Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
3
1

SVAIGA (NEOFICIĀLA INFORMĀCIJA NO 09.08.2017 VEBINĀRA)

- Līdz EkoFestam atlikušas 331 diena;
- Viktors Baburins pašlaik atrodas vienā no Dienvidaustrum āzijas valstīm, kur jau notiek konkrētu trašu projektēšana;
- Kompānijas interesēs un nelabveļu provokācijas mazināšanas iemeslu dēļ informācija par adrešu projektiem būs aizvien mazāk. Visa pieejamā konkrētika par adrešu projektiem būs tikai oficiālajā kanālā;
- Jau šodien Sergejs Sibiriaks ar Františeku ar vienu no eiropas fonda pārstāvi izlido uz Latīnameriku, kur notiks nopietnu projektu apspriešana jau pirmo ministru līmenī. Pēc veiksmīgām pārrunām un valsts atbalsta saņemšanas, valsts līdzdalības un garantijas attiecībā par adrešu projektiem, finanšu fonds ir gatavs pilnībā tos finansēt;
- notiek darbi pie aziātu sertifikācijas;
- Notiek pats aktīvākais darbs pie iekšējās biržas! un jau šī gada beigās - nākamā sākumā tā tiks palaista!;
- Indijā sekojošajā mēnesī nozīmēta kārtējā SkyWay vizīte;
- Tuvākās nedēļas-divu laikā tiks paziņots par etapa maiņu;

SkyWay projektēscaronanas... Autors: astraalis Skyway 37
1. SkyWay projektēšanas organizācija veksmīgi izgājusi nodokļu pārbaudi

Jau aptuveni divus gadus SkyWay projektēšanas organizācija veiksmīgi darbojas Baltkrievijas teritorijā. Darbā iekārtoti vairāk kā 300 augsti kvalificēti speciālisti, attīstīta ražošana un notikuši divi EkoFestivāli, pēdējais no kuriem pulcināja aptuveni 5 000 viesus no desmitiem pasaules valstu.

Veiksmīgi ir izieta jaunākajā organizācijas vēsturē pirmā nodokļu pārbaude par periodu no 2015. līdz 2017. gadam. Pārbaudes ietvaros nav atklāts neviens esošās likumdošanas pārkāpums, bet pati organizācija nākamajos piecos gados ir atbrīvota no pārbaudēm.
Komentējot šo notikumu, organizācijas grāmatvedības pārstāvji atzīmēja šādu pasākumu īpašu svarīgumu kompānijas un tās darbības caurspīdīguma imidžam. Kompānijas izstrādātā politika kvalitātes jomā, nodemonstrēja savu perspektīvu, kuru var izmantot kā standartu ne tikai Baltkrievijā, bet arī aiz tās robežām.

SkyWay ndash virzība uz... Autors: astraalis Skyway 37
2. SkyWay – virzība uz pašpietiekamību

Mūsu ziņu izlaidumos mēs jau ziņojām par ražošanas laukumu paplašināšanu, AS “Stīgu tehnoloģijas” SKTB aprīkošanu ar vismodernāko aprīkojumu, kā arī par augsti kvalificētu darbinieku nokomplektēšanu.  Viss tas tiek darīts, lai samazinātu atkarību no darbuzņēmējiem un SkyWay transporta infrastruktūras kompleksu būvniecības pašizmaksu pirms mērķprojektu uzsākšanas, citiem vārdiem – mūsu projekts kļūst arvien vairāk pašpietiekams.

Šī tendence aptver visas mūsu kompānijas darbības sfēras, un kārtējais piemērs tam ir AS “Stīgu tehnoloģijas” divu otrās kategorijas atbilstības atestātu saņemšana uz tiesībām veikt ģenerālā projektētāja funkcijas un pirmsprojekta (pirmsinvestīciju) dokumentācijas izstrādāšanu 2.- 4. klašu sarežģītības objektu būvniecībai. Papildus tam, ir saņemts papildinājums jau esošajam otrās kategorijas atbilstības atestātam projektēšanai nodalījumā “tehnoloģiski lēmumi”. Tas viss dod mūsu kompānijai tiesības veikt gan patstāvīgu atsevišķu projekta nodalījumu projektēšanu, gan būt visa objekta (2. – 4. sarežģītības klašu) ģenerālajam projektētājam kopumā.

Atbilstības atestātu saņemšana bija nepieciešama prasība pirms sarežģītāku un vērienīgāku objektu projektēšanas un celtniecības uzsākšanas : konkrētāk, tas attiecas uz jauniem ceļa struktūru tipiem, kuru būvniecība ir paredzēta SkyWay EkoTehnoParkā.

