Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
2
77

Iepriekšējais raksts būs te

Klāt ir kārtējais raksts par SW kompānijas attīstību un darbību. Mēs esam nonākuši jau tādā fāzē, ka SW vairs nav parasts starp-up projekts, bet, gan inovatīva transporta kompānija, kas ir jāņem vērā un ar to nāksies rēķināties. Esmu pēdējā laikā klausījies visādas muļķības un idiotismus par SW un tās darbību. Parasti to saka cilvēki, kam nav nekāda sakara ar fiziku, finanšu struktūru un kompāniju kā tādu. Cik nav dzirdēti apgalvojumi, ka ritošie sastāvi nebrauks, cenas par materiāliem un projektu izmaksām nebūs tādas, kādas tiek teiktas, kā arī daudzas citas glupības, kuras tā arī paliks - glupības. Neskatoties uz visiem pārmetumiem un tā tālāk - par spīti visas SW tikai iet uz priekšu un nodibina jaunus ļoti ievērojamus kontaktus (valstu struktūras, finanšu fondi, Ministrijas, ietekmīgi investori, uzņēmēji un daudzi citi.) Dziļi iesaku tiem cilvēkiem, kuri grib kaut ko negatīvu izteikt attiecībā pret SW - dariet to droši, bet sākumā izpētiet projektu un kompāniju, jo pilnīgi viss ir pieejams redzamā veidā, un tikai tad komentējiet.

Cilvēki, kuri nesaskatīs to, cik milzīga problēma šodien ir transporta nozarē - nekad arī nesapratīs SW tehnoloģijas vajadzību. Ne visi cilvēki to spēj redzēt, bet tie kuri spēj, tie arī saredz to milzīgo potenciālu un saprot, par ko tad beigās iet vispār runa. Šodien pasaulē transporta nozarē tik tiešām ir milzu problēmas. Transports kavējās, sastrēgumi, avārijas, un neefektivitāte visu tikai pastiprina. Ar katru dienu uz ceļiem parādās arvien vairāk automašīnas un līdz ar to arī sastrēgumi un avārijas, kurās mirst cilvēki, turklāt ļoti ļoti daudz visā pasaulē. Turklāt, neviena transporta sistēma vairs nespēj risināt šo problēmu, jo pašreizējā transporta sistēma ir radīta 19gs. kurai ir jānomainās un jākalpo cilvēkiem tā, kā to prasa šodiena. Vienīgais variants ir pacelt transporta sistēmu "otrajā līmenī", jo tas momentā izslēdz avārijas, sastrēgumus un pārvietošanās ātrums var būt 3 reizes lielāks, nekā atrodoties uz ceļa pilsētā. Šo problēmu jau sen mēģina risināt un meklē piemērotākos un efektīvākos variantus. Var jau arī būvēt metro, bet kā redzams - tas netiek darīts, jo tas ir nenormāli dārgi, neefektīvi un laikietilpīgi, kā arī ne visur to var izdarīt.

Ieskats pēdējos SW notikumos.

SW tiek pārstāvēta... Autors: astraalis Skyway 25
1.

SW tiek pārstāvēta Indonēzijā! Lūk, tas ir darbs un sasniegumi.
SkyWay stends tiek pārstāvēts specializētā izstādē AsiaPacificRail 2017 Indonēzijā. Šis milzīgais pasākums ir viens no ievērojamākajiem reģionālajam transporta tirgum. Izstādē tiek prezentētas apsardzes drošības inovāciju sistēmas, sakari, menedžements, infrastruktūru finansējuma projekti un daudz kas cits.

Izstāde ļauj speciālistiem... Autors: astraalis Skyway 25
2.

Izstāde ļauj speciālistiem izveidot jaunus biznesa sakarus, pārrunāt esošās perspektīves un nozares problēmas, padalīties ar pašu pieredzi un to iegūt no citiem. SkyWay ekspozīcija iekļauj darbojošos 1:10 izmēra transporta modeļus un divus monitorus, kuros tiek parādīti UniBike testa braucieni un SkyWay transporta infrastruktūra, kā arī SW apsardzes modelis.

Pēc SkyWay ģenerāldirektora... Autors: astraalis Skyway 25
3.

