Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter

1 diena | Tenerife

1 diena | Tenerife 1 diena | Tenerife
Mans 7 dienu ceļojums uz Tenerifi. Būs vēl, šī ir tikai 1 diena. Abonē manu youtube kanālu, lai nepalaistu pārējās dienas, kurus es pavadīju! Mans 7 dienu ceļojums uz Tenerifi. Būs vēl, šī ir tikai 1 diena. Abonē manu youtube kanālu, lai nepalaistu pārējās dienas, kurus es pavadīju! Mans 7 dienu ceļojums uz Tenerifi. Būs vēl, šī ir tikai 1 diena. Abonē manu youtube kanālu, lai nepalaistu pārējās dienas, kurus es pavadīju!
MartinssD , 01.02.17 10:36
317 4
293

Bradājums: Murru cietums Rummu karjerā

Bradājums: Murru cietums Rummu karjerā Bradājums: Murru cietums Rummu karjerā
Vēstures liecības teic, ka šeit 1938. gadā tika izveidots Padomju cietums, kuru tajos laikos dēvēja par Murru cietumu. Blakus tam atradās kaļķakmens karjers, kurās nodarbināja šajā cietumā ieslodzītos. Līdz ar Igaunijas neatkarības atgūšanu, 1991. gadā darbs raktuvēs tika apturēts – izslēdzot ūdens sūkņus, karjers strauji applūda un kādreizējais cietums mūsdienās... Vēstures liecības teic, ka šeit 1938. gadā tika izveidots Padomju cietums, kuru tajos laikos dēvēja par Murru cietumu. Blakus tam atradās kaļķakmens karjers, kurās nodarbināja šajā cietumā ieslodzītos. Līdz ar Igaunijas... Vēstures liecības teic, ka šeit 1938. gadā tika izveidots Padomju cietums, kuru tajos laikos dēvēja par Murru cietumu. Blakus tam atradās kaļķakmens karjers, kurās nodarbināja...
Eronymusdead , 31.01.17 10:08
0282

Lietuva - Dino parkas!

Ceļojumi
Lietuva - Dino parkas! Lietuva - Dino parkas!
Šis, protams, nav nekāds *divas stundas turp un divas atpakaļ* ceļojums, taču pavisam noteikti - tas ir to vērts. Vakardien pirmo reizi savā eksistencē biju aizbraukusi uz šo pasakaino un apbrīna vērto Lietuvas dinoparku. Viss, ko redzēju, paliks manā galvā vēl ilgu laiku, ņemot vērā, ka dinozauri mani saista jau kopš bērnības. Biļetes cena arī pieņemama, tāpēc iesaku... Šis, protams, nav nekāds *divas stundas turp un divas atpakaļ* ceļojums, taču pavisam noteikti - tas ir to vērts. Vakardien pirmo reizi savā eksistencē biju aizbraukusi uz šo pasakaino un apbrīna vērto Lietuvas dinoparku.... Šis, protams, nav nekāds *divas stundas turp un divas atpakaļ* ceļojums, taču pavisam noteikti - tas ir to vērts. Vakardien pirmo reizi savā eksistencē biju aizbraukusi uz šo...
Fosilija , 30.01.17 13:30
0530

Lielā Krievijas Zelta loka aizmirstais posms - Serpuhova

Ceļojumi
Lielā Krievijas Zelta loka aizmirstais posms - Serpuhova Lielā Krievijas Zelta loka aizmirstais posms - Serpuhova
Sveicināti atkal! Kā jau iepriekš solīju, tagad turpināšu stāstu par manu ekspress ceļojumu Piemaskavā. Kāpēc ekspress ceļojums? Iepriekšējā stāstā jau minēju, ka kārtējo reizi dodoties apceļot mūsu dižās kaimiņvalsts Krievijas Kaukāza reģionu man nācās pavadīt vienu dienu Maskavā. Tāpat minēju, ka pašu Maskavu iepriekš esmu apceļojis vairākkārt, tādēļ... Sveicināti atkal! Kā jau iepriekš solīju, tagad turpināšu stāstu par manu ekspress ceļojumu Piemaskavā. Kāpēc ekspress ceļojums? Iepriekšējā stāstā jau minēju, ka kārtējo reizi dodoties apceļot mūsu dižās kaimiņvalsts... Sveicināti atkal! Kā jau iepriekš solīju, tagad turpināšu stāstu par manu ekspress ceļojumu Piemaskavā. Kāpēc ekspress ceļojums? Iepriekšējā stāstā jau minēju, ka...
Pēteris Vēciņš , 29.01.17 18:45
0513

Nav, kur palikt pa nakti...