Atestāts pirmsprojekta dokumentācijas izstrādāšanai

Atestāts ģenerālā projektētāja funkciju izpildei

Atestāts projektēšanas dokumentācijas izstrādāšanai pirmās-ceturtās sarežģītības klašu būvniecības objektiem

SkyWay tehnoloģijas jaunie... Autors: astraalis Skyway 37
3. SkyWay tehnoloģijas jaunie modeļi izstādē “Transports un loģistika 2017"

Apsardzes modulis un trīssekciju junikars. Ja apsardzes moduli visi varēja redzēt EkoFest- 2017 apmeklējuma laikā, tad junikaru plānots demonstrēt pirmoreiz tehnoloģijas vēsturē.

Junikars ietilpst SkyWay pilsētas transporta modeļu saimē un harmoniski iekļaujas jebkuras megapolises esošajā infrastruktūrā. Tas atrodas vienā modeļu rindā ar junibusiem. Aprīkots ar sēdvietām no diviem līdz 18 cilvēkiem. Tieši astoņpadsmitvietīgais savienotais mazās klases junikars tiks parādīts izstādē. Tā maksimālais kustības ātrums ir 120-150 km/h, kompleksa caurlaides spēja vairāk kā 50 tūkstoši pasažieru stundā.

Pērngad SkyWay kompāniju grupa arī piedalījās izstādē “Transports un loģistika 2016” un kļuva par vienu no pasākuma “rozīnītēm”. Tieši transporta nedēļas laikā, kas ir tik svarīga industrijas attīstībai Baltkrievijā un visā Eirāzijā, nodibinājās kontakti ar Baltkrievijas vicepremjeru Anatoliju Kaļiņinu, Lietuvas un Baltkrievijas ministriem Rimantasu Sinkevičusu un Anatoliju Sivaku, Baltkrievijas Nacionālās zinātņu akadēmijas Prezidija Priekšsēdētāja pirmo vietnieku Sergeju Čižiku.

Darbs zem noslēpuma... Autors: astraalis Skyway 37
4. Darbs zem noslēpuma plīvura

Praktisko inovāciju īstenošanas centrā SkyWay – EkoTehnoParkā – notiek fināla stadija pirmo ritošo sastāvu sertifikācijas pabeigšana, kas notiks jau tuvākajā laikā. Lielākā daļa darbu notiek uz fermas trošsliežu kilometrīgās ceļa struktūras un kravas trases. Paralēli visam arī tiek gatavoti paši ritošie sastāvi. Turpinās arī UniTrack testa braucieni. Eksperimentālās ražotnes telpās notiek UniBike mezglu un agregātu atkļūdošana, 14-vietīgā viensliežu un 48-vietīgā divsliežu UniBusa, notiek 18-vietīgā UniCar montāža, kuru plāno pirmo reizi parādīt “Transports un loģistika 2017” izstādē.

Publicējam nedaudz fotogrāfijas, rakurs un fotogrāfēšanas vieta ir speciāli izvēlēta, lai neviens no daudzajiem nedraugiem un konkurentiem nevarētu ieraudzīt neko “lieku”.

SkyWay atrodas uz nopietnu un atbildīgu notikumu sliekšņa, un rudenis solās būt auglīgs. Tikmēr darbs rit uz priekšu, bet tās detaļas uz laiku ir piesegtas ar komercisko plīvuru.

 Autors: astraalis Skyway 37
5.
 Autors: astraalis Skyway 37
6.
 Autors: astraalis Skyway 37
7.
 Autors: astraalis Skyway 37
8.
 Autors: astraalis Skyway 37
9.
Izmeklēscaronanas rezultāti... Autors: astraalis Skyway 37
10. Izmeklēšanas rezultāti Lietuvā

Viļņas prokuratūra slēgusi pirmstiesas izmeklēšanu Anatolija Junicka – inženiera, izgudrotāja un uzņēmēja, kuru Lietuvas prese apvainoja spiegošanā Krievijas labā, uzņēmumu lietā. Tas pielika punktu sensacionālajam stāstam, kas ilga aptuveni trīs gadus, un šajā laikā saņēma dažādu vērtējumu vietējā un ārzemju presē. Tad Anatolijs Junickis veiksmīgi pārcēlās uz Baltkrieviju, kur Marjina Gorka tika uzbūvēts EkoTehnoParks, bet valsts saņēma vairāk nekā 300 augsti tehnoloģiskas darbavietas.

 “Lietuvas tiesību institūcijas ne tikai atklāja savu nekompetenci, bet arī radīja nopietnu kaitējumu stīgu transporta zīmola reputācijai un man kā tā autoram”, komentē stīgu transporta ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis. Tiks iesniegta atbildes prasība par zaudējumu un neiegūtās peļņas kompensāciju. Mēs veiksmīgi pārcēlām biznesu uz kaimiņvalsti, kur inovāciju klimats, atšķirībā no Lietuvas un daudzām citām Eiropas valstīm, ir pozitīvs. Kā skan tautas gudrība, – “visam savs laiks”, un tagad ir pienācis laiks katram atbildēt par savu rīcību”. 

