Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter

35 miermīlīgas Eiropas valstu robežas, kuras iespējams brīvi šķērsot!

Ceļojumi
35 miermīlīgas Eiropas valstu robežas, kuras iespējams brīvi šķērsot! 35 miermīlīgas Eiropas valstu robežas, kuras iespējams brīvi šķērsot!
Šis nīderlandiešu fotogrāfa projekts parāda, ka ne visas robežas ir aizliegumiem apvītas. Eiropas Savienībā pārsvarā tās ir brīvi šķērsojamas un to tuvumā notiek daudz brīnišķīgu lietu. Kopš 1985.gada, kad spēkā stājās Šengenas līgums, pārvietošanās aizliegumi no vienas Eiropas valstis uz citu, ir pakāpeniski pazuduši. Šo... Šis nīderlandiešu fotogrāfa projekts parāda, ka ne visas robežas ir aizliegumiem apvītas. Eiropas Savienībā pārsvarā tās ir brīvi šķērsojamas un to tuvumā notiek daudz brīnišķīgu lietu. Kopš... Šis nīderlandiešu fotogrāfa projekts parāda, ka ne visas robežas ir aizliegumiem apvītas. Eiropas Savienībā pārsvarā tās ir brīvi šķērsojamas un to tuvumā notiek daudz...
100 A , 16.03.17 17:46
497 2
034

Elpu aizraujoši meži,kuri izskatās kā no pasakas.

Ceļojumi
Elpu aizraujoši meži,kuri izskatās kā no pasakas. Elpu aizraujoši meži,kuri izskatās kā no pasakas.
Uz zemes ir daudz skaistu un interesantu vietu. Es piedāvāju aplūkot mežus, kuri eksistē reālajā dzīvē, bet izskatās kā no pasakas. Daudziem šie meži ir bijuši par iedvesmas avotiem. Uz zemes ir daudz skaistu un interesantu vietu. Es piedāvāju aplūkot mežus, kuri eksistē reālajā dzīvē, bet izskatās kā no pasakas. Daudziem šie meži ir bijuši par iedvesmas avotiem. Uz zemes ir daudz skaistu un interesantu vietu. Es piedāvāju aplūkot mežus, kuri eksistē reālajā dzīvē, bet izskatās kā no pasakas. Daudziem šie meži ir bijuši par iedvesmas...
princeSS , 16.03.17 16:59
568 2
059

Latvieša acīm: Aizkustinošs skats uz Ņujorku

Ceļojumi
Latvieša acīm: Aizkustinošs skats uz Ņujorku Latvieša acīm: Aizkustinošs skats uz Ņujorku
Latviešus nesastapsi Amerikā tik bieži. Varbūt tas ir tāpēc, ka mūsu ir maz. Vai tāpēc, ka mēs mīlam savas mājas. Vai tāpēc, ka mums ir svarīgi tērēt naudu citām lietām. Haha, visi trīs varianti. Bet nu, man izdevās uz turieni aizbraukt. Un pirms es veidoju rakstu par Ņujorku, es ļaušu jums palūkoties šajā video. Ja vēlies redzēt video ar visu lidmašīnas... Latviešus nesastapsi Amerikā tik bieži. Varbūt tas ir tāpēc, ka mūsu ir maz. Vai tāpēc, ka mēs mīlam savas mājas. Vai tāpēc, ka mums ir svarīgi tērēt naudu citām lietām. Haha, visi trīs varianti. Bet nu, man izdevās uz turieni... Latviešus nesastapsi Amerikā tik bieži. Varbūt tas ir tāpēc, ka mūsu ir maz. Vai tāpēc, ka mēs mīlam savas mājas. Vai tāpēc, ka mums ir svarīgi tērēt naudu citām lietām. Haha, visi...
Ja latish , 15.03.17 16:47
083

Apciemojām Vikingus!

Ceļojumi
Apciemojām Vikingus! Apciemojām Vikingus!
Desmitā ceļojuma diena, esam laipni gaidīti pie pieņēmēja, kurš dzīvo Tau pilsētā. Pirms dodamies uz Tau pilsētu, izdomājām, ka interesanti būtu aiziet uz vēsturisko muzeju. Pēc interesantās muzeju apmeklēšanas, beidzot devāmies uz pilsētu, kur mūs sagaidīja mūsu pieņēmējs. Satiekot pieņēmēju, mums uzreiz tika piedāvāta aktivitāte, kurai mēs protams neatteicām... Desmitā ceļojuma diena, esam laipni gaidīti pie pieņēmēja, kurš dzīvo Tau pilsētā. Pirms dodamies uz Tau pilsētu, izdomājām, ka interesanti būtu aiziet uz vēsturisko muzeju. Pēc interesantās muzeju apmeklēšanas, beidzot... Desmitā ceļojuma diena, esam laipni gaidīti pie pieņēmēja, kurš dzīvo Tau pilsētā. Pirms dodamies uz Tau pilsētu, izdomājām, ka interesanti būtu aiziet uz vēsturisko muzeju. Pēc...
WildBananasTrip , 13.03.17 23:21
872 7
1211

