local-stats-pixel fb-conv-api

Chevrolet7

Par uzņēmumu Chevrolet zīmols tika izveidots 1911. gadā, un to paveica inženieris no Eiropas Lūiss Ševrolē (Louis Chevrolet) un amerikānis Billijs Durāns (Billy Durant), kas vēlāk dibināja “General Motors”. Zīmola vēsturē Eiropai ir bijusi nozīmīga loma. Patiesībā – laika posmā no 1924. gada līdz 1965. gadam Kopenhāgenas, Stokholmas, Antverpenes, Bīles, Varšavas un Berlīnes ražotnēs eiropiešiem tika saražotas gandrīz 250 000 Chevrolet automašīnu.

Tagad Chevrolet automašīnas tiek pārdotas vairāk nekā 70 valstīs, un 2004. gadā pārdošanas apjoms pārsniedza 4 miljonus auto. Automašīnu raksturo jauni tehnoloģiski risinājumi, kvalitāte un uzticamība, izteiksmīgs dizains, kā arī lieliska cena. Chevrolet ir pielāgots eiropiešu vajadzībām, un šobrīd Chevrolet automašīnas piedāvā izplatītāji 44 valstīs.

Ieskats vēsturē


Šobrīd katra sešpadsmitā automašīna uz mūsu planētas ir Chevrolet. Tādu sava uzvārda slavas gājienu nu nekādi nevarēja paredzēt šī uzvārda īpašnieks Lūiss Ševrolē, kurš dzīvoja kādā klusā un mierīgā Francijas pilsētiņā un strādāja divriteņu darbnīcā. 1896. vai 1897. gadā (precīzi nav zināms) viņa darbnīcā iegriezās kādas bagātas amerikāņu dzimtas atvase, un, izveidojoties veiksmīgai sadarbībai, Chevrolet iekaroja atpazīstamību visā pasaulē.

Lūiss bija pulksteņmeistara dēls, un ar ģimeni dzīvoja Šveices pilsētiņā La Chaux-de-Fonds. Zēns savu izgudrotāja karjeru sāka 11 gadu vecumā, kad viņš lika lietā no tēva iegūtās zināšanas par smalkmehāniku un izdomāja, kā uzlabot divriteņus, lai ar tiem varētu braukt ātrāk. Izmantojot savus jaunizgudrotos divriteņus, Lūiss piedalījās sacensībās un, protams, arī plūca laurus. Iegūtās naudas balvas par uzvarām sacensībās lieti noderēja, lai uzturētu sešus brāļus un māsas. Jaunā Ševrolē riteņbraukšanas prasme apvienojumā ar uzlaboto divriteņa mehānismu veicināja panākumu gūšanu.

Kādudien, kā jau minēts iepriekš – 1896. vai 1897. gadā, cauri pilsētai braucošs amerikāņu nekustamā īpašuma magnāts vārdā Vanderbilts (Vanderbilt) iegriezās darbnīcā, jo viņa ar motoru darbināmajam triciklam bija vajadzīgs remonts. Lūiss transportlīdzekli saremontēja. Pārsteigts par jaunā mehāniķa prasmi un lietpratību, Vanderbilts ierosināja viņam izmēģināt laimi Amerikā. Pēc tam, kad mācību nolūkā Lūiss Ševrolē bija pastrādājis motorizēto transportlīdzekļu ražošanas uzņēmumā “Darracq″ Francijā un kādu laiku pavadījis Kanādā, strādājot par šoferi un mehāniķi, viņš beidzot 1901. gadā īstenoja savu sapni, sākot darbu Ņujorkas autodarbnīcā “De Dion-Bouton″. Vēl pagāja četri uzcītīga darba gadi, konstruējot dzinējus. Darbā pavadītais laiks vainagojās ar satriecošu uzvaru – savās pirmajās nopietnajās autosacīkstēs 1905. gadā Lūiss Ševrolē uzstādīja jaunu pasaules rekordu. 1905. gads bija ļoti nozīmīgs gads gan viņa privātajā dzīvē, gan profesionālajā izaugsmē – viņš apprecējās, kā arī uzsāka 15 gadu nepārtrauktas augšupejas posmu ASV sacīkšu trasēs.

Lūisa Ševrolē – kā nopietna sacīkšu autobraucēja – karjera sākās 1907. gadā pie Buick Bug stūres. Buick bija iegādājies motorizēto transportlīdzekļu ražotājs Viljams Krapo Durāns (William Crapo Durant), un tas tika padarīts par izcili slavenu automašīnas marku. Līdz 1908. gadam Buick ietilpa Durāna uzņēmuma “General Company of New Jersey” sastāvā, bet vēlāk uzņēmuma nosaukumu pārveidoja, un tas kļuva par “General Motors”. Lūisam Ševroletam, kuru varam uzskatīt par mūsdienu Šūmaheru, nebija ilgi jāgaida, līdz Durāns viņu pamanīja. 1911. gada 3. novembrī abi vīri apvienoja spēkus un izveidoja “Chevrolet Motor Car Company” – un tas bija populārā zīmola Chevrolet pirmssākums.

Durāna nākotnes paredzējumi piepildījās, jo jaunizveidotais Chevrolet uzņēmums attīstījās un tā ietekme aizvien pieauga. Chevrolet zīmols ātri vien ieguva atzinību kvalitātes, vērtības, uzticamības un pieņemamās cenas dēļ – šīs bija īpašības, kuru dēļ Chevrolet automašīnas aizēnoja Ford modeli T. Chevrolet kļuva par pārdotāko automašīnu Amerikā, un Chevrolet zīmola dominēšana turpinājās 40 gadu garumā – no 1936. gada līdz 1976. gadam.

Patlaban Chevrolet `iebrauc` 21. gadsimtā (un pie viena – arī Latvijā), piedāvājot lielisku, prasmīgi konstruētu automašīnu klāstu. Mūsdienās ar Chevrolet auto ir apmierināti ne tikai tie autobraucēji, kas novērtē praktiskumu, bet arī tie, kas ar auto meklē emocionālu saikni.

44 2 7 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 7

0/2000
Dievinu vecos modeljus
1 0 atbildēt
no vecajiem modeliem tikai SS labaakais
0 0 atbildēt
tie ir vagi
0 0 atbildēt
sandijsemotion
0 0 atbildēt

Chevrolet vienmēr tagad asociēsies ar Supernatural Dīnu emotion emotion

0 0 atbildēt

Labs. emotion

0 0 atbildēt

 emotion 

0 0 atbildēt