Par to, ka izmeklēšana sabruka, jau raksta prese. Par šo dramatisko stāstu ar laimīgām beigām pastāstīja pats Anatolijs Junickis.

http://www.rzd-partner.ru/other/news/v-litve-ne-smogli-dokazat-chto-skyway-vne-zakona/

3
1

Citi šī autora raksti:

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [207]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
Janis Pelekais avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Janis Pelekais 12.08.17 20:44
 
4
0

njā papētiju tās brīnumu tehnoloģijas - kravas pārvadāšana - dikti moderna, smagā mašīna kas brauc pa divām caurulēm-  kautkas patapināts no dzelzceļa un velkautkā.. Tās tehnaloģijas kas aprakstītas nevar attīstīt tik lielu ātrumu, vienkārši fiziski nevar.. Un vel KUR PIE VELENA IR TIE INDIJAS MILJARDI? vai arī viņi nav pelnijuši ka viņus piemin.. Un tāda izmēģinājumu estikādes, tika būvētas jau 50 gadus atpakaļ - kā jau minēju '50-60 gadu futuristika - bet reāli nekas nesanāca, jo nav perpektīvas, uz tā bažes attīstījā monosliežu transports, kā arī tranports uz magnētiksā spilvena..  

Vienkārši pārliecinājos ka kārtējais krievu uzmetiens..    

Ja kas krievijā ap 90 gadiem plaši stāstija ka izgudro laika mašīnu, bija mega publikācija un leila ažiotāža presē.. beigās izrādijās ka iztērēti teju vai 10 miljoni dolāru ...  nevienu tā arī nenotiesāja., bet centrālais iesaistītasi - nu vismaz "preses seja", joprojām aktīvi darbojās, zem organizācija Kosmopoisk, un bieži redzams RentTv.. šis izskatās pēc stipri līdzīga projekta, vismaz scenārijs ir līdzīgs...  

Pliiners avatars
Medaļa RecidīvistsMedaļa TeamworkMedaļa Dienas joks
  Pliiners 12.08.17 22:30
 
3
0

Ha, ha, ha! Astrālis atkal aizmurgojies līdz bezsakariem. 

1. Visekonomiskākākis transports, arī mūsdienās, ir kuģis, nevis kaut kāds vilciens, kur nu vēl megalohatrons SW! 

2. ''Nebīja'' arī ir nepareizi uzrakstīts vārds, profesor!

3. "tehnoloģija darbojas ar elektrības palīdzību, kas braucot pats ražo elektrību'' un "elektro-motora palīdzība būs tik jaudīga, ka pietiks, lai nosegtu pašu izdevumus, kā arī apgādāt ar elektrību trases teritorijas esošās mājsaimniecības''. Jā, šo es ne skaidrā, ne pillā nesaprotu.

4. Jums, mudakiem, nebūs nekāda birža. Jums tiks izveidota atsevišķa platforma, kurā jūs varēsiet apmainīt savu ''fanķikus'' (lasi ''akcijas'') pret reālu naudu. Kamēr to izmantos līdz 10% indivīdi, tas nav bīstami, jo to pieprasījumu viegli nosegs esošie akcionāri. Protams, ka tiksiet aģitēti nekādā gadījumā savus ''vērtspapīrus'' neizlaist no rokām, jo tad jūs it kā zaudēsiet iespēju vēl pēc n-tiem gadiem kļūt bagāti. Realitātē vēlēšanās pārdot akcijas var novest pie kolapsa, ja piedāvājums sāks pārsniegt pieprasījumu. Tāpēc Junickis turpinās muldēt pa divi-deviņi, pa kluso ''biržā'' iepludinās papildus emisijas un turpinās pelnīt naudu no savas, it kā slēgtās, AS. Pēc tam, protams, burbulis plīsīs. 

Karlis Anonims avatars
Medaļa SpoksMedaļa Vampīru klana biedrs
  Karlis Anonims 17.08.17 15:34
 
3
0

atbildot uz astraalis komentāru " Realitāte ir zini kāda gudriniek? , ka kravas... "  

Tu mani nebeidz pārsteigt. 

 

"Mēneša ilgu kuģa ceļu ar SkyWay risinājumu var pabeigt 8 stundu laikā!!!"

Skatījos rsw-systems.com lapu, sadaļu Cargo.

Lielākā ietilpība vienam vagoniņam - 2 kubikmetri (UniTruck U4-137).

