Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter

Zivis lido Kuldīgā - vlogs parastais

Zivis lido Kuldīgā - vlogs parastaisZivis lido Kuldīgā - vlogs parastais
Ceļojumi
Visu mūžu Latvijā nodzīvojis un nekad neesmu redzējis tās lidojošās zivis. Un ja arī tu neesi redzējis, tad spied PLAY un brauc mums līdz uz Kuldīgu! Visu mūžu Latvijā nodzīvojis un nekad neesmu redzējis tās lidojošās zivis. Un ja arī tu neesi redzējis, tad spied PLAY un brauc mums līdz uz Kuldīgu! Visu mūžu Latvijā nodzīvojis un nekad neesmu redzējis tās lidojošās zivis. Un ja arī tu neesi redzējis, tad spied PLAY un brauc mums līdz uz Kuldīgu!
Ervīna video blogs , 23.03.18 19:44
0124

Rudens pastaiga - Viesatas upesloku dabas taka

Rudens pastaiga - Viesatas upesloku dabas takaRudens pastaiga - Viesatas upesloku dabas taka
Ceļojumi
Pēdējā septembra brīvdienās devāmies pastaigāties uz Viesatas upesloku dabas un izziņas taku. Ļoti labi pavadījām laiku, nākamreiz tik jāpaķer piknika soma, jo šeit var ērti pusdienot un ir pat iespēja kurināt ugunskuru. Arī skati ejot gar upi bija diezgan forši - bija gan kraujas, gan tiltiņi, ne mirkli nebija garlaicīgi. Ja video patika būtu forši, ja tu pievienotos... Pēdējā septembra brīvdienās devāmies pastaigāties uz Viesatas upesloku dabas un izziņas taku. Ļoti labi pavadījām laiku, nākamreiz tik jāpaķer piknika soma, jo šeit var ērti pusdienot un ir pat iespēja kurināt ugunskuru. Arī skati... Pēdējā septembra brīvdienās devāmies pastaigāties uz Viesatas upesloku dabas un izziņas taku. Ļoti labi pavadījām laiku, nākamreiz tik jāpaķer piknika soma, jo šeit var ērti...
Ervīna video blogs , 22.03.18 09:29
290 3
086

Kā dzīvo Krievijas provincē

Kā dzīvo Krievijas provincēKā dzīvo Krievijas provincē
Ceļojumi
Nesen gaismu ieraudzījusi jauna fotogrāfiju grāmata par ikdienas dzīvi Krievijas provincē. Darba autors ir fotogrāfs Dmitrijs Markovs, kurš laika periodā no 2013. līdz 2017.gadam ar mobilo telefonu iemūžināja savus ceļojumus Krievijas reģionos un publicēja Instagram kontā. Kopā grāmata iekļautas 142 fotogrāfijas, kurās redzama kaimiņzemes provinces ikdiena aiz Maskavas un... Nesen gaismu ieraudzījusi jauna fotogrāfiju grāmata par ikdienas dzīvi Krievijas provincē. Darba autors ir fotogrāfs Dmitrijs Markovs, kurš laika periodā no 2013. līdz 2017.gadam ar mobilo telefonu iemūžināja savus ceļojumus... Nesen gaismu ieraudzījusi jauna fotogrāfiju grāmata par ikdienas dzīvi Krievijas provincē. Darba autors ir fotogrāfs Dmitrijs Markovs, kurš laika periodā no 2013. līdz 2017.gadam ar...
Janis Rubenis2 , 19.03.18 13:29
0128

24 stundas Londonā

24 stundas Londonā24 stundas Londonā
Ceļojumi
Hey! Pēdējā laikā cenšos ceļot uz tādām lielākām pilsētām Eiropā (pēdējo 4 mēnešu laikā Brisele, Stambula, Parīze - viss manā kanālā un pa kādam video arī šeiit), tad nu arī pienāca kārta Londonai. Brauciens bija ļoti spontāns - tieši brīdī, kad Angliju skāra gadsimta stiprākā ziema - interesants fakts - Anglijā pret sniegu izturās like tā - "Oh my God, 2cm... Hey! Pēdējā laikā cenšos ceļot uz tādām lielākām pilsētām Eiropā (pēdējo 4 mēnešu laikā Brisele, Stambula, Parīze - viss manā kanālā un pa kādam video arī šeiit), tad nu arī pienāca kārta Londonai. Brauciens... Hey! Pēdējā laikā cenšos ceļot uz tādām lielākām pilsētām Eiropā (pēdējo 4 mēnešu laikā Brisele, Stambula, Parīze - viss manā kanālā un pa kādam video arī...
Se0ne , 14.03.18 21:07
274 5
180

