local-stats-pixel fb-conv-api

Slepenais slēdzis- Papildus drošiba pret auto nozagšanu!13

222 0

Heijā hopsā šodien ražīgs vakars :)

Kamēr ir vēl laiks nolēmu ievietot vēl vienu rakstu :) šovasar taisīju sev un nolēmu parādīt arī citiem, ceru ka noderēs :)
Runa ir par slepeno slēdzi, papildus aizsardzību pret auto nozagšanu, jebkuru gudro signalizāciju var atbloķēt jautājums ir kam to vajag. Šāda primitīva ierīce var pasargāt labāk par rūpnieciski ražoto signalizāciju, nevar ne noskanēt ne kā citādi atrast, ja fantāzija strādā to var iemontēt visdažādākajos veidos. Jābrīdina, ka ne visiem auto to var uzstādīt, auto zem 2000gada problēmas iespējams nebūs, bet auto ar gudrāku elektroniku metīs kļūdas!

Šādus esmu diezgan daudz uzlodējis, daudziem iepriekšējiem auto, esošajam ikdienas gan nē jo tas ar šo nesaprotas. Salodēti ir arī draugiem un paziņām, šādu shēmu iemācīja vectēvs kad man nebija vēl desmit gadi un tikko biju sācis mācīties lodēt nopietni :)
Shēma primitīvi vienkārša pamatā ar diviem relejiem, bet pietiekoši efektīva!

Jāpiebilst, ka šī pamācība nav domāta profesionāliem, profi uzlodēs super siģeni izmantojot kādu no jaunākiem datoru procesoriem, pamācība domāta cilvēkiem, kuri ar elektroniku nenodarbojas, bet māk vai grib iemācīties lodēt un vajadzības gadījumā varēs sev izgatavot praktisku ierīci.

Nepieciešamās detaļas:
1. Divi releji 12V
2. Slēdzis bez fiksācijas vai gerkons.
3. Vadi.
4. Alva.
5. Kembriki (termo izolācīja).
6. izolācijas lente (Makgaiverene(melna)).
7. Gaismas diode (ja vajag).

Nepieciešamie instrumenti:
1. Lodāmurs.
2. Multimetrs.
3. Un noderēs arī alvas nosūcējs ja relejus izlodēsiet.

Relejus var nopirkt veikalā jaunus (maksā simboliski) vai izlodēt no kādas bojātas ierīces, signalizācija, durvju vadības bloki vai kādi citi, kuros ir releji, releju, kuram kontaktgrupa ir paredzēta lielākai strāvai var ņemt no gaismām vai tamlīdzīgām ķēdēm.

Kādi releji būs vajadzīgi atkarīgs kādā ķēdē slēgsiet "slepeno slēdzi" jebkurā gadījumā vēlams slēgt ķēdē ar mazu strāvas stipruma noslodzi, piemēram neslēgt tieši degvielas sūkņa ķēdē, bet slēgt degvielas sūkņa releja ķēdē. Kas līdzīgs attiecas uz aizdedzi, varat slēgt tieši resnajā vadā, kurš iet uz aizdedzes slēdzeni tad vienkārši jāizmanto relejs ar kontaktgrupu, kura atbilst konkrētai slodzei. Šādā gadījumā ieteiktu izmantot relejus no auto nevis universālos!

Manā gadījumā jau bija kas līdzīgs tikai citādāks, darbojas vienkārši ar fiksācijas slēdzi, tad slēdzu attiecīgi pie tās pašas ķēdes un tā kā strāvas patēriņš ir niecīgs izmantošu divus mzos relejus.

Vadus var pirkt jaunus, vada šķērsgriezums (dzīsliņas diametrs) atkarīgs no slodzes A internetā var atrast tabulas, bet nevajag iespringt, paskatāmies kāda resnuma vads ir ķēdē, kurā ieslēgsim un tādu arī izmantojam, podziņai, gaismas diodei un mazajam relejam ir maza noslodze tur nekādus kabeļus nevajag.