Vidēja izmēra kravas kuģī salien ap 5000 konteineru, katra ietilpība ir 33 kubikmetri - tātad kopā ap 165 000 kubikmetru.

Lai šo pašu ekvivalentu pārvestu ar lielākajiem SW cargo vagoniņiem, vajadzētu 82500 vagoniņu braucienus. (165 000 / 2).

Pieņemsim, ka katrs vagoniņš tiek sūtīts ar 5 min intervālu un ir pieejams neierobežots skaits vagoniņu ( kas gan nozīmē, ka vagoniņiem uzreiz jābrauc atpakaļ, tikko tie ir izkrauti).

Tātad, lai aizsūtītu visu kravu (pieņemot, ka kraušana un izsūtīšana notiek 24/7), vajadzētu 5min x 82500 vagoniņi  = 412500 minūtes = 6875h = 286 dienas.

Pa to laiku kuģis būs aizbraucis turp atpakaļ jau 4-5 reizes.

Sooo... 

kā tieši biji iedomājies tās 8h pret mēnesi? Ja sūta pa kubikmetram, viss ok - ātri un labi. Ja grib sūtīt ko lielāku, vairāk - kā tieši SkyWay spēj konkurēt ar kuģi? 

Janis Pelekais avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Janis Pelekais 12.08.17 20:11
 
3
0

atbildot uz astraalis komentāru " Vecīt, paskaties cikos es izlaboju komentāru.... " nu nē, tev bija rakstīt 200 tūkstoši, men nerēgojās.. un 25 tūkstoši arī ir ļoti daudz.. tas ir 250 vagoni, tas nozīmē ka faktiski nepārtraukta ķēde, bez intervāliem, bet tas nav iespējams, .. iedomājies 250 trolejbusus kas caur vienu noteiktu punktu izbrauc vienas stundas laikā.. Nu nav tas reāli nav..  

Karlis Anonims avatars
Medaļa SpoksMedaļa Vampīru klana biedrs
  Karlis Anonims 17.08.17 14:14
 
3
0

atbildot uz astraalis komentāru " Jā, SkyWay tehnoloģija ir apsteigusi pilnīgi ... " Bāc, ar Tevi runāt tiešām ir kā ar trešklasnieku.

Klausies tagad uzmanīgi!

Transporta nozare ir liela. Cik liela, Tu jautāsi? Tajā ietilpst daudz kā - personīgās mašīnas, kravas mašīnas, vilcieni, lidmašīnas, kuģi, prāmji, tramvaji, trolejbusi... tik daudz kā, vari iedomāties? Katram transporta veidam ir savi plusi un savi mīnusi! Piemēram, vilcieniņš - čū čū - var pārvadāt smagas kravas ar zemām izmaksām! Bet kuģītis - buļ buļ - var lēnītēm, bet pamatīgi aizvest vēl lielākas kravas pāri visam okeānam! Vareni! Bet kuģītis nevar pārvadāt cilvēkus pa pilsētas ielām un vilcieniņš nevar pārvadāt tankus pāri okeānam! Tāpēc transports ir tik dažāds, un katram transporta veidam ir sava vieta. 

Kad saliek visus šos transportus kopā, sanāk Transporta Tirgus. Iedomāsimies, ka viss Transporta Tirgus ir 100 āboli! Pāris āboli ir vilcieniem, pāris - mašīnām, vēl vairāki - kuģiem. Katram tiek pa āboliem!

Tagad neliels matemātikas uzdevums. Atnāca astraalis un teica, ka SkyWay dabūs veselus 50 ābolus! Sanāk, ka pārējiem transporta veidiem paliek vien 50 ābolu, ko sadalīt.. kā tad tā? Lidmašīnītes lidos divreiz mazāk!  

Realitātē ir tā, ka atnāks SkyWay un teiks tā - mēs varam piedāvāt labāku transportu lielās pilsētās, kur ir sastrēgumi, un raktuvēs, kur grūti braukt vilcieniņam - čū čū! Un mēs domājam, ka kādā brīdī mūsu vagoniņi un trases dabūs pusi no tiem āboliem, kuri tagad ir pilsētās un raktuvēs!

----

Atvaino par šo infantīlo tekstu, bet nu man tiešām sāk apnikt, ka Tu nespēj salikt 1 + 1 un saprast, ka teikt - SkyWay aptvers 50% transporta tirgus un tajā pašā laikā teikt - SkyWay aptver nišu - ir gluži vienkārši absurds, iditotisms, muļķība, minhauzenisms. Viss. Tu vari stāstīt, ko gribi, bet ja turpināsi vāvuļot par tiem 50%, neviens Tevī neklausīsies un Tu sevi tikai padarīsi par muļķi, jo tas gluži vienkārši nav praktiski iespējams. SkyWay nevar ielauzties kuģu, lidmašīnu un auto tirgos, nu nevar un viss, jo tam gluži vienkārši nav domāts. To Tu tā kā saproti, bet kad Tev aizrāpos, ka šie tirgi arī veido transporta tirgu - nav skaidrs.

