Starp citu, ne vienmēr pēc aviokatastrofu skaita var noteikt, cik droša vai nedroša ir aviokompānija. Par piemēru var ņemt vienu no lielākajām aviokatastrofām pasaulē, kur Kanāriju salās uz skrejceļa saskrējās divas milzu lidmašīnas (gandrīz 600 mirušie). Vienkārši apstākļu sakritība - super maza lidosta (jo lielajā lidostā teroristu trauksme) un vietas trūkums lidmašīnu novietošanai, nenormāli aizņemti gaisa kontrolieri, laika trūkums (sankcijas pret pilotiem, kas kavē), stress. Ja vēl KLM kapteini varētu vainot viņa uzvedības dēļ, tad Pan Am vienkārši sekoja dotajām norādēm, viss bija perfekti, bet tomēr par vienu aviokatastrofu vairāk.
Parasti pēc katastrofas izmeklējumiem, tiek veiktas izmaiņas visā pasaulē. Kaut vai tiem pašiem China Airlines kaut kas notiek. Izmeklējums parāda, ka ir tāda un tāda pilotu vaina vai tāda un tāda kontrolieru vaina, vai tehniskās apkalpes locekļu vaina, vai lidmašīnas ražotāja vaina. Tad tiek pieņemtas izmaiņas noteikumos, kas attiecas uz "vaininieku", tāpēc jebkura cita aviokompānija nepiedzīvo katastrofu, jo iemesls ir likvidēts. Galu galā, aviokatastrofu skaits tam China Airlines būs par 1 vairāk, bet īstenībā vienkārši nepaveicās būt pirmajiem, kas saskārās ar to problēmu.
Tas gan, protams, neattaisno aviokompānijas, kur katastrofa notikusi neapstrīdami viņu vainas dēļ (jeb kad no tās varēja izvairīties).