7. diena | Pēdējā diena Tenerifē

7. diena | Pēdējā diena Tenerifē 7. diena | Pēdējā diena Tenerifē
Pēdējā diena Tenerifē, man ļoti patika ceļojums, visiem iesaku tur aizlidot un žēl, ka nepalika ilgāk ;S Bet paldies, ka noskatījāties spiežiet abonēt kanālu, laikojat video un tiekamies takamajā video Pēdējā diena Tenerifē, man ļoti patika ceļojums, visiem iesaku tur aizlidot un žēl, ka nepalika ilgāk ;S Bet paldies, ka noskatījāties spiežiet abonēt kanālu, laikojat video un tiekamies takamajā video Pēdējā diena Tenerifē, man ļoti patika ceļojums, visiem iesaku tur aizlidot un žēl, ka nepalika ilgāk ;S Bet paldies, ka noskatījāties spiežiet abonēt kanālu, laikojat video un...
MartinssD , 13.03.17 19:01
164 2
036

6. diena | Siam Park

6. diena | Siam Park 6. diena | Siam Park
6. dienā mēs gājām uz Siam Parku, kas bija kopā biļetēs ar Loro Parku. Bija liels un interesants parks Un protams apsveicu visas meitenes 8.martā! (flowes) 6. dienā mēs gājām uz Siam Parku, kas bija kopā biļetēs ar Loro Parku. Bija liels un interesants parks Un protams apsveicu visas meitenes 8.martā! (flowes) 6. dienā mēs gājām uz Siam Parku, kas bija kopā biļetēs ar Loro Parku. Bija liels un interesants parks Un protams apsveicu visas meitenes...
MartinssD , 08.03.17 18:26
104 2
028

Kāda ir Brīvības Statuja īstenībā? (+18) VIDEO

Ceļojumi
Kāda ir Brīvības Statuja īstenībā? (+18) VIDEO Kāda ir Brīvības Statuja īstenībā? (+18) VIDEO
Mēs to bieži redzam filmās. Tā esot redzama no liela attāluma. Tā esot varena. Bet ko mēs nezinam - kādu to redz parasti tūristi. Rekur būs ieskats manis paša acīm. Es nonācu līdz tuvākajam punktam Manhetenā no Brīvības Statujas. Droši skaties video un izbaudi skatu uz Brīvības Statuju. Uzmanību! Video ir izmantoti nepiedienīgi vārdi! Mēs to bieži redzam filmās. Tā esot redzama no liela attāluma. Tā esot varena. Bet ko mēs nezinam - kādu to redz parasti tūristi. Rekur būs ieskats manis paša acīm. Es nonācu līdz tuvākajam punktam Manhetenā no Brīvības Statujas.... Mēs to bieži redzam filmās. Tā esot redzama no liela attāluma. Tā esot varena. Bet ko mēs nezinam - kādu to redz parasti tūristi. Rekur būs ieskats manis paša acīm. Es nonācu līdz...
Ja latish , 05.03.17 17:50
17128

Ceļojumi: Stambula

Ceļojumi: Stambula Ceļojumi: Stambula
Ceļojums uz Stambulu ir visneparastākais no maniem ceļojumiem, jo tajā es aizbraucu.. pilnīgi par velti. Viss sakās radio Star FM akciju "auto medībām" Tā nu sanaca ka jau pirmajā diena "nomedīju" auto, sazvanīju radio un nedēļas beigās laimēju ceļojumu.. Izkapjot no lidmašīnas Stambulā bija sajūta, ka esmu nokļuvis citā pasaulē - mūsu mērenās vasaras vietā... Ceļojums uz Stambulu ir visneparastākais no maniem ceļojumiem, jo tajā es aizbraucu.. pilnīgi par velti. Viss sakās radio Star FM akciju "auto medībām" Tā nu sanaca ka jau pirmajā diena "nomedīju" auto, sazvanīju radio... Ceļojums uz Stambulu ir visneparastākais no maniem ceļojumiem, jo tajā es aizbraucu.. pilnīgi par velti. Viss sakās radio Star FM akciju "auto medībām" Tā nu sanaca ka jau...
pyrathe , 05.03.17 09:46
585 3
0183