Janis Pelekais avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Janis Pelekais 12.08.17 19:38
 
3
0

atbildot uz astraalis komentāru " Čau, Tu esi kārtējais mākoņu stūmējs. Ne Tu e... "

Kāda prezentācija? ši par ko martā visiem stāstiji..

------

 

 astraalis  10.03.17 12:30  

   

 

atbildot uz Niks komentāru " Pie meksikāņu narko barona El Čapo arī strādā... "Cik Tev reizes ir jāsaka, ka ātrvilciens tiks demonstrēts 01.07, bet tas nenotiks ar max. ātrumu, maksimālais ātrums var būt tikai tad, kad būs pabeigta trases būvniecība un izieti attiecīgie etapi. Tas tiek plānots 17 vai 18 gadā.

--------

nush kur ir? 

Kur ir???

Janis Pelekais avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Janis Pelekais 12.08.17 18:11
 
3
0

papētiju to tavu "texnaloģiju" - apmēram 50 gadu fututurikas līmenī..

šāda tehnaloģija bija modē vairāk kā 50 gadus atpakaļ, tad tika secināts ka nav efektīva.. Jo:

1. nevar pārvadāt lielu cilvēku skaitu attiecībā uz ceļa platumu, - ārkārtīgi maza caurlaidība, un faktiski nodrošina to pašu ko pašreizējais sabiedriskais transports. Ne ar ko netšķirās, jo tāpat nenodrošina konceptu no durvīm līdz durvīm. Zemās grīdas tramvajas ir desmitiem, ja ne simtiem reižu efektīvāks.

2. 14 vietīgs vagons? njā, kā viņsš sevi atpelnīs? ja man uz darbu ir jābrauc 10 kilometri, un maksāju 1.15 EUR.. pēc taviem aprēķiniem , ja kilometrs maksās 1 Miljonu jāiegulda 10. miljoni  pārvadājot tikai 14 cilvēkus tā nauda nekad netmaksāsies..

3. Kravas? nopietni? teiksim 60 tonnīgus vagonus?  maza gabarītā kravas jānogādā tieši no noliktavas, līdz veikalam. tātad nekas nav labāks par smago mašīnu..  

Un visbeidzot - nēsi padomājis kāpēc VISĀ PASAULĒ sabiedrisko transportu nodrošina pilsēta par saviem līdzekļiem? Atbilde vienkārša, tāpēc ka ja tas būtu bez dotācijām, tad būtu nesamērīgi dārgs - sabiedriskais transports peļņu nenes.. tā ir ekanomikas aksioma (teorija kas nav jāpierāda)..  Tātad vienkārš secinājums- viss tas ir naudas izkrāpšna.. Jo nopietnas kompānijas naudu iegūst izlaižot publiskās akcijas, ko kotē birža, un nekā savādāk.

šitasi man stipri vien atgādina tos marsa ceļotājus.

Arī, mega prezentācijas, reklāmas utt, peisaistīti "akadēmiķi" un mega aprēķini..  - kur tad viņi ir? Nauda kabatā un paši  pazuduši.. 

protams visi kas ieguldijuši naudu šādos "projektos" ar putām uz lūpām aizstāvēs tos, jo nevienam jau nepatīk palikt publiska loha lomā..   

Šādi projekti laiku pa laikam uzrodās, interesanti kas būs nākamais?

 

P.S. a cik papētiju tavus tekstsu- mega prezentācija Baltkrievijā jau bija? Kāpēc nav video? Lur batja saka runu, un tā tālāk.. Kur viņa ir?

 

Janis Pelekais avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Janis Pelekais 12.08.17 23:11
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Jāni, nevajag tēlot muļķi! ļoti labi zini, ka... " nu man šiet ka esmu pietiekami vecss, jau pus dzīves aiz muguras.. Un tiešam leika esi tups - saku velreiz tikai šodien pieslēdzos šai tēmai, iepriekš neskatijos... Nekad nēsmu šeit komentējis anonīmi..  un tiešām kāda gan man daļa gar pasakām, citi tic mistiskām būtnēm, citi mistiskiem zelta gabaliem kas birs no debēsīm.. Lai jau tā būtu - katram tiesības ticēt kam viņš grib...

P.S. nākemreiz iesaku investēt laika mašīnā, jo gan jau tāds projekts drīz vien arī parādīsies- būs daudz skaistu stastu, "skadēmiķu" pulks un citi pasaules brīnumi..

