Raksts Pacelts ! Sveiciens spokiem entuziastiem, kā arī visiem pārējiem! Nedaudz parādīju pulēšanas procesu, tagad uz vēstuļu jautājumiem nejaudāju atbildēt, nekas cits neatliek kā rakstiņu uzcept.
Esmu tikai nesaprašanā, likt rakstu sadaļā Auto (tur jau tā visu piedrazoju), vai pie praktiskā Spoka, šis raksts vairāk derētu praktiskajiem Spokiem, bet manuprāt dzelžumīļiem noderētu tomēr vēl vairāk.
Ne katram ir pieejama pulējamā mašīna, tādēļ mēģināšu parādīt kā veikt pulēšanas procesu ar roku. Tas prasa daudz enerģijas, bet nelielus finansiālus ieguldījumus, kam ir uzņēmība un krampis kaulos, tas to lietu paveiks neiespringstot. Saņēmos un atcerējos jaunību lai Jums nodemonstrētu manuālo procesu, kādreiz tā bija ierasta lieta. Ar laiku cilvēks izlaižas, es arī neesmu izņēmums, bet lietas labā ko tik neizdarīsi. Metu slinkumu pie malas un ķēros vērsim pie ragiem:
http://s1270.photobucket.com/user/Aleksandrs59/media/Pular_roku_xvid.mp4.html
Vislielākie kreņķi parasti ir švīkas un skrambas, uzreiz jau neskriesi pārkrāsot detaļu, bet lai tā skāde acīs tā nekrīt un lai neiemetas ruslans, sāpi nedaudz var mazināt. Dziļo švīku aizmānīšana :
http://s1270.photobucket.com/user/Aleksandrs59/media/shvikas_xvid.mp4.html
Visvairāk krāsojums cieš no automātiskās mazgāšanas ar birstēm, tiek iedzītas miljoniem mikro švīciņas kuras saulē pēc tam vizuļo, it īpaši tas ir redzams uz tumšas krāsas autiņiem. Vislabāk pulētu autiņu ir mazgāt ar rokām, ar tīru ūdeni un švammi. Pulēta virsma ir tik gluda, ka ceļa mēsli pie tās nepieaug un viegli nomazgājas.
http://s1270.photobucket.com/user/Aleksandrs59/media/Virsmas_xvid.mp4.html
Vēl viens momentiņš ir pāreju salaišana pie krāsošanas. Lai nebūtu redzama krāsas pāreja, es darbojos pēc tāda rincipa kādu parādīšu šajā klipā:
http://s1270.photobucket.com/user/Aleksandrs59/media/paarejas_xvid.mp4.html
Vēl par procesiem neliels ieskats bildītēs, aptuvenam priekšstatam.