Ceļojumi
Nav, kur palikt pa nakti... Nav, kur palikt pa nakti...
sestā un septītā ceļojuma diena. Tiek daudz pavadīts laiks uz ceļa, mums jāmēro apmēram 700 km, lai tiktu līdz noteiktam mērķim, kur mūs gaida pieņēmējs. Nācās "stopēt" pat arī vēlu vakarā, kas mums par laimi izdevās un mūs aizveda līdz mērķim, bet, diemžēl ieradāmies ļoti vēlu un mums nācās meklēt vietu, kur pārnakšņot... sestā un septītā ceļojuma diena. Tiek daudz pavadīts laiks uz ceļa, mums jāmēro apmēram 700 km, lai tiktu līdz noteiktam mērķim, kur mūs gaida pieņēmējs. Nācās "stopēt" pat arī vēlu vakarā, kas mums par laimi izdevās un mūs... sestā un septītā ceļojuma diena. Tiek daudz pavadīts laiks uz ceļa, mums jāmēro apmēram 700 km, lai tiktu līdz noteiktam mērķim, kur mūs gaida pieņēmējs. Nācās "stopēt" pat arī...
WildBananasTrip , 27.01.17 01:15
0302

2 - Athos

2 - Athos 2 - Athos
Pusnakc no Thessaloniki līdz Ouranoupolis... 120km taxis pa 100 EUR... Tā kā bijām 2 keksi ar lietuvēnu, katram pa 50... neticami? ja purčix-ziepnieks 20km - 50EUR... whatever - ejam tālāk Pusnakc no Thessaloniki līdz Ouranoupolis... 120km taxis pa 100 EUR... Tā kā bijām 2 keksi ar lietuvēnu, katram pa 50... neticami? ja purčix-ziepnieks 20km - 50EUR... whatever - ejam tālāk Pusnakc no Thessaloniki līdz Ouranoupolis... 120km taxis pa 100 EUR... Tā kā bijām 2 keksi ar lietuvēnu, katram pa 50... neticami? ja purčix-ziepnieks 20km - 50EUR... whatever -...
Treasure , 26.01.17 20:29
276 1
093

1 - Athos

1 - Athos 1 - Athos
Sveiki, Spoki/Spocenes Startē Mana 16 raxtu sērija par pasākumu, kas notika no 2007_04_12 līdz 2007_04_27... Ceļojums uz Afona kalnu - tā ir svētvieta, uz kuru var aizbraukt Pareizticīgie Vīrieši, un tad pēc īpašām rekomendācijām... SIEVIETES tur netiek aicinātas, lai nekārdinātu klosteru mūkus Tātad - izbaudiet ceļojumu pa vietām,... Sveiki, Spoki/Spocenes Startē Mana 16 raxtu sērija par pasākumu, kas notika no 2007_04_12 līdz 2007_04_27... Ceļojums uz Afona kalnu - tā ir svētvieta, uz kuru ... Sveiki, Spoki/Spocenes Startē Mana 16 raxtu sērija par pasākumu, kas notika no 2007_04_12 līdz 2007_04_27... Ceļojums...
Treasure , 26.01.17 16:27
439 3
072

Dodamies Izpētīt Īrijas okeāna krastus

Dodamies Izpētīt Īrijas okeāna krastus Dodamies Izpētīt Īrijas okeāna krastus
(Republic of Ireland 🇮🇪),ir valsts Eiropas ziemeļaustrumos.Vispār jav Īrija ir salu valsts, kuras arhipelāga piecas sestās daļas no no Īrijas salas, ka arī citas daudzas mazās salas. Tā vienīgā sauszemes robeža ir ar Ziemeļīriju vai Apvienotās Karalistes daļu ziemeļos. (Republic of Ireland 🇮🇪),ir valsts Eiropas ziemeļaustrumos.Vispār jav Īrija ir salu valsts, kuras arhipelāga piecas sestās daļas no no Īrijas salas, ka arī citas daudzas mazās salas. Tā vienīgā sauszemes robeža ir ar Ziemeļīriju vai... (Republic of Ireland 🇮🇪),ir valsts Eiropas ziemeļaustrumos.Vispār jav Īrija ir salu valsts, kuras arhipelāga piecas sestās daļas no no Īrijas salas, ka arī citas daudzas mazās salas. Tā...
deluks , 26.01.17 00:52
501 4
0141

Ekspedīcija uz seno pieminekli Rietumjorkšīrā.

