastu, "skadēmiķu" pulks un citi pasaules brīnumi..

 

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 12.08.17 22:46
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Tev joprojām nav skaidrs, ka "tehnoloģi... " kāpēc domā ka esmu ko komentējsi anonīmi, bez profila? neredzu tam nekādu jēgu.. Un par to Indijas miljardu- tu taču ar putām uz lūpām marta komentāros bļavi, ka tas ir mega pierādijums..  kautgan, tikai tagad pieslēdzos šai tēmai, iepriekšējos tavus komentārus palasiju lai saprastu kas ir kas, un nebija jau daudz jālasa ..  bet man visvairāk fascinēja šis - mega tehnaloģijas brīnums..  

http://www.yunitskiy.com/a9/a9.htm

šis ir milzu tehnaloģiskais lēciens kas pārvadās 25 tūkstošus pasažieru stundā, nu jā sākumā gan gariņš čukstēja ka 200 000 , tā viegli sajauca pirkstu kustības, tad atapās ka "mazliet" pārspīlēts..   

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 12.08.17 19:53
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru "Čau, Tu esi kārtējais mākoņu stūmējs. Ne Tu esi... " un vel.. vispār sajēdz cik ir 200 tūkstoši??? tāda  caurlaidība uz zināmu virsmas laukumu nav iepējama, jo prasītu nenormālu ātrumu, un milzīgu enerģijas patēriņu, 

pat pieņemot ka ir vagoniņš ar 100 pasažieriem, tad lai stundā caurlaidība butu 200 tūkstoši, pa sliedēm jāpārvietojās 2000!! vagoniņu - tas nav fiziski izdarāms, ja vien netiek izmantots milzu ātrums.. Par kravām, nu naig raktuvēm kautkādu mistisku sistēmu, ja tur ātrums lomu nespēlē, jo šobrīd esošās sistēmas pilnībā nodrošina. un liela daķa raktuves ir dinamiskas, tas ir ieguve visu laiku notiek citā vietā.. tātad visekanomiskākais ir smagās mašīnas šaktās transportēšanu nodrošina vagonetes, vai transportieris, abas sistēmas kustās pa apli, visu laiku nepārtraukti, tālāk tas pats vecais dze;zceļš, jo jātransportē milzu rūdas apjoms.. un kā jau minēju, mazismēra kravas, kur ir būtiski piegādes ātrums, nodrošina mašīnas, jo var dinamiski mainīt maršrutu,  ja pilsēta būtu izdevīgi kautko transportēt pa noteiktu, iepriekš izbūvētu maršrutu, tad pa pilsētu kursētu kravas tramvaji, bet kā redzi tādu nav, jo nav ekanomiski pamatoti. Līdz visām sliedēm, krava kautkā jaiztransportē, pie lieliem kravu apjomiem līdz rūpnīcai būvē sliede, bet atkal - milzu kravu apkoms, kur dzelzceļš ir ārpus konkurences.. Tātad secinam to pašu ko  teicu sākumā - nav ekamomiska pamatojuma..  

aa, nu jā monosliežu tejnaloģijas jau pasaulē strādā, un nevis uz ritentiņiem un trosēm , kur ir fiziski ātruma ierobežojumi, bet gan uz magnētiskā spilvena, un tur ātrumi ir ,ilzīgi daudzi simti kilometru stundā.. Tātad kurš gan ieguldīs tehnaloģijās kur nekas nav zināms, tik foto ar mistiskām alumīnija estikādēm .. pretstatā strādājošiem projektiem, kur var reāli aptaustīt, un reāli zināmas izmaksas, un zināmi visi trūkumi ( jo jebkurai sistēmai ir savi trūkumi).. tātad kur tā prezentācija, lūdzu linku uz video..