Pēc SkyWay ģenerāldirektora Viktora Baburina vārdiem, “stends tradicionāli jau iemanto popularitāti un piesaista apmeklētāju uzmanību. Var redzēt, ka šī ir nākotnes koncepcija. Interesi pēc tehnoloģijas izrāda daudz valstu pārstāvji. Tika veiktas jau pārrunas par vizīti Baltkrievijā un apmeklēt SW demonstrācijas centru.” 

 Autors: astraalis Skyway 25
4.
 Autors: astraalis Skyway 25
5.
 Autors: astraalis Skyway 25
6.
 Autors: astraalis Skyway 25
7.
 Autors: astraalis Skyway 25
8.
 Autors: astraalis Skyway 25
9.
SkyWay sliežu ceļu... Autors: astraalis Skyway 25
10.

SkyWay sliežu ceļu betonēšanas darbi ir sākušies! 

1.

Pēdējā reportāža no EkoTehnoParka. Tiek darīts daudz no gatavošanās EkoFestam neapstājas. Kā vjau zināms, tad tieši EkoFesta laikā, kas norisināsies 01.07.2017, tiks demonstrēta SW tehnoloģija lielākā mērogā.

2.

Odesiešiem ir parādīts nākotnes transports - SkyWay

Vairāk projektus - lielus un dažādus! Pa pēdām Kišiņevai pilotprojektam gatavojas Odessa. Rēgionālie līderi Maksims Isils un Dimitrijs Sljusars sniedz lielu interviju par inovatīvā transporta perspektīvām piejūras reģionā. Sabiedrības uzmanības centrā - pilsētas trase maršrutā (Centrs - Kotovskas ciemats), teritorija ar 40 miljonu cilvēku plūsmu gadā. Trošu transporta ieviešana ļaus Odesiešiem apdzīvotajā vietā pārvietoties tagadējo vairāku stundu vietā tikai 15-20 minūtes.

YouTubē ievietota videoprezentācija par SkyWay ieviešanu Odesā. Tikai tas, pēc video radītāja domām spēj rast risinājumu Odesiešu transporta problēmai tuvākajos gados,- ziņo pilsētas portāls "Odesiešu dzīve". Redakcija atzinīgi novērtē projekta inovāciju un futuristiku, bet nez kapēc nosauc SkyWay par "inovatīvu virszemes iekārto metro", kas pēc noformulējuma nav pareizi, bet tuvu patiesībai.

Video pastāsta par SkyWay kompāniju, kas nodarbojas ar projektēšanu, celtniecību un sertifikāciju ātrgaitas (līdz 500km/st.) pilsētas un kravas transportu sistēmām. Inženieru risinājums, kas atrodas pašā pamatā, atļauj ne tikai iegūt lielus ātrumus pasažieru un kravas pārvadājumiem, kā arī paaugstināt drošības līmeni, komfortu un pasažieru transporta ekoloģiskumu.

Odesa nopietni ir nolēmusi kļūt par pirmo Ukraina pilsētu, kas realizēs adrešu projektu, reģionālie līderi tuvākajā laikā prezentēs projektu pilsētas mēram. Patraucēt šim ambiciozajam plānam varētu Žaparžja kur par inovācijām ierunājās pirmo reizi: vietējie iedzīvotāji raksta petīciju un pieprasa valdībai ieviest kvalitatīvu transportu, nepaliek arī nepamanīta vietējā prese ("Industrialka", "Zaparožjes Jaunumi" un "Laiks Ziņām"), kas izgaismo šo problēmu. Iepriekš, atgādinām, ka projekts tika piedāvāts Moldovas valdībai.

3.

SkyWay EkoTehnoParku apmeklēja Čeļabinskas apgabala administrācija ar gubernatora aizvietotāju Ruslanu Gattārovu priekšgalā. Pašreizējā vizīte ir turpinājums kopīgi sasniegto rezultātu darbam. Pašreiz viesi ir jau apskatījuši demonstrācijas parku, kur kļuva par aculieciniekiem UniBaika pārbaudēm.

Pēc Ruslana Usmavoviča vārdiem, pirmā reize, kad viņš iepazinās ar šo tehnoloģiju, bija pirms neilga laika,  kad viņam tika parādīti bukleti ar SkyWay tehnoloģijas vizualizācijām. Vēlāk, viņš ieraudzīja arī ritošos sastāvus, kuri tajā laikā atradās InnoTrans 2016 izstādē, bet jau šodien varēja novērot inovācijas darbībā.