 

Pliiners avatars
Medaļa RecidīvistsMedaļa TeamworkMedaļa Dienas joks
  Pliiners 12.08.17 22:32
 
2
0

atbildot uz Janis Pelekais komentāru " njā papētiju tās brīnumu tehnoloģijas -... "

Zini, ko Einšteins reiz teica pas SW? ''Ir tikai divas lietas, kas ir bezgalīgas - visums un muļķi! Un par to pirmo es vēl neesmu līdz galam pārliecināts.''

Karlis Anonims avatars
Medaļa SpoksMedaļa Vampīru klana biedrs
  Karlis Anonims 15.08.17 13:21
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Pliinerveidīgais, ir tāda lieta, kā ele... " Es nekad neesmu teicis, ka elektro-motors nodrošinās zemniekus ar elektrību, beidz melot

...elektro-motora palīdzība būs tik jaudīga, ka pietiks, lai nosegtu pašu izdevumus, kā arī apgādāt ar elektrību trases teritorijas esošās mājsaimniecības.

...

...un atgriezīšos pie sava komentāra, ka katrs var dzīvot savā pasaulītē.

Janis Pelekais avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Janis Pelekais 12.08.17 20:14
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Ātrvilciens? nē, tika demonstrēts UniBus ar U... " Cik Tev reizes ir jāsaka, ka ātrvilciens tiks demonstrēts 01.07

pats rakstiji ātrvilciens .. 

un redz, atrunas jābrauc jāskatās utt.. normāli invetori piesaistot naudu, parāda visiem, kur tā nauda izlietota, un kas sasniegts, nevari pat parādīt video, ja tāds būtu, tad tā būtu sensācija, nevis mega komercnoslēpums.. bet vienkārši tādas nav, un nav arī ko parādīt..  

Karlis Anonims avatars
Medaļa SpoksMedaļa Vampīru klana biedrs
  Karlis Anonims 16.08.17 15:07
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Un latviju vari nepieminēt. Latvieši pa... " Nē, astraali.

Ja nemāki pareizi uzrakstīt "Latvija", pats vari to nepieminēt.

Saprotu, ka Tev latvieši šķiet kaut kādi ņergas un skauģi, bet proties vismaz nedaudz cieņas pret valsti, kurā uzturies.

P.S. Ja tiešām atļaujies uzrakstīt "latvieši pat nejēdza metro uzbūvēt", tad atvaino, Tev nav pilnīgi nekādas sajēgas par transporta ekonomiski vēsturisko attīstību Latvijā.

Pliiners avatars
Medaļa RecidīvistsMedaļa TeamworkMedaļa Dienas joks
  Pliiners 13.08.17 21:26
 
2
0

atbildot uz Anonīms komentāru " kotur kf transporta ministrs kādu plusiņu sev... " Viņiem tak nav pat AS (ZAO). Naudu viņi ievāc caur SIA Sky Way Invest Group, Bungu iela 1a, Rīga, Latvija, LV-1016. Juridiski Junickim visi papīri būs tīri. Pa kaklu dabūs tādi pārmijnieki kā Astrālis.

Janis Pelekais avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Janis Pelekais 12.08.17 19:53
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru "Čau, Tu esi kārtējais mākoņu stūmējs. Ne Tu esi... " un vel.. vispār sajēdz cik ir 200 tūkstoši??? tāda  caurlaidība uz zināmu virsmas laukumu nav iepējama, jo prasītu nenormālu ātrumu, un milzīgu enerģijas patēriņu, 

pat pieņemot ka ir vagoniņš ar 100 pasažieriem, tad lai stundā caurlaidība butu 200 tūkstoši, pa sliedēm jāpārvietojās 2000!! vagoniņu - tas nav fiziski izdarāms, ja vien netiek izmantots milzu ātrums.. Par kravām, nu naig raktuvēm kautkādu mistisku sistēmu, ja tur ātrums lomu nespēlē, jo šobrīd esošās sistēmas pilnībā nodrošina. un liela daķa raktuves ir dinamiskas, tas ir ieguve visu laiku notiek citā vietā.. tātad visekanomiskākais ir smagās mašīnas šaktās transportēšanu nodrošina vagonetes, vai transportieris, abas sistēmas kustās pa apli, visu laiku nepārtraukti, tālāk tas pats vecais dze;zceļš, jo jātransportē milzu rūdas apjoms.. un kā jau minēju, mazismēra kravas, kur ir būtiski piegādes ātrums, nodrošina mašīnas, jo var dinamiski mainīt maršrutu,  ja pilsēta būtu izdevīgi kautko transportēt pa noteiktu, iepriekš izbūvētu maršrutu, tad pa pilsētu kursētu kravas tramvaji, bet kā redzi tādu nav, jo nav ekanomiski pamatoti. Līdz visām sliedēm, krava kautkā jaiztransportē, pie lieliem kravu apjomiem līdz rūpnīcai būvē sliede, bet atkal - milzu kravu apkoms, kur dzelzceļš ir ārpus konkurences.. Tātad secinam to pašu ko  teicu sākumā - nav ekamomiska pamatojuma..  

