local-stats-pixel fb-conv-api

Riņķi (ne laulības).99

Raksts pacelts sakarā ar jautājuma saasināšanos. Šinī rakstā nebūs ne pupu ne komiksu, pakaļas stutēt uz automašīnas kapota arī nav ieteicams. Nu tad visu pēc kārtas, vieglāk iet tiem kas neko nedara, bet viņiem daudz kas interesants paiet garām. Kādu dienu pamodos, sadomāju aizbraukt līdz firmai bet skatos, mana autiņa pagalmā nav ? Jābrauc ar to kas palicis, piešķīlu veco Scirocco... teikšu godīgi, ar ento mēģinājumu tikai izdevās izkustēt no vietas nenoslāpējot. Tā uz trim stobriem, bez jaudas (kā ar skrejriteni pa vējam) kaut kā sērīgi aizsutināju pa savām ģēlām. Vakarā meita saka ka autiņi galīgi neiet tādēļ paņēma manu mizojamo, prasu kādēļ ar Mazdiņu nebrauca, atbilde lika pakasīt pakausi, " ar to zaļo kaku es nebraukšu !"

Pa fiksam znots nomainīja gredzenus Mazdiņai, viss čikiniekā, tagad nedūmo, jauda arī parādījās, motoriņš dūc kā bitīte, tiku atkal pie sava braucamā atpakaļ. Kur ir, tur rodas, izrādās tāda problēma ne tikai te man parādījās, saņēmu vairākas vēstules un arī zvanus no spokiem un paziņām ka gredzeni iecepušies, simptomi : parasti auksts motors dūmo, sāk paēsties eļļiņu, ar laiku zūd jauda, palielinās spiediens karterī, CO, vienu vārdu sakot gals klāt. Rakstu pamudināja uzrakstīt tas apstāklis ka visus šokēja to štrunta gredzenu nomaiņas cena, citam sotaks ir nauda, citam kabatas nauda. Šeit nebūs runa par kapitalku, remontkomplektiem un slīpēšanu, vienkārši nomainot gredzenus var pavilkt tai dvēselei mūžu nedaudz garāku.

Cik skatos, daudziem spokiem rokas aug no pareizās vietas, lai nav jātērējas un ja ir kāds brīvāks brīdis var gredzenu nomaiņu veikt arī paša spēkiem, tie kas to paši ir darījuši apstiprinās. Kā reiz arī materiāliņš rakstiņam pa rokai, mēģināšu lielākai skaidrībai, kaut kā to procesu aptuveni parādīt. Lai paceltu optimismu uzbliezu arī video :

http://s1270.photobucket.com/user/Aleksandrs59/media/Neoptimisms_xvid_zps20f54cae.mp4.html

http://s1270.photobucket.com/user/Aleksandrs59/media/Padziivos_xvid_zps1c6ec6fa.mp4.html

Pats galvenais ir pasākumam pieiet optimistiski, nečakarēt gaišo prātu sev un citiem, tad viss izdosies un rezultāts vismaz pašu priecēs.

« 1  2  3 »
1604 4 99 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 99

0/2000

Tagad tieši fizikā mācāmies  par motoriem , no tava raksta var vairāk saprast neka no tās bībeles ;)

77 2 atbildēt

Pirms izlasīšanas jau ieliku plusu. Sašam sūdīgu rakstu nav! 

Pavasaris atnācis, daba mostās, Saša arī sāk rosīties. Tā turpināt!

52 0 atbildēt

Kolīdz redzu, ka rakstu ielicis Saša, automātiski lieku plusiņu.

31 0 atbildēt

Motoram otrā epla klāt emotion Vienigi ja reiz galva bija noņemta varēji parbaudit vai varsti blivi noslēdzas, ja ne tad vajadzibas gadijumā izslīpēt vārstu sežas vietas.

17 0 atbildēt
MJ avatarsMJ

Nav ko teikt! Cepuri nost! Te jau izskatās līdzīgi, kā kad ķirurgi veic sirds operācijas! emotionemotion

14 0 atbildēt

Tev nebūt Sašam mīnusu likt!