Amatpersona arī bija pārsteihts par iespaidīgo kompānija izaugsmi: konkrēti, viņš pateica to, ka dziļi novēl, lai trošu transports attīstītos, jo inženierijas izgudrojumi un tehnoloģijas potenciāls atļauj pašās saknēs izmainīt apkārtējo pasauli, bet tehnoloģijas augstais efektīgums un ekoloģija jau tagad dod iespēju ieraudzīt priekštatu par transporta nākotni.

Notika biznesa sarunas, kur līdzprojektu vadītājs Kirills Badulins prezentēja SkyWay tehnoloģiju iespējamās jau konkrētās to pielietošanas vietās Čelabinskas apgabalā.  Delegātu tuvākajos plānos ir apmeklēt inženieru biroju un rūpnīcu.

4.

Austrālija nestāv uz vietas, bet tur notiek ļoti nopietns darbs pie SW tehnoloģijas ieviešanas siltajā kontinentā. Austrālijā SW ir vajadzīga tik pat daudz, kā arī jebkurā citā valstī.

5.

SkyWay kompānijas grupas īpašumā ir nonākusi ražotnes platības, kuras agrāk tika nomātas. Tieši šeit tika izstrādāti pirmie SkyWay ritošā sastāva modeļi – UniBike un UniBus, – kuri veiksmīgi tika parādīti Berlīnes InnoTrans 2016 izstādē 2016 gadā. Pašlaik šeit jau notiek mezglu un inovatīvā transporta kalibrēšanas darbi, kā arī notiek citu ritošā sastāva montāžas darbi, kuri jau ļoti drīz ieraudzīs gaismu.

Tuvākajos plānos – ražotnes paplašināšanās, jaunu modernu iekārtu uzstādīšana, pāreja no gabala uz mazas serījveida ražotnes iespējām. Neskaitot jau minēto, tiks izveidotas jaunas testa laboratorijas un stendi visu trošu elementu pārbaudēm, kas palielinās izlaižamās produkcijas kvalitāti un drošību. Šie soļi, palīdzēs kompānijai maksimāli efektīfi izpildīt darbus, kas būs saistīti ar līdzprojektiem.

Atgādināsim: agrāk ēka piederēja «Ё-мобиль» projektam un bija iejaukta pirmā e-mobīļa izstrādē kādreizējās Padomju Savienības teritorijā. Daudzi no skaļā start-up pārgāja uz SkyWay, atnesot sev līdzi unikālu pieredzi un zināšanas, kas tika iegūtas «Ё-мобиль» izstrādes ceļā. Pašreiz šī ēka, inženieru intelektuālais un ražošanas potenciāls, kā arī neapstrīdami augstie darbinieku rezultāti – visu SkyWay investoru īpašums.

2
77

Citi šī autora raksti:

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [30]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 13.04.17 11:44
 
0
0

atbildot uz Anonīms komentāru " Labi, pārfrāzēšu jautājumu - vai vārda "dirša... " Kā kurš to uztver! Es domāju, ka te nav jāpiesienās katram vārdam, jo ja atļāvos tādu pateikt, tad tas bija arī vajadzīgs. Tā jau ir vēsture un nevienu neesmu aizvainojis ar to vārdu, kā arī ir iespēja pasūdzēties administratoram. Es jau sen esmu aizmirsis un strādāju tālāk.

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 01.04.17 09:32
 
0
0

Ak man dieniņ! cilvēkam jau no skaudības aizvēries ciet šis ir tas tipa cilvēks, kurš neticēs un noliegs pat tad, kad būs uzbūvēta pirmā līnija. Tev jau nez cik reizes izskaidrojas par to, kas ir kas un es skatos, ka Tev ir tiešām nopietnas problēmas ar normālu lietu saprašanu. Nu muļķim jau pat iestāstīt nekādi nevar, ka neviens jau nekur neslēpjās un katrs start-up un venčura investīcijas ir ļoti augsts investīciju risks, kas pozitīvā gadijumā tiek ļoti labi attalgots. SW neizdošanās gadijumā visi zaudēs investīcijas un neviens nemaz neko nedrīkstēs pieprasīt atpakaļ, jo ja Tu pastudētu, tad zinātu, kas ir riska investīcijas. Bet nu izskatās, ka nav vērts neko skaidrot, jo cilvēks ir tālu no saprašanas.