aa, nu jā monosliežu tejnaloģijas jau pasaulē strādā, un nevis uz ritentiņiem un trosēm , kur ir fiziski ātruma ierobežojumi, bet gan uz magnētiskā spilvena, un tur ātrumi ir ,ilzīgi daudzi simti kilometru stundā.. Tātad kurš gan ieguldīs tehnaloģijās kur nekas nav zināms, tik foto ar mistiskām alumīnija estikādēm .. pretstatā strādājošiem projektiem, kur var reāli aptaustīt, un reāli zināmas izmaksas, un zināmi visi trūkumi ( jo jebkurai sistēmai ir savi trūkumi).. tātad kur tā prezentācija, lūdzu linku uz video..

Janis Pelekais avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Janis Pelekais 13.08.17 00:15
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru "Es tev iesaku investēt pareizrakstībā. Rupjas k... " Nu acīmredzot tad tā ir taisnība, jo nav jābūt īpaši izglītotam, la redzētu kopsakarības.. Zināt ka šādi projekti jau tika izstrādāti pagājušā gadsimta 50-60 gados, nav nekas liels, bet redz daudzi to pat nav mēģinājuši saprast.

Viensliežu iekārtie vilcieni, ir izveidoti daudzās pilsētās, kā ja saku tas nav nekas jauns, un vel jo mazāk tas nenes peļņu, jo pilsētas sabiedriskais transports nevar bez dotācijām pastāvēt. vienkārši nevar. bet ko nu tur daudz..

Kā teica A.Azimovs:"Pret stulbumu, paši Dievi, cīnās veltīgi".

 

Janis Pelekais avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Janis Pelekais 12.08.17 22:46
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Tev joprojām nav skaidrs, ka "tehnoloģi... " kāpēc domā ka esmu ko komentējsi anonīmi, bez profila? neredzu tam nekādu jēgu.. Un par to Indijas miljardu- tu taču ar putām uz lūpām marta komentāros bļavi, ka tas ir mega pierādijums..  kautgan, tikai tagad pieslēdzos šai tēmai, iepriekšējos tavus komentārus palasiju lai saprastu kas ir kas, un nebija jau daudz jālasa ..  bet man visvairāk fascinēja šis - mega tehnaloģijas brīnums..  

http://www.yunitskiy.com/a9/a9.htm

šis ir milzu tehnaloģiskais lēciens kas pārvadās 25 tūkstošus pasažieru stundā, nu jā sākumā gan gariņš čukstēja ka 200 000 , tā viegli sajauca pirkstu kustības, tad atapās ka "mazliet" pārspīlēts..   

Karlis Anonims avatars
Medaļa SpoksMedaļa Vampīru klana biedrs
  Karlis Anonims 14.08.17 16:59
 
2
0

atbildot uz astraalis komentāru " Ziniet, man galīgi vienalga par jūsu pe... "  

Mīļie cilvēki, ja jūs nepiekrītat kaut kam no šī - 

* SkyWay "pabīdīs malā" Coca Cola kompāniju;

* SkyWay neapšaubāmi būs vismaz 10 000% ROI;

* Sabiedriskā transporta sastāva akumulatoru uzlādes laiks pret nobraucamo attālumu ir salīdzināms ar šo pašu laiku personīgam, piecvietīgam elektromobilim;

* IOSCO ir fuktuki;

* SkyWay "noliks valdības uz ceļiem" un tas ir labi;

* Pasaules zinātnieku apstiprinājumi, ANO speciālisti dod pamatu domāt, ka viss izdosies, bet "gudrie" eksperti ir visās malās un ir jābūt muļķim, lai sekotu viņiem un balstītos uz to personīgo viedokli - vārdu sakot, jābūt muļķim, lai ticētu SkyWay kritizējošam ekspertam, bet jātic SkyWay atzīstošam speciālistam (un bez atkāpēm!!!)

Neviena transporta sistēma nav tik efektīva, kā SW, gan ekonomijas ziņā, eksplautācijas un pārvedāšanas ziņā, pilnīgi neviena - arī kuģi nē;

* Teikt "man pilnīgi neuztrauc, ko jūs domājat un turpmāk vispār neatbildēšu" ir savienojams ar 76 komentāriem 14 dienu laikā.