Karlis Anonims avatars
Medaļa SpoksMedaļa Dienas domaMedaļa Vampīru klana biedrs
  Karlis Anonims 14.08.17 16:59
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Ziniet, man galīgi vienalga par jūsu pe... "  

Mīļie cilvēki, ja jūs nepiekrītat kaut kam no šī - 

* SkyWay "pabīdīs malā" Coca Cola kompāniju;

* SkyWay neapšaubāmi būs vismaz 10 000% ROI;

* Sabiedriskā transporta sastāva akumulatoru uzlādes laiks pret nobraucamo attālumu ir salīdzināms ar šo pašu laiku personīgam, piecvietīgam elektromobilim;

* IOSCO ir fuktuki;

* SkyWay "noliks valdības uz ceļiem" un tas ir labi;

* Pasaules zinātnieku apstiprinājumi, ANO speciālisti dod pamatu domāt, ka viss izdosies, bet "gudrie" eksperti ir visās malās un ir jābūt muļķim, lai sekotu viņiem un balstītos uz to personīgo viedokli - vārdu sakot, jābūt muļķim, lai ticētu SkyWay kritizējošam ekspertam, bet jātic SkyWay atzīstošam speciālistam (un bez atkāpēm!!!)

Neviena transporta sistēma nav tik efektīva, kā SW, gan ekonomijas ziņā, eksplautācijas un pārvedāšanas ziņā, pilnīgi neviena - arī kuģi nē;

* Teikt "man pilnīgi neuztrauc, ko jūs domājat un turpmāk vispār neatbildēšu" ir savienojams ar 76 komentāriem 14 dienu laikā.

 

... tad nu gluži vienkārši nav vērts kaut ko pat mēģināt diskutēt. Nu vienkārši nav vērts. Cilvēkam ir tiesības domāt, ko viņš domā, un mēģināt viņam aizrādīt kādu nesakarību viņa domu procesā mūsdienās, izrādās, ir ļoti rupji un muļķīgi.

Tā ka būsim visi labi viens pret otru un ļausim dzīvot katram savā realitātē.

Karlis Anonims avatars
Medaļa SpoksMedaļa Dienas domaMedaļa Vampīru klana biedrs
  Karlis Anonims 22.08.17 11:04
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Es esmu sen izsecinājis to, ka man te i... " "Jūs sākumā papētiet, izskaties un tikai tad rakstat, tad arī nenāksies klausīties tādus idiotismus."

Hei, ieteikšu Tev darīt tāpat! Citādāk Tu sāc runāt aizdomīgi muļķīgas lietas par Bitcoin un Hyperloop

Ja es SkyWay kontekstā gribētu vienkārši parādīt kādu dzīves piemēru, kur sākumā neviens netic produktam, bet beigās tomēr notic, nekādā gadījumā neizvēlētos Bitcoin.

Redzi, Bitcoin sākumā tika izveidots kā valūta, kā interneta finanšu / norēķinu instruments.

Mūsdienās Bitcoin pamatjēga ir finanšu spekulācijā. No spekulācijām uzauga tā cena, nevis no tā, ka daudzi sāka to izmantot norēķiniem. Reti kuram mūsdienās ienāks prātā ar BitCoin nopirkt picu vai samaksāt par kino biļeti. Līdz ar to tā sākotnējais mērķis ir miris

Protams, līdz ar to ir nākušas citas kriptovalūtas, kuras katra ir savam mērķim, kā arī viss evolucionējis uz priekšu ar blockchain smart contracts. Tā ka -

1) Bitcoin vēl aizvien neviens netic kā tai filozofijai, ar kuru tas ienāca pasaulē;

2) Bitcoin eksistē jau 8 gadus, kas mūsdienās nav rādītājs "jaunai tehnoloģijai"; iedīgļi digitālai valūtais ir bijuši vēl senāk. Vēl 1998. gadā tika radīts koncepts un algoritms tiešam bitcoin priekšgājējam, Bit Gold, tātad pirms teju 20 gadiem.

3) Bitcoin ir primitīvākais blockchain pielietojuma veids. Tas nestāv klāt jaunākajiem - piemēram, Ethereum.

4) Pašos pamatos var arī teikt, ka Bitcoin ir piramīda - tā izveidotājs (vai grupa) pirmsākumos uzģenerēja ap 1000000 bc., kas tagad būtu ap 4 miljardi dolāru.

....

Nu, un kāpēc Hyperloop nevar salīdzint ar SkyWay ne izmaksās, ne attīstības ātrumā, Tev jau teica.

 

Karlis Anonims avatars
Medaļa SpoksMedaļa Dienas domaMedaļa Vampīru klana biedrs
  Karlis Anonims 22.08.17 13:44
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Nevajag tagad te runāt kārtējo reizi. Te ir v... " Tu vispār izlasīji, ko rakstīju?