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 01.04.17 11:27
 
0
0

atbildot uz Sw+Fans komentāru " Ev, Astaali, kapēc Junickis 36 gadus nevarēja... " Es tikai nesaprotu, kāds sakars te Maskam ar SW? lai viņš būvē savas raķetes, tas ir pavisam cits lauciņš, summas, termiņi un pārējais - nu idiotiem jau nesaprasti tik vienkāršas lietas. Ja gribi kaut ko salīdzināt, tad dari to ar Hyperloop. Masku vari salīdzināt ar citām raķetēm, bet nevis transporta sistēmu.

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 03.04.17 08:53
 
0
0

atbildot uz lasītājs komentāru "   Klau, ir viegli un pamatoti neticēt ar... " Nemēģini sameklēt problēmas, jo nekad neatradīsi. "Vieglā trase" arī tika demonstrēta, tad kad bija solīts pirms 3 gadiem, un to izdarija, tad, kad es uzrakstiju. Tas nenozīmē, ka viņa bija pabeigta, jo demonstrācija notika ar vēl nenospriegotu ceļu un bez betona sliedēs. Tagad tas jau ir izdarīts un sāksies pilna ātruma testi, lai 01.07.2017 tiktu demonstrēta trase darba kārtībā. Te nav nekāds sakars ar krāpniecībām, piramīdām un tā tālāk. Būtu labāk papētijis izpildes plānu, kurš sastāv no 15 posmiem un salīdzinājis. Tagad SW atrodas jau 9 posmā no 15 un līdz tehnoloģijas demonstrācijai (01.07.2017) visticamāk arī pāries jau uz 10 posmu, bet uz rudens iesākumu tiks izpildīti visi posmi.

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 03.04.17 13:34
 
0
0

atbildot uz lasītājs komentāru " Nu bet par to jau es runāju. Problēmas gadās ... " Es runāju par troļļiem, kuri vienkārši runā runāšanas pēc. Paskatoties iepriekšējo rakstu komentārus, tur ir skaidri redzams, cik nekompotenti cilvēki ar tik pat nekompotentiem jautājumiem vēršas pret SW. Sākumā aprok un nolamā, pat nezinot par ko iet runa.  Jebkuršs investors ir laipni gaidīts Baltkrievijā uz EkoTehnoParku, inženieru biroju, kā arī rūpnīcu. Ir ļoti daudzi "lielie" investori, kas ir itkā gatavi investēt miljonus, bet braukt uz Baltkrieviju negrib - tur ir redzama nekompetence, jo jebkuršs tāda mēroga investors sākumā pārliecināsies par formālo un tehnisko pusi, nevis investēs kur vien pagadās. SW atbild uz visiem jautājumiem un internetā ir ļoti daudz video ierakstu, kur Junitskis personīgi atbild uz tā sakot nepatīkamākajiem jautājumiem, kuri pēcl ietas nav nepatīkami, jo nav jau ko slēpt.  Kounikācija ar SW ir tiešām viena no labākajām, kāda vispār ir. Ir ļoti maz kompānijas, kas tā komunicē ar saviem investoriem, vienalga cik liela daļa ir ieguldīta. Katru nedēļu izlaiž ziņas no celtniecības. Notiek regulāri vebināri ar jaunāko informāciju, izstādes, konferences un intervijas. Investoriem ir pieejams pat biznesa plāns, un daudzi citi dokumenti, kurus citas kompānijas nedod. Ir diezgan regulāras intervijas pat no cehiem, bet pēdējā laikā tas vairs nenotiek, jo viss praktiski ir izdarīts, bet ritošie sastāvi pašlaik netiek rādīti (jaunie), lai būtu intriga uz demonstrāciju. Tehnoloģiju kompānijas vispār slēpj savus izstrādājumus, līdz demonstrācijas brīdim, bet SW regulāri informē investorus.  Problēma ir tajā, ka tie nekompotentie cilvēki - troļļi neņem to vērā. Nepārbauda dokumentus, tehnoloģiju, nepārzina fiziku un finanšu struktūru, bet nāk un murgo kaut kādas glupības. Tu pasaki vienu, bet Tev atbild otru. Ja cilvēkam neinteresē, tad neviens neliek lasīt rakstus, bet ja cilvēkam interesē, tad tas neaprok sākumā, un tad tikai kļūdu dēļ nākās atrak pa lāpstai, kā tas notiek visu laiku.  