Ēģiptes ekspedīcijas vlogs

Ēģiptes ekspedīcijas vlogsĒģiptes ekspedīcijas vlogs
Ceļojumi
Šajā ekspedīcijas vlogā mēs dodamies meklēt pamesto Ēģiptes luterāņu baznīcu Daugavpils novadā. Ja video tev patika neaizmirsti iedot LIKE un ABONĒT šo kanālu, kā arī padalīties ar video savos sociālajos tīklos. Pa ceļam apmeklēsim: 1) Krustpils pili 2) Skrebeļu kūdras purva šaursliežu dzelzceļu 3) Kalupes Romas katoļu baznīcu 4) Vārkavas muižas pili 5)... Šajā ekspedīcijas vlogā mēs dodamies meklēt pamesto Ēģiptes luterāņu baznīcu Daugavpils novadā. Ja video tev patika neaizmirsti iedot LIKE un ABONĒT šo kanālu, kā arī padalīties ar video savos sociālajos tīklos. Pa... Šajā ekspedīcijas vlogā mēs dodamies meklēt pamesto Ēģiptes luterāņu baznīcu Daugavpils novadā. Ja video tev patika neaizmirsti iedot LIKE un ABONĒT šo kanālu, kā arī...
Ervīna video blogs , 10.03.18 18:33
258 2
056

Kur obligāti jādodas ziemā?

Kur obligāti jādodas ziemā?Kur obligāti jādodas ziemā?
Ceļojumi
Beidzot sniedziņš uzsnidzis. Laiks braukt pa kalnu lejā! Tagad laiks rakstam šis raksts būs par to, kur doties ziemā. Bet tagad būs laiciņš patīt nedaudz uz leju! Beidzot sniedziņš uzsnidzis. Laiks braukt pa kalnu lejā! Tagad laiks rakstam šis raksts būs par to, kur doties ziemā. Bet tagad būs laiciņš patīt nedaudz uz leju! Beidzot sniedziņš uzsnidzis. Laiks braukt pa kalnu lejā! Tagad laiks rakstam šis raksts būs par to, kur doties ziemā. Bet tagad būs...
MeiteneArVārdu , 06.03.18 14:10
030

20 lietas, kuras ārzemēs nevajadzētu darīt. Vērts ielāgot!

20 lietas, kuras ārzemēs nevajadzētu darīt. Vērts ielāgot!20 lietas, kuras ārzemēs nevajadzētu darīt. Vērts ielāgot!
Ceļojumi
Katrā valstī ir savas dīvainības, tāpēc pirms došanās ārpus valsts robežām uzzini, ko pavisam noteikti nevajadzētu darīt. Katrā valstī ir savas dīvainības, tāpēc pirms došanās ārpus valsts robežām uzzini, ko pavisam noteikti nevajadzētu darīt. Katrā valstī ir savas dīvainības, tāpēc pirms došanās ārpus valsts robežām uzzini, ko pavisam noteikti nevajadzētu darīt.
100 A , 01.03.18 12:23
056

Amerika - pirmie iespaidi un iepazīšanās ar jauno universitāti

Amerika - pirmie iespaidi un iepazīšanās ar jauno universitātiAmerika - pirmie iespaidi un iepazīšanās ar jauno universitāti
Ceļojumi
Sveiki spocēni! Manas pirmās 48 stundas Amerikā - pirmie iespaidi, ilgi pārbraucieni un visbaidzot iepazīšanās ar manām jaunajām mājām uz turpmākajiem 9 mēnešiem. Tātad pēc ielidošanas Orlando devos uz viesnicu kur nogulēju vien 3 stundas, jo bija jadodas uz tuvējo autobusu staciju, lai dotos uz Tampu. Tampā ierados diezgan agri no rīta, bet karstums jau lika par... Sveiki spocēni! Manas pirmās 48 stundas Amerikā - pirmie iespaidi, ilgi pārbraucieni un visbaidzot iepazīšanās ar manām jaunajām mājām uz turpmākajiem 9 mēnešiem. Tātad pēc ielidošanas Orlando devos uz... Sveiki spocēni! Manas pirmās 48 stundas Amerikā - pirmie iespaidi, ilgi pārbraucieni un visbaidzot iepazīšanās ar manām jaunajām mājām uz turpmākajiem 9 mēnešiem. ...
Marta Erdmane , 21.02.18 18:56
2172