Kādā sakarā Tu mani velc diskusijā, kur es vispār neesmu piedalījies? Kādas izmaksas.. ko? 

Protams, ka nevar salīdzināt SW ar HL, ja runā par trases būvniecības izmaksām, jo SW zin, kas pa to trasi brauks (attiecīgi kāda infrastruktūra nepieciešama), bet HL nē - viņiem nav viena vienota koncepta transportam, kas pārvietosies pa trasi. Kāds izdomās vienkāršotu HL versiju, un trase maksās 10milj. Kāds izdomās super advancētu freight HL versiju, un trase maksās 100milj. Tā nav viena firma, viens bizness, kas ar to nodarbojas, tie ir katrs, kam ienāk prātā. Ir 6 nopietnas, neatkarīgas kompānijas, kas nodarbojas ar HL attīstību. Katrai būs savas aprēķinātās izmaksas. Ir 30 komandas, kas veido savu HL transporta sastāva variantu. Katrai veiksmīga iznākuma gadījumā var gadīties, ka trasi labāk būvēt citādāku.

Un protams, pats galvenais, ko centos Tev pateikt, kārtējo reizi tiek paslaucīts zem paklāja, palaists gar ausīm. Tipiski.

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 12.08.17 20:14
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Ātrvilciens? nē, tika demonstrēts UniBus ar U... " Cik Tev reizes ir jāsaka, ka ātrvilciens tiks demonstrēts 01.07

pats rakstiji ātrvilciens .. 

un redz, atrunas jābrauc jāskatās utt.. normāli invetori piesaistot naudu, parāda visiem, kur tā nauda izlietota, un kas sasniegts, nevari pat parādīt video, ja tāds būtu, tad tā būtu sensācija, nevis mega komercnoslēpums.. bet vienkārši tādas nav, un nav arī ko parādīt..  

Pliiners avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Dienas domaMedaļa Zoles 3000 speles
  Pliiners 12.08.17 22:32
 
2
0

atbildot uz Janis Pelekais komentāru " njā papētiju tās brīnumu tehnoloģijas -... "

Zini, ko Einšteins reiz teica pas SW? ''Ir tikai divas lietas, kas ir bezgalīgas - visums un muļķi! Un par to pirmo es vēl neesmu līdz galam pārliecināts.''

Karlis Anonims avatars
Medaļa SpoksMedaļa Dienas domaMedaļa Vampīru klana biedrs
  Karlis Anonims 22.08.17 13:11
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Vēl viens filozofētājs Jums nevienam nekad n... "

Tas viss teksts, ko uzrakstīju, nekādā veidā nebija tēmēts uz SkyWay, bet to, kā Tu izsakies par citiem un kādas loģiskas un faktuālas kļūdas pats pieļauj.

Cilvēka dabā ir grūti pieņemt un apsvērt kritiku. Protams, ka vienkāršāk ir novirzīt to uz kaut ko pilnīgi citu.

Ja nespēj aptvert, ko es tur vispār uzrakstīju, varēji 1) pajautāt 2) neatbildēt, bet nevis sākt kārtējo reizi raudāt, ka nevienam nekas nav labi, nav neviena normāla cilvēka, lalala.

Tev šausmīgi lēni pielec, ka šeit lielākoties tiec izsmiets Tu, nevis SkyWay. Šāda attieksme, kādu demonstrē, to tikai un vienīgi kultivē.

P.S. Ja SkyWay būs ļoti veiksmīgs projekts, neviens šeit Tevi neatcerēsies kā to džeku ar skatu nākotnē, kurš noticēja inovācijai un spēja pārējiem arī to iedvest. Tevi atcerēsies kā džeku, kurš kaismīgi diskutēja ar troļļiem, neiedziļinājās citu cilvēku rakstītajā, pamatoti un nepamatoti sauca visus par troļļiem, idiotiem, muļķiem un stulbeņiem, neuzklausīja normālus jautājumus, demagoģēja un nekaunoties izrādīja totālu fanātismu.

Nekad vēsturē šāda pieeja nav atmaksājusies.

« 1  2  3  4  5 »