12 0 atbildēt

nu sašam vienmēr trekns plus pa rakstu.

9 0 atbildēt

es parasti cenšos nomazgāt motoru ar augspiedienu, pirms šādām ķidāšanām. 

9 0 atbildēt

Man sadi gadijas ar 2.2dci motoru, visos 4 virzulos gredzeni bija ieaugusi, un viens pat bija sacis kust. ilgi pisos kamer notiriju virzulus. beigas ar zobu birsti un skaidras maisijumu sanaca.

5 0 atbildēt

Esmu strādājis par mehāniķi, bet tas, ko viņš parādīja....tur pat cilvēkiem ar rokām no pareizās vietas ir jāpielieto diezgan zināšanas un to cilvēks, kurš zin, apm., kur, kas atrodas, nav iespējams pat ar šīm bildēm un pāris teikumiem izdarīt to savai mašīnai. 100%, ka kaut ko sajauks un nedo dievs, ka to, ko nevaig, jo remonts par pāris latiem var nomainīt pāris simti Ls.

Ja vien nav kāda veca mašīna, kur motors ir kā vienkāršs lego, kur tiešām katrs var pats sataisīt.

3 0 atbildēt

Tam agrigātam prasās gti motors,ja nav un turbīna un tad aiziet bembistus čakarēt ar viņa svaru ...mani mēģināja viens pavilkt ,neļāvos provokācijai

3 0 atbildēt

Labs, raksts, kas parāda to, ka pašam arī daudz ko iespējams izdarīt, un tas nemaz neprasa kosmisku aprīkojumu.

Vai tagad dzinējs nav nedaudz jāiebrauc, lai piedlist gredzeni?

3 0 atbildēt

Šito obligāti pie favorītiem. emotion

2 0 atbildēt

un mehaniku kedite kakla, man ari tiesi tada pati ir :D

2 0 atbildēt

Tas atkarīgs no tā kādā sakarā motoriņš izjaukts, ja bijis pārkapsēts, tad noteikti galva jāslīpē, ja normāls ejošs motors atjaukts, tad tur nav ko slīpēt, pietiek ar jaunu blīvi, ir bijuši gadījumi deficīta laikā ka pat blīvi atstājām veco, labi tikai jānovelk galvas skrūves un viss notikās :)

2 0 atbildēt

Viens mīnus!!! Kurš uzdrīkstējās?emotion

2 0 atbildēt

Paldies par komplimentu ! emotion  Nomierinies, vecīt, nu neesmu es konkurents servisiem, ne Tavam kantorim, maizītei pelnu strādājot maizes ceptuves firmā, man tas gredzenu savilcējs labi ja reizi pa desmitm gadiem ir vajadzīgs, man nav ne servisa, ne darbinieku, darboņi, kuri grib un tiek, paši skrūvē savus autiņus manā garāžā, šinī gadījumā znots, jo no rīta jau uz darbu ar to mizu bija jābrauc, lai tur lūzt vai plīst jātiek uz strīpas.

Jā,  servisā uztaisītu kā grāmatā rakstīts, tikai tas ievilktos uz vairākām dienām un rēķins pārsniegtu autiņa vērtību. Mani raksti ir šauram interesentu lokam, tiem kas paši nebaidās rokas sasmērēt un kam nav lielu resursu kontā kā lielākajai un gudrākajai auditorijas daļai.... Tā ka nečakarē man gaišos prātus, bet klusiņām 3.14s to savu zirgu tālāk, veiksmi ! emotion

2 0 atbildēt

YEEE Saša is back!!!!! :)

2 0 atbildēt

 Labs tas darbs, kas nu ir veikts, pasta nav, jo pastnieks beigts.!

 

 Labs, apraksts ar cool. +!

2 0 atbildēt

Jāskatās kādā sakarā tā blīve pagalam, ja pārkarsēts, vārījās, tad derētu galvu arī pārbaudīt un vajadzības gadījumā pieslīpēt, ja vienkārši no vecuma, tad tikai blīves mainīšanas vaina.

2 0 atbildēt
« 1  2  3 »