Finansiālas problēmas vairs nav un par to jau paziņoja. tagad finanses atļauj izpildīt visu normu līdz EkoFestam, kas iekļauj ļoti daudz notikumus. Galvenais bija finanses, bet tagad ir pieslēgušies fondi un jau lielie investori. Garantijas nav nekādas, bet nav arī šķēršļu, jo abas līnijas jau ir praktiski pabeigtas, vēl atliek pabeigt kravas līniju un 200-400-200 līniju, kuru solijās izdarīt līdz EkoFestam - tas ir 01.07.2017

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 05.04.17 14:20
 
0
0

atbildot uz Draugs komentāru " Tapēc ka agrāk nevarēja dabūt līdzekļus kā ta... "

Palabošu. Iepazinušies ir jau ļoti tuvu miljonam, ja pat jau nepārsniedz vienu miljonu un investori arī ir jau krietni pāri 100k, nezinu cik bija precīzi, bet ļoti daudz.

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 07.04.17 13:20
 
0
0

atbildot uz Dīvaini komentāru " Viss šitais SW liekas aizvien aizdomīgā... " Ārprāc, es esmu izbrīnīts par mūsdienu cilvēku loģisko domāšanu - tas ir šausmīgi. Tev laikam arī nepielec, ka kādēļ Tu raksti tādas stulbībās, ja nezini pats par ko Tu runā? Nu kā Tu vari kaut ko tādu teikt, ja vispār nekā nesajēdz no inovācijas, tehnoloģijas, termiņiem un SW kompānijas finansēm? Vai Tu maz zini, cik Boeing izdeva par savu pirmo lidmašīnu? viņi strādāja pie tās 70 gadus un iztērēja ap 10 miljardiem dolārus, tikai, lai uzbūvētu vienu lidmašīnu, kas turklāt nebija vēl sertificēta un vajadzēja veikt vairākus gadus parastus lidojumus, lai to sertificētu.  Jebkura inovācija prasa milzu naudas, jo tehnoloģija, kuru būvē SW, vēl nekur pasaulē nav, tāpat kā tā, ko būvēja Boeing. Katrs pirmais modelis ir milzu naudas vērts un laiks uz tā būvēšana ir jābūt ļoti rūpīgi plāotai, darītai un aprēķinātai. IR daudz problēmas, kas arī stājas ceļā, sākot no tehniskām un beidzot ar finansiālām problēmām. UniBus tiks arī uzražots, kura darbs jau notiek, bet kā pats Junitskis teica, ka tā ma''sina ir vēl sarežģitāka, nekā lidmašīna, jo pilnīgi viss notiks automātiski, bez vadītāja, kur tiks izmantota jaunākā tehnoloģija, ja nemaldos, tad no IBM.  Es nesaprotu tos cilvēkus, kuri visu grib dienas laikā. Es cik reizes te esmu stāstijis, ka šo 3 gadu laikā SW ir izdarijuši tik daudz, cik neviena transporta kompānija nekad nav izdarijusi! Pirms 3 gadiem bija viens pats junitskis ar mapīti rokā, bet šodien SW jau ir pašiem sava rūpnīca, biroja telpas, poligons, kas tiek ātros tempos būvēts priekš Jūlija EkoFesta. Tiek pašlaik izgatavoti vairāki ritošie sastāvi, turklāt divi jau ir gatavi, un Tu vari pateikt, ka nekas nenotiek? domā tak ar savu galvu. Pieminēšu, ka darbs jau nenotiek tikai būvniecībā, bet, gan izstādes, vizītes, līgumu, jaunu partneru meklēšana un piesaiste, investīcijas un tā tālāk. Sāc domāt ar savu galvu un tad Tu sapratīsi, cik milzīgu darbu ir izdarijuši SW komanda nieka 3 gadu laikā. Neviena transporta kompānija tik ātri nav uzbūvējuši ritošos sastāvus, neviena.