Lidojums ar pasaules LABĀKO aviokompāniju

Lidojums ar pasaules LABĀKO aviokompānijuLidojums ar pasaules LABĀKO aviokompāniju
Ceļojumi
Šis ir apskats par lidojumu ar aviokompāniju, kas ir pasaules līderis kvalitātes un apkalpošanas ziņa! Runa ies par Emirates aviokompāniju! Pagājušajā gadā, šī aviokompānija tika novērtēta kā labākā pasaulē. Aviokompānijas novērtēšanu veica organizācija Skytrax - pasaules striktākie kritiķi. Vērts pieminēt, ka Emirates jau iepriekš tika novērtēta kā labākā un gadiem ir topa... Šis ir apskats par lidojumu ar aviokompāniju, kas ir pasaules līderis kvalitātes un apkalpošanas ziņa! Runa ies par Emirates aviokompāniju! Pagājušajā gadā, šī aviokompānija tika novērtēta kā labākā pasaulē.... Šis ir apskats par lidojumu ar aviokompāniju, kas ir pasaules līderis kvalitātes un apkalpošanas ziņa! Runa ies par Emirates aviokompāniju! Pagājušajā gadā, šī...
Latišs , 21.02.18 03:47
9611

Brauciens uz bijušajām urāna raktuvēm Roneburgā

Brauciens uz bijušajām urāna raktuvēm RoneburgāBrauciens uz bijušajām urāna raktuvēm Roneburgā
Ceļojumi
Pagājušajā vasarā sanāca piedalīties vienā projekta un doties ekskursijā uz bijušajām urāna raktuvēm Wismut Objekt 90 Roneburgā, Tīringenes federālajā zemē. Vācijas Demokrātiskā Republika (VDR) bija urāna lielvalsts - tiesa, ne pēc savas iniciatīvas. Padomju vara, kas tolaik kontrolēja teritoriju, savas ieceres vārdā noslaucīja no zemes virsas entos ciematus. Par to, ka... Pagājušajā vasarā sanāca piedalīties vienā projekta un doties ekskursijā uz bijušajām urāna raktuvēm Wismut Objekt 90 Roneburgā, Tīringenes federālajā zemē. Vācijas Demokrātiskā Republika (VDR) bija urāna lielvalsts -... Pagājušajā vasarā sanāca piedalīties vienā projekta un doties ekskursijā uz bijušajām urāna raktuvēm Wismut Objekt 90 Roneburgā, Tīringenes federālajā zemē. Vācijas...
Čeirāne , 19.02.18 01:08
792 7
0212

Amatas upes dabas takas vlogs

Amatas upes dabas takas vlogsAmatas upes dabas takas vlogs
Ceļojumi
Novembrī devāmies pārgājienā pa Amatas upes dabas taku un uzmest aci Kārļu HES, kas līdz 1963.gadam apgādāja apkārtni un Cēsu pilsētu ar elektroenerģiju. Bija FORŠI, sanāca interesanta pastaiga! Ja video tev patika ieliec un abonē šo YouTube kanālu! Novembrī devāmies pārgājienā pa Amatas upes dabas taku un uzmest aci Kārļu HES, kas līdz 1963.gadam apgādāja apkārtni un Cēsu pilsētu ar elektroenerģiju. Bija FORŠI, sanāca interesanta pastaiga! Ja video tev patika... Novembrī devāmies pārgājienā pa Amatas upes dabas taku un uzmest aci Kārļu HES, kas līdz 1963.gadam apgādāja apkārtni un Cēsu pilsētu ar elektroenerģiju. Bija FORŠI, sanāca...
Ervīna video blogs , 18.02.18 17:46
309 5
091

Brauciens uz Krusta Kalnu Lietuvā

Brauciens uz Krusta Kalnu LietuvāBrauciens uz Krusta Kalnu Lietuvā
Ceļojumi
Ar ģimeni izdomājām vienu dienu aizbraukt uz Krusta kalnu (Kryžiu kalnas) Lietuvā (apmēram 12 km uz ziemeļiem no Šauļiem). Krusta kalna pirmsākumi meklējami 19. gadsimtā. Padomju laikā tā bija nozīmīga vieta, kurā paust nevardarbīgu protestu. Padomju varai šāda reliģiska simbola pastāvēšana, protams, nebija pa prātam un tā centās Krusta kalnu - šā vārda... Ar ģimeni izdomājām vienu dienu aizbraukt uz Krusta kalnu (Kryžiu kalnas) Lietuvā (apmēram 12 km uz ziemeļiem no Šauļiem). Krusta kalna pirmsākumi meklējami 19. gadsimtā. Padomju laikā tā bija nozīmīga vieta, kurā... Ar ģimeni izdomājām vienu dienu aizbraukt uz Krusta kalnu (Kryžiu kalnas) Lietuvā (apmēram 12 km uz ziemeļiem no Šauļiem). Krusta kalna pirmsākumi meklējami 19....
Čeirāne , 18.02.18 03:15
864 7
0114

