local-stats-pixel fb-conv-api

PSRS laiku superbaiks!34

Šajā rāksta es jums pastāstīšu par PSRS superbaiku jeb JAWU.

Tajos laikus JAWU uzskatīja par ļoti kvalitatīvu, praktisku, ērtu motociklu, daudz labāku par IŽ. Visiem krutajiem tajā laikā bija JAWAS vai ČZ(čezeta).

Gan jau jūsu tēviem, vectēviem vai jums pašiem ir/bija JAWA. Pašam pieder 638ā JAWA.Ražoja Čehoslovākijā, tagad Čehija!

« 1  2  3 »
391 0 34 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 34

0/2000

Nav īsti korekti Jawu saukt par psrs moci, ņemot vērā, ka jawas ražojas Čehijā!

18 0 atbildēt

Nezināju ka jawas turpina veljoprojām ražot emotion

18 2 atbildēt

PSRS laikos Jawa bija kruti, to gan ražoja Čehijā, bet kurš pie tāda bija ticis, tas bija pirmais džeks ciemā ;)

15 4 atbildēt

JAWA 638 vnk bomba emotion

6 0 atbildēt

Ja gribam piesieties, tad PSRS viņu, protams, neražoja, bet tās jau nianses. Pašam bija 638. pamatīgs sekss ar aizdedzes un karburatora regulēšanu bija.

5 0 atbildēt

Man ir JAWA 638 emotion

3 0 atbildēt

runājot par javām un ižiem, nu jā ja tev bija javīte tad biji pirmais puika pagalmā. pirmkārt, tāds pusārzemju ražojums. skaista, klusa, dinamiska,  uz piķa cēlās ratā un skrēja ar, tīri tā neko pie 140 km/h. bet kaprīzāka par ižu , gan aizdedze, gan karbis čakarējās, bet uz gruntenes jau iža bija konkurēt spējīgāks, jo ir smagāks, līdz ar to stabilāks

pats vairāk esmu ižu eksperts, tieši planētu.

savā laikā pašam bija projekts. 4tās planētas rāmī ielikts pirmās planētas kārbas bloks( nu tas, kam labajā pusē arī ar roku ātrumi pārslēdzās),ar novirpotu kloķeni un parasto vecās minskas kontaktu aizdedzi.  bonusā ar savīlētu ceturtās planētas cilindru un galvu ar divām svecēm , jikov karburatoru, plus vēl  aizmugurē tika uzstelēts mazāks zobrats( dabūts no kaut kāda kombaina), lai ātrums lielāks, jo pirmajai planētais ir samērā īsa kārba. un planeta turēja līdzi javai vēsā mierā  

gāja afigec, 638 jawu kabināja laukā, kā nemetās, tikai tas ka pusgadā reizi bija jāmaina gredzeni, kloķenes gultņi un sajūga diski, tie to slodzi neturēja 

labi saregulēta jawa ar pirmajiem diviem cēla tā pat, bet trešajā  jau čau, jawītei  bija jārij putekļi,   tikai uz piķa ar ceturto ganģi aizbēgt bija grūti, jo vairāk diez ko par 140 neskrēja, bet tas ir daudz, ja standartā ātrums ir kādi 110 - 120 km/h. bišku padarbojoties ieguvums ir tīri tā neko,

ā un vēl, nezinātājiem, planētām ir viencilindra 346ccm motors, 

2 0 atbildēt

Mums ar bračku ir mocis kas redzams 15 bildē... wnk zvērsemotion

2 0 atbildēt

Man ir 5. atella redzama java tikai aprusejusi  emotion kaut man butu ari tik smuka 

2 0 atbildēt
2 0 atbildēt

Seksīgo blakusvāģi varēji iemest un to jubilejas viscaurhromēto Jawu ar`.

2 0 atbildēt

18. ir redzmas mans mopēds :D Pāris gadus atpakaļ viņu nopublicēju retromoto.lv :) 

1 0 atbildēt

Nu nenoliec IŽ! Jawa ir pilnīgi savādākas konstukcijas motocikls, bet Iž citas, tā kā tur īsti nav ko salīdzināt. Ar Jawu ļoti smagos apstākļos Iž izkodīs vēsā mierā, bet uz normala ceļa protams Jawa

Piilnīgi piekrītu wertuks

1 0 atbildēt

Nelauzies taču kā celka! Izlabo virsrakstu! :)

1 0 atbildēt

21. gan ir kroplis pamatīgs... no jaunajam jawam patik vienīgi JAWA Sportard.

1 0 atbildēt

Piemirsies vēl GP sacīkstēm ražotā Jawa-350-V4, un speedway'am dzinējus ražo joprojām. Kopumā paldies par rakstu.

0 0 atbildēt

11. Attēlā Jawa ar firmas ESO motoru, 496 m3, viencilindra ar 4 vārstiem, 69 "lopiņi" pie 8800 rpm, max ātrums 129 km/h.

0 0 atbildēt

Labi aparāti. Pats jau sen gribu iegādāties labi saglabātu 350, bet saprotu, ka pagaidām man tas nav pa kabatai.

0 0 atbildēt

JAWA.lv ir apskatāmi gan jaunie modeļi, gan vēsture, un, protams nopērkami mocikleti emotion

0 0 atbildēt

PSRS? Jāpalabo virsraksts!

Par rakstu pluss.

0 0 atbildēt