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 07.04.17 13:44
 
0
0

Junitskis arū to loku būvēs, bet viņam nauda nav un to arī neviens viņam nedos. Tur ir vajadzīgas ļoti daudz finanses, kuras viņš nopelnīs ar SW. Runājot par akcijām, te vienam vispār nav skaidrs par k viņš runā. Es tik dziļe nezinu par visu to shēmu. Lai Tu saprastu, vari pārbaudīt pats SW akciju esamību - to var izdarīt ļoti vienkārši. Pašreiz SW akcijām nav nekādas vērtības - 0, jo tām nekāda vērtība nemaz nevar būt, jo akcijas kā tādas nemaz nav. Neviens neko nekad arī neprasītu atpakaļ no SW, ja nekas neizdotos, jo SW nevienam nebūs neko parādā. Neviena start-up kompānija neko nevienam negarantē un tas kā darbojas SW ir viņu darīšana. Bonusi tiek maksāti - viss normāli. Tā ir normāla moderna pieeja investoru piesaistei. Paskaties cik veiksmīgi SW darbojas un piesaista miljonus. Cilvēkiem ir izdevīgi strādāt, jo par to tiek maksāts. Tas ir ļoti gudrs solis, kas ir bezmaksas reklāma un investīciju piesaiste, kas darbojas izcili. Un tas, ka kā Tev tu izskatās, pilnīgi neko nenozīmē, jo bankas un investīciju fondi, vai pensiju fondi darbojas uz totālas piramīdas principa, kas jau to saknēs ir piramīda. SW kompānijas novērtējums ir 136 000 000 000, no kurienes arī rodas tā akcijas, kuras tiek iedotas uz tā novērtējuma rēķina. Turklāt ar akcijām nevar nekādi rīkoties, ja tās pat vispār nav pagrozībā. Kāda vēl var būt runa par izpirkšanu tagad? Kompānija pati izpirks tās akcijas, bet ne jau tagad. Katrs dara kā grib, un cilvēki vienkārši nav pieraduši pie tāda darbības veida. Cik tagad daudz ir MLM kompānijas, kas ļoti veiksmīgi darbojas? Zini kā viņi darbojas? Ir produkts, kas tiek pārdots, un pircēju piesaistītājiem tiek maksāti bonusi - ļoti vienkārši, ienesībi un efektīvi, jo tā atkal ir bezmaksas reklāma un kompānija apbalvo savus partnerus, kas ir pilnīgi normāli. SW darbojas tieši tāpat. Drīz būs raksts, kur ir pierādijumi tam, ka Indija veikusi īstu pasūtijumu, tā kā tā laikam būs troļļu nāves diena.

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 07.04.17 14:16
 
0
0

Krievijas investīcijas vispār ir ļoti mazas salīdzinot tieši ar tām, kas nāk no Eiropas, tā kā tas teikums par Krieviju bija atkal nekometences rezultāts, kāds jau ir visu laiku. Loģika komentārus troļļiem nav - viņu loģika ir tas, ka viņiem vienkārši nepatīk tas, kakāds varētu nopelnīt ar šādu projektu. Dosi ko gribi, bet vienalga atradīs kam piesieties. Pat tad, ja Indijā sāks būvēt trases, tad nākamias ko troļļi teiks būs tas, ka "trasesj au uzbūvēs, bet neviens tās nelietos" kaut arī te pirms neilga laika runāja, ka tie līgumi ir diršana, lai vienkārši vairāk naudas piramīdā iesaistītu.  Man ir tāds jautājums troļļiem - cik daudz Jums vajag redzēt no SW, lai tas sākots likties Jums par tiešām reālu projektu ar izredzēm. Kam būtu jānotiek?

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 30.03.17 23:06
 
0
0

atbildot uz LumberjackMe komentāru " Es tkai par! Nopietns un pamatīgs darbs... "

Ir vēl daudz darba ko darīt, bet ļoti daudz jau ir izdarīts un tagad ir ko piedāvāt arī fiziski. Pašreiz notiek sarunas ļoti nopietnā līmenī, kā arī tiek izstrādāti vairāki tipa jau 1:1 ritošie sastāvi, kuri tiks demonstrēti 1. Jūlijā.

LumberjackMe avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  LumberjackMe 30.03.17 22:17  
 
0
0
Es tkai par! Nopietns un pamatīgs darbs tur ieguldīts, cik es to spēju novērtēt, bet vēl daudz darba priekšā. Kā izskatās, šī komanda darba nebaidās un tas mani priecē jo gribas jau dikti redzēt šo projektu realizētu dzīvē.

exkluzīvais avatars
Medaļa Most WantedMedaļa UberautorsMedaļa Most Wanted
  exkluzīvais 30.03.17 17:23
 
0
0

atbildot uz astraalis komentāru " Kamēr Tu komentēji rakstu, paspēju labot un p... " Paskatījos, lai veicas betonēšanas darbos.