Latvijas ekspedīcijas vlogs Skrīveros

Latvijas ekspedīcijas vlogs Skrīveros Latvijas ekspedīcijas vlogs Skrīveros
Latvijas ekspedīcijas vlogs. Epizode 15. Šoreiz devāmies uz Skrīveru dabas takām - Ezera taka, Laimes lāča taka un Sūnu taka. Pēcāk uz Aizkraukles pilskalnu, Karikstes upes taku un uzglūnējām arī Aizkraukles pilsdrupām. Latvijas ekspedīcijas vlogs. Epizode 15. Šoreiz devāmies uz Skrīveru dabas takām - Ezera taka, Laimes lāča taka un Sūnu taka. Pēcāk uz Aizkraukles pilskalnu, Karikstes upes taku un uzglūnējām arī Aizkraukles pilsdrupām. Latvijas ekspedīcijas vlogs. Epizode 15. Šoreiz devāmies uz Skrīveru dabas takām - Ezera taka, Laimes lāča taka un Sūnu taka. Pēcāk uz Aizkraukles pilskalnu, Karikstes upes taku...
Ervīns Elliņš , 05.03.17 07:26
432 4
0113

Piedzīvojums ar mammu Tenerifē.

Ceļojumi
Piedzīvojums ar mammu Tenerifē. Piedzīvojums ar mammu Tenerifē.
Daudzi no jums mazie spoki ir tīņi. Novērtējiet savu mammu. Varbūt viņa ideāli nepārvalda kompīti, bet strādā ļoti smagi, lai izaudzinātu Tevi par cilvēku. Jā, un iemācīja ēst ar karoti arī. Ja izdomāsi kaut mazāko veidu kā viņu iepriecināt, mamma būs ļoti priecīga un pašam sirsniņā uzausīs siltums. Paldies par uzmanību. C ya Daudzi no jums mazie spoki ir tīņi. Novērtējiet savu mammu. Varbūt viņa ideāli nepārvalda kompīti, bet strādā ļoti smagi, lai izaudzinātu Tevi par cilvēku. Jā, un iemācīja ēst ar karoti arī. Ja izdomāsi kaut mazāko veidu kā viņu... Daudzi no jums mazie spoki ir tīņi. Novērtējiet savu mammu. Varbūt viņa ideāli nepārvalda kompīti, bet strādā ļoti smagi, lai izaudzinātu Tevi par cilvēku. Jā, un iemācīja ēst ar karoti...
Hardijs12 , 03.03.17 02:07
3296

Ziemīga pastaiga Pokaiņu mežā - Ekspedīcijas vlogs

Ceļojumi
Ziemīga pastaiga Pokaiņu mežā - Ekspedīcijas vlogs Ziemīga pastaiga Pokaiņu mežā - Ekspedīcijas vlogs
Nekad neesmu bijis Pokaiņu mežā un pirmā reizi ir iekritusi tieši šoziem un es neciešu sausās tualetes. Daudz dažādas apmeklēšanas vērtas vietas latvijā var redzēt mājaslapā. Seko mums facebook, kā arī instagram. Nekad neesmu bijis Pokaiņu mežā un pirmā reizi ir iekritusi tieši šoziem un es neciešu sausās tualetes. Daudz dažādas apmeklēšanas vērtas vietas latvijā var redzēt mājaslapā. Seko mums facebook, kā arī... Nekad neesmu bijis Pokaiņu mežā un pirmā reizi ir iekritusi tieši šoziem un es neciešu sausās tualetes. Daudz dažādas apmeklēšanas vērtas vietas latvijā...
Ervīns Elliņš , 01.03.17 16:38
356 6
194

Šī vieta ir jāredz!

Ceļojumi
Šī vieta ir jāredz! Šī vieta ir jāredz!
Sveiki, spoki! Kā jau redzējāt pēc galvenās bildes, stāsts ies par mājām pie klinšu nogāzēm, uz kurām es braucu paskatīties... Bet sākšu visu stāstīt no paša sākuma. Tātad, es un mani vecāki esam budžeta ceļotāji un esam apceļojuši daudz vietu Eiropā. Pēc kārtējā ceļojuma uz Fuerteventuru (... Sveiki, spoki! Kā jau redzējāt pēc galvenās bildes, stāsts ies par mājām pie klinšu nogāzēm, uz kurām es braucu paskatīties... Bet sākšu visu stāstīt no paša sākuma. Tātad, es un mani vecāki esam budžeta... Sveiki, spoki! Kā jau redzējāt pēc galvenās bildes, stāsts ies par mājām pie klinšu nogāzēm, uz kurām es braucu paskatīties... Bet sākšu visu stāstīt no paša...
Ja latish , 01.03.17 14:55
31822

