local-stats-pixel fb-conv-api

Bleck shark ka 507

12 25

Kamov Ka-50 "Black Shark" (krievu: Чёрная акула; Chornaya Akula Black Shark,NATO pārskata nosaukums: blēņas) ir viena sēdekļa Krievijas uzbrukums helikoptersar atšķirīgu koaksiālo rotora sistēmas Kamov projektēšanas birojs. Tā bija paredzēta1980 un pieņēma dienestā Krievijas armijā 1995. Tas pašlaik ražo Progressuzņēmuma Arsenyev.
Laikā vēlu 1990, Kamov un Izraēlu Aerospace Industries izstrādā kopā sēdekļakabīnes versija, Kamov Ka-50-2 "Erdogana", lai konkurētu Turcijas uzbrukumahelikopteri konkurenci. Kamov arī paredzēta vēl divvietīgas variantu, Kamov Ka-52"Alligator" (krievu: Аллигатор, NATO pārskata nosaukums: blēņas B) [4].
Ka-50 ir ražošanas versija V-80Sh-1 prototipu. Ražošana uzbrukuma helikopteri tika piespriests Padomju Ministru padomes 1987 14 decembris [5] Attīstības no helikoptera pirmo reizi tika ziņots Rietumos 1984.. Pirmā fotogrāfija parādījās 1989. Pēc sākotnējās lidojuma pārbaudes un sistēmu pārbaudes Padome uzdeva pirmo partiju helikopteru 1990. Uzbrukums helikopters pirmo reizi tika aprakstīta publiski kā "Ka-50" 1992 gada martā simpozijā Apvienotajā Karalistē .
Helikopteru, publiski prezentēts 92 Mosaeroshow pie Žukovska, 1992 augustā.Nākamajā mēnesī, otrajā ražošanas piemēru, kas savas ārvalstu debija Farnborough Airshow, kur tas bija attēlots ar attēlu vilkacis tās stūres arvien populārs iesauku "Vilkacis". Tomēr tā bija piektā prototips, kas deva Ka-50 ir īpaši ilgstoša apzīmējumu. Krāsots melnā tās starring lomu filmā Чёрная акула / Black Shark, helikopters ir zināms šī segvārdu kopš. 1993 novembrī, četras ražošanas helikopteri tika aizvests uz armijas aviācijas kaujas mācību centra Torzhok sākt lauka izmēģinājumiem. Krievijas Federācijas prezidents pilnvaroja fielding no Ka-50 ar Krievijas armija 28.augustā, 1995. Tomēr sabrukuma Padomju Savienības ietekmes radīja milzīgu kritumu iepirkumam aizsardzības vajadzībām. Tas izraisīja tikai ducis Ka-50s vietā plānoto vairāki simti piegādāt, kas nozīmē, ka vēl nav pienācīga nomaiņa Mi-24 .
Ka-50 bija paredzēts mazs, ātrs un veikls, lai uzlabotu izdzīvošanas un mirstību.Minimālu svaru un izmēru (tāpēc maksimālo ātrumu un veiklību) tas, unikāli starp gunships-darbināt ar vienu pilota tikai. Kamov noslēgti pēc rūpīgas izpētes helikoptera Afganistānā kaujas un citu kara zonās ka parastais uzbrukums misijas posmu zema līmeņa pieeju, pop-up mērķa noteikšana un ieroci uzsākt ne vienlaicīgi pieprasījuma Navigācijas, manevrēšanas un ieroču darbību izmēģinājuma un tādējādiar labi izveidota palīdzība automatizācijas viena pilota var veikt visu uzdevumu atsevišķi. Laikā darbības testēšanu 1985-1986, par pilota noslogojums bija līdzīgs cīnītājs-bumbvedējs pilots, un ka pilots varētu pildīt gan peld un navigācijas pienākumus. Tomēr tas joprojām ir neskaidrs praksi, ja tipisko Ka-50 pilots varētu ciest no liekā noguruma no šī kopā slodzi [nepieciešama atsauce].
Tāpat kā citi Kamov helikopteriem, tā piedāvā Kamov raksturīgo kontrindikācijas rotācijas koaksiālo rotora sistēma, kas likvidē nepieciešamību visā astes rotora komplekta un uzlabo gaisa kuģa aerobatic īpašībām, tā var veikt cilpas, ruļļos un "piltuvi , kur gaisa kuģis uztur line-of-redzes mērķa, bet peld aprindās dažāda augstuma, augstuma un ātrums ap to. Izmantojot divas rotori nozīmē, ka mazāku rotoru ar lēnāk kustīgā rotora padomi var izmantot, salīdzinot ar viena rotora dizains. Tā kā avansa rotora gals ātrums ir galvenais ierobežojumu maksimālo ātrumu helikopteru, tas ļauj ātrāk maksimālais ātrums, nekā helikopteri, kā AH-64. No astes rotora likvidēšana ir kvalitatīvs priekšrocība, jo griezes cīņā pret astes rotora, var izmantot līdz 30% no dzinēja jaudas. Turklāt neaizsargāto bums un aizmugures pārnesumkārba ir diezgan bieži izraisa helikoptera zaudējumu apkarotu; Black Shark visa pārraides rada salīdzinoši neliels mērķi zemes uguns. Kamov apgalvo, ka koaksiālo disks montāža ir veidota, lai izdzīvotu hits no 23 mm munīcijas tāpat kā citi vitāli svarīgiem mezgliem no helikoptera.
Vienvietīgas konfigurācija bija uzskatāmas par nevēlamām NATO. Pirmie divi Ka-50 prototipu bija viltus logi gleznota uz tiem "Windows" acīmredzot strādāja par pirmo rietumu ziņojumi lidmašīnas Putnu neprecīzi.. Lai uzlabotu pilotu izdzīvošanas Ka-50 ir aprīkots ar AES Zvezda K-37-800 izmešanu vietu, kas ir reta iezīme helikoptera . Pirms raķešu izmešanu sēdekļa izvieto, rotora lāpstiņas ir izpūstas prom arsprāgstvielu maksas rotora disku un lapotnes ir līdzīgi izmests.
Ka-50 un tā modifikācijas ir izvēlēta kā īpašo spēku "atbalsta helikopteru, bet Mil Mi-28 ir kļuvis par galveno armijas gunship. Ka-50 ražošana tika atsākās 2006. In 2009, krieviski Gaisa spēku saņēma trīs piemērus, būvēta no nepilnīga korpusi, kas datēti ar 1990.gadu vidus.





12 25 7 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://:D
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 7

0/2000

Spoki.lv neatbalsta copy paste! -

8 0 atbildēt
CDR avatarsCDR

tas jau nav gta V taaa ir dziive :D

0 0 atbildēt

smird peec guuugles :D

 

 

 

NATO pārskata nosaukums: blēņas  

   

blenjas vieta jabut Hokum 

0 0 atbildēt

Tas vis taisits ar to transleiteri. Karoč nekas nav saprotams un pastāstīt arī nav nekas :D

0 0 atbildēt

taksh nomierinies big smoke , tavi raksti nepatik nevienam tikai taviem radiniekiem.

0 0 atbildēt

:)

0 0 atbildēt