Lidojums uz Ameriku

Lidojums uz AmerikuLidojums uz Ameriku
Ceļojumi
Sveiki mani ceļojum- atkarīgie spocēni. Šis video būs nedaudz savādāks - mazāk par apkārtējām vietām un vairāk par emocijām. Gatavošanās manam lielajam dzīves notikumam - pārcelšanās uz Ameriku uz 9 mēnešiem studiju ietvaros. Bet pirms lidojuma izlēmām, ka vēlamies pēdējās dienas pavadīt vel nedaudz paceļojot pa Angliju. Precīzāk izbraucot caut Peak District... Sveiki mani ceļojum- atkarīgie spocēni. Šis video būs nedaudz savādāks - mazāk par apkārtējām vietām un vairāk par emocijām. Gatavošanās manam lielajam dzīves notikumam - pārcelšanās uz Ameriku uz 9... Sveiki mani ceļojum- atkarīgie spocēni. Šis video būs nedaudz savādāks - mazāk par apkārtējām vietām un vairāk par emocijām. Gatavošanās manam lielajam dzīves...
Marta Erdmane , 13.02.18 22:00
799 7
4258

Kā mēs braucām uz Liepāju... ar lidmašīnu lidot (2. daļa, nobeigums)

Kā mēs braucām uz Liepāju... ar lidmašīnu lidot (2. daļa, nobeigums)Kā mēs braucām uz Liepāju... ar lidmašīnu lidot (2. daļa, nobeigums)
Ceļojumi
Laika nebija daudz, kādas divas stundas, tāpēc neko dižu pasākt nevarējām. Devāmies uz pludmali, kurā jau bez mums bija diezgan daudz cilvēku – gan peldētāju un siltās saules baudītāju, gan arī makšķernieku. Pēdējie bija aizņēmuši Ziemeļu molu teju visā tā garumā. Izdomājām aiziet līdz pašam mola galam. Apmēram pusceļā sapratām, ka, jo tālāk ej, jo vairāk liekas,... Laika nebija daudz, kādas divas stundas, tāpēc neko dižu pasākt nevarējām. Devāmies uz pludmali, kurā jau bez mums bija diezgan daudz cilvēku – gan peldētāju un siltās saules baudītāju, gan arī makšķernieku. Pēdējie bija... Laika nebija daudz, kādas divas stundas, tāpēc neko dižu pasākt nevarējām. Devāmies uz pludmali, kurā jau bez mums bija diezgan daudz cilvēku – gan peldētāju un siltās saules...
Čeirāne , 11.02.18 00:47
0173

Kā mēs braucām uz Liepāju... ar lidmašīnu lidot

Kā mēs braucām uz Liepāju... ar lidmašīnu lidotKā mēs braucām uz Liepāju... ar lidmašīnu lidot
Ceļojumi
Circa 2008. gads Ideja braukt uz Liepāju radās pēkšņi. Ar draudzeni spriedām, ko vēl tuvākajā laikā varētu pasākt. Anime festivāls jau bija aiz muguras, savukārt līdz Muzeju naktij un Ostas svētkiem kāds laiks vēl bija jāpagaida. Izskanēja doma par kādu īsu ceļojumu ārpus Latvijas. Es nosmējos, ka ar manām šā brīža finansēm neko vairāk par vilciena biļeti Rīga-Valga nevaru... Circa 2008. gads Ideja braukt uz Liepāju radās pēkšņi. Ar draudzeni spriedām, ko vēl tuvākajā laikā varētu pasākt. Anime festivāls jau bija aiz muguras, savukārt līdz Muzeju naktij un Ostas svētkiem kāds laiks vēl bija... Circa 2008. gads Ideja braukt uz Liepāju radās pēkšņi. Ar draudzeni spriedām, ko vēl tuvākajā laikā varētu pasākt. Anime festivāls jau bija aiz muguras, savukārt līdz Muzeju...