Ceļojumi
Ekspedīcija uz seno pieminekli Rietumjorkšīrā. Ekspedīcija uz seno pieminekli Rietumjorkšīrā.
Neliels pārgājiens Rietumjorkšīrā. Šoreiz devāmies uz Stoodley Pike Monument. Nedaudz no vēstures stundas par to, kas tad īsti ir Stoodley Pike Monument. Šis konkrētais piemineklis ir replika orģinālajam piemineklim, kuru sāka celt 1814. gadā, pieminot Napoleona sakāvi un Parīzes aplenkšanu. Piemineklis tika pabeigts 1815. gadā pēc Vaterlo kaujas (kurā... Neliels pārgājiens Rietumjorkšīrā. Šoreiz devāmies uz Stoodley Pike Monument. Nedaudz no vēstures stundas par to, kas tad īsti ir Stoodley Pike Monument. Šis konkrētais piemineklis ir replika... Neliels pārgājiens Rietumjorkšīrā. Šoreiz devāmies uz Stoodley Pike Monument. Nedaudz no vēstures stundas par to, kas tad īsti ir Stoodley Pike Monument....
LosAngeles , 25.01.17 13:33
352 1
0181

Turpinām klaiņot pa Jaimaiku. :)

Ceļojumi
Turpinām klaiņot pa Jaimaiku. :) Turpinām klaiņot pa Jaimaiku. :)
Turpinam ar draugiem klaiņot un atpūsties saulainajā Jaimaikā. Šis ir foto ceļojuma turpinājums ieprēkšejai daļai. 1. Daļa aplūkojama šeit. Turpinam ar draugiem klaiņot un atpūsties saulainajā Jaimaikā. Šis ir foto ceļojuma turpinājums ieprēkšejai daļai. 1. Daļa aplūkojama šeit. Turpinam ar draugiem klaiņot un atpūsties saulainajā Jaimaikā. Šis ir foto ceļojuma turpinājums ieprēkšejai daļai. 1. Daļa aplūkojama šeit.
LosAngeles , 21.01.17 20:28
326 1
069

ASV medijs nosauc 17 episku ceļojumu galamērķus. Arī Latviju!

Ceļojumi
ASV medijs nosauc 17 episku ceļojumu galamērķus. Arī Latviju! ASV medijs nosauc 17 episku ceļojumu galamērķus. Arī Latviju!
Sarakstā mūsu superīgajai zemei veltīti patiešām labi vārdi. Kad klasiskie tūrisma maršruti – Parīze, Londona, Barselona – sāk nogurdināt, mediji meklē arvien jaunas apslēptas pērles. Nupat ietekmīgā medija Huffington Post sastādītajā maz zināmo, taču izcilo galamērķu topā iekļuvusi arī Latvija. Lūk: Sarakstā mūsu superīgajai zemei veltīti patiešām labi vārdi. Kad klasiskie tūrisma maršruti – Parīze, Londona, Barselona – sāk nogurdināt, mediji meklē arvien jaunas apslēptas pērles. Nupat ietekmīgā medija... Sarakstā mūsu superīgajai zemei veltīti patiešām labi vārdi. Kad klasiskie tūrisma maršruti – Parīze, Londona, Barselona – sāk nogurdināt, mediji meklē...
100 A , 21.01.17 18:47
896 3
147

Parīzes sirdī

Parīzes sirdī Parīzes sirdī
Parīzes sirdī Bija 21. septembris 2016.gads. Ielidojām Parīzes lidostā un mūsu pilsētas izpēte varēja sākties. Lai gan septembris, bet bija ļoti, ļoti silti, grādi +23, kas mums ļoti, ļoti patika. Pirmais apskates objekts bija Triumfa arka. Skatoties un pētot informāciju par to, mēs pat iedomāties nevarējām, ka tā īstenībā ir tik milzīga izmēros. Arī mūsu bildēs diez ko liela tā... Parīzes sirdī Bija 21. septembris 2016.gads. Ielidojām Parīzes lidostā un mūsu pilsētas izpēte varēja sākties. Lai gan septembris, bet bija ļoti, ļoti silti, grādi +23, kas mums ļoti,... Parīzes sirdī Bija 21. septembris 2016.gads. Ielidojām Parīzes lidostā un mūsu pilsētas izpēte varēja sākties. Lai gan septembris, bet...
aniii7 , 17.01.17 14:00
435 4
0102

Baikāls!

