local-stats-pixel fb-conv-api

Arnolda BMW E46 - Vienmēr TĪRS!8

50 5

IvoBG VISUALS production.

Filmēšana un montāža - Ivo Buģis.

50 5 8 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 8

0/2000
Kā Arnolds sakrāja e46? emotion Arī gribu
3 1 atbildēt
Es ar savējo izgāju ka bija tikai 1-stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi emotion Biju ieguldījis vairāk kā plānots,un vēl šobrīd motoram kapitālo jātaisa, bet tā jā, sakrāt ir iespējams. Tik zinot, ka man ieteica ieliet kerosīnu un piedevas, lai dzinējs nedūmo un iesmērēt kādam, Latvijā tiešāmvairs auto negribas pirkt, jo melo acīs skatīdamies, un tā skaitās normāla prakse. Bet arī saprotams- pārmaksāt negrib, bet grib izcilu auto ar 230 000 noskrējienu, kurš ir 2003-2004 gada par 2000 eur. Kā kuram, bet lielai daļai pie 220 000 jau ir jāmaina iekšejā zobsiksna, jāregulē vārstu blīvgumijas, gredzeni, jāmaina zobsiksna utt, jāveic kapitālais remonts lai vēl 100 000 vismaz nobraukt. Reāli 99% auto, kuri ir pardošanā, tas nav izdarīts, jo tās ir izmaksas uz vismaz 500 eur. Tāpēc pērkot auto, jārēķina vismaz 500 eur klāt par dzinēja upgreidošanu(kapitālais), laiauto kalpptu vēl 5 gadus, kamēr brauks. Tas viss no pieredzes, diemžēl emotion kā saka- skopais maksā divreiz.
1 0 atbildēt

 emotion 

0 0 atbildēt

HaHa sviests

0 0 atbildēt

Autodna.lv bija kaut kad excel tabula, kurā skatījos ar KF/KH/KK numuriem(nesen reģistrētie), cik tīts kuram, pārsvarā tin no 340 000 uz 230 000, Volvo ir labs aparāts, gribēju paņemt, nepaņēmu, tomēr beigās nožēloju, jo likās ka detaļas būs dārgākas un remonti, bet beigās sanāca, ka šajā auto(Mitsubishi) sanāca vairāk ieguldīt, nekā varbūt, ja Volvo būtu paņēmis. Bet sava veida pieredze arī laba, kaut gan nepatīkama. Tur sanāk, ka ir tiešā eļļošana Mi-vec, un metāls ir plāns, tāpēc motora resurss ir attiecīgi mazāks un izdilst ātrāk. Volvo principā arī kā nu kurais, no paziņas stāstiem, bija ka arī motors sāka dūmot, neizgāja skati, un tad sanāca baigi ieguldīties citam uz v70.  Arī sapratu, ka nevajag ticēt, ka gāze ir super ideāls risinājums. Man gan nebija ar gāzi, bet reāli daudz vairāk izēd dzinēju, jo vidēji oktāna skaitlis ir 102, respektīvi var iegūt labāku detonāciju, bet gāze ir arī sausāka, un dzinēja resurss krasi samazinās.  Labākais variants, pagaidām ir hibrīdauto, jo elektriskie ir attīstības stadijā, bet uz elektronikas bāzētie ar 0.9-1.4 dzinēju, kas ēd 3-4 litrus uz simtu, pēc laika būs ar lielām problēmām.

0 0 atbildēt

muzika gan neрatika, visрar reрs man neрatik

0 0 atbildēt