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 14.04.17 18:08  
 
0
0
Nekas, jau tagad ir visur internetā oficiālās ziņas no tele kanāliem, kā arī tehnikas un inženierijas žurnālu izdevumos. Ja neredz tagad, tad tas nozīmē, ka viņi nav nemaz mēğinājuši meklēt un tas liecina par nekompetenci. Nekas, drīz būs masveidā ziņas un arī līdz latvijai nonāks. SW ir rādijuši arī BBC ziņās un citos oficiālos kanālos. SW raksts bija pat lidmašīnas žurnālā veselu mēnesi, kuru redzēja ļoti liels skaits cilvēku. Es varu uzskaitīt desmitiem rakstus un intervijas, bet te daži labi pat vienu nevar atrast Par ko tad te var vispār iet runa? Kārtējo reizi jau atkal kaut ko murgo, nepārbaudot neko.

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 15.04.17 13:53
 
0
0

atbildot uz Anonīms komentāru " Neizplati tendeciozus melus par to kapēc Liet... "

Piekrītu pusei sacītajam - Lietuvieši uztraucās par tām daudzajām kompānijām, kas ir meitasuzņēmumi, jo ar vienu Virdžīnu salas kompāniju nevar apkalpot tās daudzās valstis, kuras šodien tiek apkalpotas. Tur runa gāja tieši par intelektuālo īpašumu, ar kuru tika novērtēta SW, turklāt ja nemaldos, tad tieši Šveices neatkarīga kompānija to izdarija un informācija par to ir pieejama. Tiešu iz to 36 miljd. rēķina tiek pārdotas kompānijas daļas, kuras tiek reģistrētas akcionāru reģistrā. Un otra lieta bija tas NATO objekts blakus, un kā zinām, tad lietuvieši ir vēl sliktāk noskaņoti pret Krieviju, nekā Ukraiņi. Tā visa ķēdes reakcija noveda pie tāda rezultāta.  Man jau pat galīgi vairs tas neinteresē, jo SW ir pierādijuši sen jau savos darbos, kāds tad īsti viņiem ir mērķis, un es domāju, ka Lietuva šodien savu lēmumu rūgti nožēlo, tici man. 

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 14.04.17 20:52  
 
0
0
Es tak teicu, Tu iedod faktus, bet vienalga cik patiesi tie būs, tāpat noliegs smieklīgi, gluži kā cirkā. Es domāju, ka pat tad, ja Indijas transporta ministrs kurš arī visu tur regulēja, uzstātos televīzijā par SW, pat tad troļļi teiktu, ka tā ir montāža. Es gribētu paskatīties uz to Tavu draugu, jo ja jau viņš tādas glupības runā, tad nemaz nezina par SW vai arī nepārzina izmaksas un nemāk aprēķinā efektivitāti un varētu būt otrais variants, jo tādēļ latvijā transporta nozare nav diezg ko labā stāvoklī. Draugs mīļais - salīdzini SW ar parastu dīzeļvilcienu - vai tiešām nesaredzi atšķirības? Kas notiek mūsdienās ar tuvredzīgo tautu.

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 15.04.17 13:34
 
0
0

atbildot uz Anonīms komentāru " Nu protams,ka Latvijā ir vel kādi pārdesmit a... " Nē, viņš tur reģistrēja acīmredzamu iemeslu dēļ, bet nu līdz Tevīm tas šā vai tā neaizies Ja atceramies, tad Lietuvā pirms dažiem gadiem arestēja SW kontu, jo noturēja projektu par krievu spiegu projektu, kā beigās tagad redzam, ka tas bija vienkārši kārtējis EU idiotisms. Turklāt arestētais konts, kurā glabājas aptuveni viens miljons Eiro, joprojām nav atdots lietošanā. Tieši tādēļ Junitskis ir izdarijis to, ko izdarija, lai tiktu aizsargāti investori un kompānija no reiderisma, kas jau gandrīz vai notika Krievijā, kad tika uzbūvēts poligons Ezeros. Liebritānijā ir ļoti spēcīga juridiskā aizsardzība, kas izslēdz šāda tipa problēmas. Jā- tas nav noliegts, ka ļoti daudz kompānijas reģistrējas tieši ofšoros, lai izkrāpju un nobēdzinātu pēdas, bet SW ir cits iemesls un Tu gribot negribot neko nevari izdarīt, kamēr nav apstiprinājies krāpniecības fakts. ASV tur var runāt ko vien grib, bet ne jau visas kompānijas tur atrodas krāpniecības dēļ, tā kā sākumā pierādi, pirms gudri runā. Skatos, ka ar statistiku arī tā pašvaki Anonīmajam, jo skaitļi ir pilnīgi citi. Krievu investori ir vismazākā daļa. SW investīcijas ienāk pārsvarā no Eiropas Savienības, kas tagad ir miljoniem vērtas.