Baikāls! Baikāls!
‘’Baikal’’ ir viens no pasaulē unikālākajiem ezeriem, atrodas Krievijā un tas ir iespaidīgs. Tas ir dziļākais un tīrākais ezers uz Zemes. ir viens no pasaulē unikālākajiem ezeriem, atrodas Krievijā. Pasaules dziļākais un vecākais ezers, septītais lielākais ezers pasaulē, pēc tilpuma lielākais saldūdens ezers pasaulē. Tas ir aptuveni 600km garumā. Tā ledus... ‘’Baikal’’ ir viens no pasaulē unikālākajiem ezeriem, atrodas Krievijā un tas ir iespaidīgs. Tas ir dziļākais un tīrākais ezers uz Zemes. ir viens no pasaulē unikālākajiem ezeriem, atrodas Krievijā. Pasaules... ‘’Baikal’’ ir viens no pasaulē unikālākajiem ezeriem, atrodas Krievijā un tas ir iespaidīgs. Tas ir dziļākais un tīrākais ezers uz Zemes. ir viens no pasaulē...
Fosilija , 17.01.17 13:48
406 4
135

Latvijai nevajadzīgi piedzīvojumu meklētāji

Ceļojumi
Latvijai nevajadzīgi piedzīvojumu meklētāji Latvijai nevajadzīgi piedzīvojumu meklētāji
2011 gads. Esam pabeiguši skolu. Jauni, enerģiski, ambiciozi bet vel nesapratām ka Latvijā bez PIEREDZES nevienam neesam vajadzīgi. Pec cītīgiem, neveiksmīgiem darba meklējumiem mēs beidzot to saprotam un nolemjam doties prom. Šis ir Mūsu piedzīvojums. Vai kādam ir līdzīgs? 2011 gads. Esam pabeiguši skolu. Jauni, enerģiski, ambiciozi bet vel nesapratām ka Latvijā bez PIEREDZES nevienam neesam vajadzīgi. Pec cītīgiem, neveiksmīgiem darba meklējumiem mēs beidzot to saprotam un nolemjam doties... 2011 gads. Esam pabeiguši skolu. Jauni, enerģiski, ambiciozi bet vel nesapratām ka Latvijā bez PIEREDZES nevienam neesam vajadzīgi. Pec cītīgiem, neveiksmīgiem darba...
Anonīms , 17.01.17 07:01
113 1

Ēģipte

Ēģipte Ēģipte
Šarm El-Šeiha. Šodien aprit precīzi divi gadi kopš manas paviesošanās kamieļu zemē. Vairs uz turieni es nedošos, jo tur viesmīļi saraustītā angļu valodā dziedāja dzimšanas dienas dziesmu un atnesa sausu šokolādes (tā vismaz viņi teica) kūku, kurai bija nepieciešams 2L lubrikants, lai to nodabūtu lejā :). Kad izgāji no kūrorta... Šarm El-Šeiha. Šodien aprit precīzi divi gadi kopš manas paviesošanās kamieļu zemē. Vairs uz turieni es nedošos, jo tur viesmīļi saraustītā angļu valodā dziedāja dzimšanas dienas... Šarm El-Šeiha. Šodien aprit precīzi divi gadi kopš manas paviesošanās kamieļu zemē. Vairs uz turieni es nedošos, jo tur viesmīļi saraustītā...
KALENS , 15.01.17 23:20
1248

Apkārt Jamaikai

Apkārt Jamaikai Apkārt Jamaikai
apkārt Jamaikai

Besī, kad prasa: "Kā tava privātā dzīve? Joprojām viena?" Bet tava laulība, vēl nav izjukusi? Šķiršanās statistika nesnauž.

Ko parādīs mamma pēc vārdiem: "NĀC ĀTRĀK ŠURP, KAUT KO TEV PARĀDĪŠU": Kaut ko interesantu - 1% "Skaties cik daudz putekļu" - 99%

Katra tēva dzīvē reiz pienāk tas laimīgais mirklis, kad zvana bērns un prasa: - Tēt, cik aliņus tev ņemt?