Latvietis ASV. Maiami (1. daļa) + VIDEO

Latvietis ASV. Maiami (1. daļa) + VIDEO Latvietis ASV. Maiami (1. daļa) + VIDEO
Tava pirmā doma par virsrakstu: "Tas čalis laikam iztērēja milzīgu piķi, lai tur atpūstos!" Nemaz nē! Es iztērēju daudz mazāk, nekā Tu varētu iedomāties! Ir loģiski, ka doties uz ASV tikai vienas pilsētas dēļ būtu glupi. Protams, ka Maijamī nebija vienīgā vieta, kur es devos. Taču tā būs pirmā vieta, par ko tiks uzrakstīts raksts! Tava pirmā doma par virsrakstu: "Tas čalis laikam iztērēja milzīgu piķi, lai tur atpūstos!" Nemaz nē! Es iztērēju daudz mazāk, nekā Tu varētu iedomāties! Ir loģiski, ka doties uz ASV tikai vienas pilsētas dēļ būtu... Tava pirmā doma par virsrakstu: "Tas čalis laikam iztērēja milzīgu piķi, lai tur atpūstos!" Nemaz nē! Es iztērēju daudz mazāk, nekā Tu varētu iedomāties! Ir loģiski, ka...
Ja latish , 28.02.17 20:56
0319

Ceļojumi: Barselona (noslēgums)

Ceļojumi
Ceļojumi: Barselona (noslēgums) Ceļojumi: Barselona (noslēgums)
Šodien noslēgšu atskatu uz Barselonas ceļojumu.. Guela parka apmeklējums, brauciens uz Tibidabo atrakciju parku un daži praktiski padomi Barselonas apmeklētājiem.. Šodien noslēgšu atskatu uz Barselonas ceļojumu.. Guela parka apmeklējums, brauciens uz Tibidabo atrakciju parku un daži praktiski padomi Barselonas apmeklētājiem.. Šodien noslēgšu atskatu uz Barselonas ceļojumu.. Guela parka apmeklējums, brauciens uz Tibidabo atrakciju parku un daži praktiski padomi Barselonas apmeklētājiem..
pyrathe , 27.02.17 08:16
684 3
0225

Ceļojumi: Barselona (3.daļa)

Ceļojumi
Ceļojumi: Barselona (3.daļa) Ceļojumi: Barselona (3.daļa)
Barselonas ceļojuma trešajā daļā ielūkosiemies Palau Guell (Antonio Gaudi projekts), dažos Ramblas veikaliņos un uzkāpsim Mondžujas kalnā kur atrodas cietoksnis un uzēdam "creme de catalana".. Barselonas ceļojuma trešajā daļā ielūkosiemies Palau Guell (Antonio Gaudi projekts), dažos Ramblas veikaliņos un uzkāpsim Mondžujas kalnā kur atrodas cietoksnis un uzēdam "creme de catalana".. Barselonas ceļojuma trešajā daļā ielūkosiemies Palau Guell (Antonio Gaudi projekts), dažos Ramblas veikaliņos un uzkāpsim Mondžujas kalnā kur atrodas cietoksnis un uzēdam...
pyrathe , 24.02.17 22:00
394 4
0140

Ceļojumi: Barselona (2.daļa)

Ceļojumi
Ceļojumi: Barselona (2.daļa) Ceļojumi: Barselona (2.daļa)
Turpinām Barselonas ceļojuma apskatu.. Šoreiz pastaiga gar Triumfa arku un Citadeles parku un Šokolades muzeja apmeklējums.. Patīkamu skatīšanos.. :) Turpinām Barselonas ceļojuma apskatu.. Šoreiz pastaiga gar Triumfa arku un Citadeles parku un Šokolades muzeja apmeklējums.. Patīkamu skatīšanos.. :) Turpinām Barselonas ceļojuma apskatu.. Šoreiz pastaiga gar Triumfa arku un Citadeles parku un Šokolades muzeja apmeklējums.. Patīkamu skatīšanos.. :)
pyrathe , 23.02.17 20:20
431 2
0133

Ceļojumi: Barselona (1.daļa)

Ceļojumi
Ceļojumi: Barselona (1.daļa) Ceļojumi: Barselona (1.daļa)
Barselonā biju pirms gada. Paveicās ar lētām aviobiļetēm un viesnīcu Placa Reial (blakus Ramblas gājēju ielai) - praktiski pats centrs.. Lai gan bija jau pavēls rudens - laika apstākļi kā pie mums vidusmēra vasarā.. Barselonā biju pirms gada. Paveicās ar lētām aviobiļetēm un viesnīcu Placa Reial (blakus Ramblas gājēju ielai) - praktiski pats centrs.. Lai gan bija jau pavēls rudens - laika apstākļi kā pie mums vidusmēra vasarā.. Barselonā biju pirms gada. Paveicās ar lētām aviobiļetēm un viesnīcu Placa Reial (blakus Ramblas gājēju ielai) - praktiski pats centrs.. Lai gan bija jau pavēls rudens - laika apstākļi kā...