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 15.04.17 14:08
 
0
0

atbildot uz Anonīms komentāru " Kapēc Junickis savā Krievijā nebūvē Poligonu ... " jā, te laikam termins "Domā ārpus kastes" neeksistē. Kāda atšķirība, kā visā pasaulē finansē? es gribu, un daru tā. Neviens nav spiests darīt un domāt kā roboti, katrs izvēlas sev tīkamāko veidu un Junitskis to ir izdarijis, turklāt tas nav nelikumīgi un neviens viņam nekon eaizliedz un nekad nespēs aizliegt, jo viņš ar savu finanšu modeli ļoti pat ļoti sekmīgi darbojās, ko pats atzina Persija Līča ievērojams cilvēks, kas ir ļoti pazīstams biznesa aprindās savā valstī. Viņš interesējās par to biznesa modeli, kuru dara Junitskis un uzslavēja par tik veiksmīgu darbu - LŪK KUR IR ATTIEKSME UN SAJĒGA! Tas ko nosaka kaut kāda normas vai vēl kas, nav jāklausās un jāseko līdzi kā robotiem. Un ar Krieviju tieši tā ir, jo savulaik Dmitrijs Medvedevs pats pieņēma SW un lika Transporta Ministrijai sameklēt finansiālu atbalstu SW, bet kas notika tālāk? poligonu noārdija nezināmi cilvēki nakts laikā, kur tika pielietota moderna tehnoloģija. Atbildēšu jau uzreiz uz Tavu jautājumu, jo zinu, ka būs atkal Brensona tēma vai kas tāds. Junitskim ir bijuši piedāvājumi attiecībā uz finansēšanu, bet lieta ir tāds, ka no viņa tiek pieprasīta kontrolpakete un viņš paliktu tikai par galveno inženieri kompānijā, kas skaidri un gaiši ir saprotams, ka tas nav viņam pieņemami. Saproti, ka visi tie miljardieri peldās naudā un viņiem to nav kur likt - viņiem ir vajadzīga vara, un kapēc Tu domā, ka pats Tramps un Putins ir prezidenti? viņiem ir tikai daudz naudas, ka var dzīvot zelta pilīs, bet ne jau naudu viņiem vajag, bet gan varu, un tas ir ar visiem lielajiem investoriem, kas nākuši uz SW.

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 16.04.17 10:29
 
0
0

Man tiešām neinteresē tās lietas, jo es esmu pārliecināts par to, ka tie nav krāpnieki. Neviens kompānijas darbinieks neslēpjās, visas adreses ir pieejamas, rūpnīca tiek paplašināta un darbi tiek darīti tik daudz, ka nespēj sekot līdzi - tas lūk ir tas, kas ir vajadzīgs. Bet tas, kādā veidā tiek piesaistīti līdzekļi man galīgi neinteresē. Ja viss ir pēc likuma, tad ir norma. Turklāt tāds cilvēks jā Junitskis, ar tādu biogrāfiju nevar vienkārši būt krāpnieks, nu nebūs nekad kas tāds iespējams.  Nav jēgas te kasīties. Esp alieku pie sava, bet Tu pie sava un tikai ar laiku redzēsim kas un kā.

exkluzīvais avatars
Medaļa Most WantedMedaļa UberautorsMedaļa Most Wanted
  exkluzīvais 30.03.17 17:06
 
0
0

Tā tik turpināt.

astraalis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Teamwork
  astraalis 30.03.17 17:19
 
0
0

atbildot uz exkluzīvais komentāru " Tā tik turpināt. " Kamēr Tu komentēji rakstu, paspēju labot un pievienot jaunumus - SW sliežu ceļu betonēšanas sākums!