Gaismas diode ir indikācijai, to var neizmantot, bet ja labi iepakosiet relejus nedzirdēsiet klikšķi, ja liek aizdedzes ķēdē ACC tad var neizmantot diodi, tad būs tā, pagriezīsiet aizdedzes atslēgu līdz starterim, bet nekādas gaismiņas neiedegsies tikai tad kad aktivizēsiet "slepeno slēdzi" iedegsies panelis, šādā gadījumā var neizmantot gaismas diodi, bet ja slēgsiet degvielas sūkņa vai vadības bloka ķēdēs gan noderēs.

Slēdzi paslēpj sev zināmā vietā zem paklāja vai citur kur var un tas netraucē un nav redzams atrodams, caur paklāju uzspiest nebūs viegli, bet efektīvi, vienkāršāk būtu ar gerkonu to var aiz cieta materiāla noslēpt, bet tad vai nu jānēsā līdz vai jātur mašīnā magnēts. magnētu var arī pievienot atslēgām kā piekariņu kādā korpusā, lai netraucē, attaisa pieliek kur vajag un aiztaisa. Par šo varbūt vēlāk ko sagatavošu.
Sev es izmantoju abus variantus, gan podziņu zem paklāja gan gerkonu paslēpu :)

222 0 13 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 13

0/2000

Iesaki vēl kādu "sekretku"!

1 0 atbildēt

Es savai vecajai mizai pirms 17 gadiem uzlodēju primitīvu sekretku ar fiksējamo slēdzi un vienu releju, vismaz kaut kas klāt vēl standarta signalizācijai, kā saka, sirdsmieram. Uz šo brīdi to pat vairs neizmantoju, jo autiņš tik vecs palicis, ka nevienam iekārienu neizraisa  emotion 

1 0 atbildēt

Laba štelle, ja to ieliek starp aizdedzi un motora vadības bloku, jo zagļi kā likums pirmo maina vadības bloku, kurā jau ir iekšā piekodēta sava atslēga, vai arī pat nagla to mēģina piekodēt pat nemainot vadības bloku. Tas atkarīgs no mašīnas, un kur tas bloks atrodas, un zagļi, pieslēdzoties vadības sistēmai, var arī neieraudzīt to slēdzīti.

mehāniskās aizsardzības vienmēr ir liekas problēmas zagļiem, jo pat pirmsākumos multilock uz pārslēga prasīja to pārzāģēt, lai varētu izkustināt, šodienās, kad daudz ir key less go sistēma, visefektīvākā būtu kaut kāds čips, kas naturāli bloķē durvis, ja čipa nav, jo standarta signālu var vieglāk nopielēt, un pat jaunās s klases nozog 15-20 sekundēs, savukārt čips neļauj pat durvis atvērt. 

Citādi nav jēgas, jo tiek apieta.

0 0 atbildēt

Man kādreiz otrajam Golfam bija sekretkas slēdzis iebūvēts salona ventilācijas lūkā (t.i. var iedarbināt tikai tad, kad lūciņa ir vaļā) un arī bija tāda releju sistēma, kā te, tikai kas atslēdz holla devēju. Zem plastmasām neko nevarēja redzēt un darbība bija tāda, ka uz pāris sekundēm ierūcas un noslāpst.

Par laimi, mana krutā sistēma gan ne reizi nenoderēja, tā lūciņa ar iebūvētu slēdzi vēl kaut kur garažā mētājas...

0 0 atbildēt

Šiem sekretku izdomātājiem un visiem licējiem nagus aplauzt būtu par maz. Vot nopirku autiņu ar tādu mēslu virsū. Atbraucu mājās un jau divus aķus nobeidzu kamēr tā izļurkātā poga nostrādā. PIIIIII zirgs. Un visi tie elektriķi tik aizņemti, ka neviens negrib ņemt ārā tagad. zbal.

0 0 atbildēt

👍

0 0 atbildēt