 

... tad nu gluži vienkārši nav vērts kaut ko pat mēģināt diskutēt. Nu vienkārši nav vērts. Cilvēkam ir tiesības domāt, ko viņš domā, un mēģināt viņam aizrādīt kādu nesakarību viņa domu procesā mūsdienās, izrādās, ir ļoti rupji un muļķīgi.

Tā ka būsim visi labi viens pret otru un ļausim dzīvot katram savā realitātē.

Anonīms
Anonīms 13.08.17 20:27
 
2
0

atbildot uz Janis Pelekais komentāru " Tad tam kantorim vispār nav tiesības nekādas ... " Pagaidām , kamēr neviens apkrāptais investors nav iesniegumu drošības iestādēs atnesis, šādi kantori var brīvi darboties.Bet maz ticams, ka tuvākajā laikā kāds apzombētais ticīgaios vērsīsies pēc palīdzības drošības iestādēs.SW biznes pamatā ir akla ticība, un fundamentāliem ticīgajiem nav būtiski ka kāds rafinēti iztīra viņu dzīvē iekrātās materiālaš vērtības. 

Pagaidām SW ir perfekti savu darbošanos nošēmojuši caur ārzonām, ka maz ticams ka tuvāko 5 gadu laikā drošības iestādēm būs pamatoti savākti argumenti uzsākt tiesvedības.Bet pirmstiesu izmeklēšanas pret SW ir uzsāktas vismaz 5 Eiropas valstīs. Un astraalis neatšķir šo procedūru, kas ir pirmstiesas izmeklēšanas, un kas ir jau konkrētas apsūdzības!!!!!  

Anonīms
maks 15.08.17 22:10
 
1
0

atbildot uz astraalis komentāru " Nesaprotu kāda problēma ar elektrību. D... " Tu astrāl, zini cik maksā viens kilometrs elektrifikācijas Eiropas un lielako daļu attīstītajās valstīs???  Ne mazāk par 20 miljoniem uz kiliometru!!   Teiksim ar tramvajiem,metro un elektrovilcieniem vis tehniski skaidrs, kā nobaroties no patstāvīgā pieslēguma. Kā SW tehnoloģija to iedomājās!?Vel piedevām SW koncepcijas vīzijas ir baroties no akumulatoriem, un kaut kādas saules baterijas apkarināt apkārt. Rīgā Ušakovs jau arī var tramvajus ar saules baterijām apkarināt, bet cik tad tāds tramvajs maksās,! Un Tev laikam nav nekādas nojausmas, ka ne jau bagerijas maksā to lielo naudu, bet visa tā sistēma,programmatūras utt , lai akumulātorbaterijas būtu daudz maz pieņemams turīgajam slānim kā pērkams patēriņa produkts! 

Ekofestā tapēc Unibusi kustējās ar gliemeža ātrumu, jo reāli uz ZIL 131 skābes akumulatoriem to jaudu netur un ātrāk nav spējīgi kustēties!!   

Slimu suņu murgi ir stāstīt, ka Unibusi spēs pārvadāt 30 pasažierus vienā kastē tikai uz akumulātoru jaudu!!    Un kas tās par transportu, ja 30 pasažieriem akumulātoru energonodrošinājums vienai kastei maksās ap 300 000!!  Zini kādas tgad svara slodzes būs uz to Junicka stīgu, un ja tu zinātu cik daudz vietas aizņem baterijas, tad reāli nemaz tajā Unibusā zem sēdekļiem to ietilpināt nevar!!  

Bet nu labi, uzraksti  vel ko jaunu absurdu!!

Pliiners avatars
Medaļa RecidīvistsMedaļa TeamworkMedaļa Dienas joks
  Pliiners 15.08.17 20:43
 
1
0

atbildot uz maks komentāru " Un tad sanāk, ka SW elektrifikācija pagaidām i... "

Zini kāds šobrīd ir elektrības pieslēgums ETP Unibaikam? Junickis pa ofisa logu ir nometis divus pagarinātājus. Bet viss tiek filmēts un fotografēts no īpatnēja leņķa, lai tādi nelabvēļi kā mēs ar Tevi un vēl Anonīms Kārlis neko nenojaustu un nākošajā Ekofestā nepārcirstu ar lāpstu to visu padarīšanu. Drošības pēc arī par adrešu projektiem vairs neko nestāstīs, jo Astrālis jau tā par daudz esot izmuldējies. Jau esot aizdomīgi tipi sākuši interesēties par zemju iegādi Kurzemē ap Liepāju un Ventspili, lai pēcāk spekulatīvos nolūkos varētu pārdot Planētas Glābējiem, kad tiks būvēta Kēnigsbergas trase. 

« 1  2  3  4  5 »