Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
0
149

Sveiki!

Klāt nākamais brīvdienu raksts par neparastiem un dīvainiem autobusiem!

Ceram, ka patiks!

Bedford SB PlaxtonScaronim... Autors: Bauskas Motormuzejs Neparasti autobusi (3. daļa)
1.

Bedford SB Plaxton

Šim autobusam piemīt neparasts šarms, lai arī izskatās tas nedaudz komiski. Bet iekšpusē atrodas kinoteātris ar ērtiem krēsliem, kurā var baudīt savu iemīļoto filmu neviena netraucēts.

Neoplan... Autors: Bauskas Motormuzejs Neparasti autobusi (3. daļa)
2.

Neoplan Jumbocruiser 

Divstāvu autobuss Neoplan Jumbocruiser tika prezentēts 1975. Gadā. Tajā laikā to uzskatīja par lielāko autobusu pasaulē. Tam bija četras asis, virsbūves garums 18 metri un augstums - 4 metri. Teorētiski tajā varētu būt līdz 144 sēdvietām (ietilpīgākajā autobusā bija 110 sēdvietas). Neoplan Jumbocruiser tika ražots līdz 1993. Gadam. Autobuss bija ļoti dārgs (cena bija aptuveni 1 100 000 vācu markas), un tāpēc visu gadu laikā tika uzbūvēti tikai 11 autobusi, no kuriem tikai viens bija aprīkots ar aizmugurē izvietotu dzinēju (pārējie 10 ar vidū izvietotu dzinēju).

Autovilciens LAZ695MPSRS no... Autors: Bauskas Motormuzejs Neparasti autobusi (3. daļa)
3.

Autovilciens LAZ-695M

PSRS no 1930. gadu vidus līdz pat 60. gadiem eksperimentēja ar divu posmu pasažieru autotransportu. Galvenā autotransporta problēma bija nodrošināt normālu vadību, un manevrētspēja arī nebija ideāla. LAZ rūpnīcā pat tika izveidots prototips, kas bija divi savienoti autobusi ar sinhronizētām vadības ierīcēm. 

NAMI 0159Scaronī autobusa... Autors: Bauskas Motormuzejs Neparasti autobusi (3. daļa)
4.

NAMI 0159

Šī autobusa vadītājs sēdēja viens pats, otrajā stāvā! Darbinieki no NAMI 1972. gadā izveidoja NAMI-0159, kur otrajā stāvā vadītājam tika izveidota neliela stikla kabīne. Automašīnai bija trīs asis un benzīna dzinējs V8. Sērijveida ražošanu šim modelim neplānoja - izstrādāja vispārdrošākās idejas un šāda autobusa jauda salīdzinājumā ar standarta autobusu pieauga gandrīz par 30%.

0
149

Citi šī autora raksti:

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [5]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
exkluzīvais avatars
Medaļa SociālistsMedaļa UberautorsMedaļa Sociālists
  exkluzīvais 12.11.17 12:53
 
3
0

Interesanti.

SAMSS avatars
Medaļa Zoles 3000 spelesMedaļa Zoles recidivistsMedaļa Duraka 3000 speles
  SAMSS 12.11.17 10:58
 
2
0

  

Juris1604 avatars
Medaļa Misija izpildītaMedaļa NastijsMedaļa Dienas doma
  Juris1604 12.11.17 13:45
 
2
0

    

Anonīms
aivars 12.11.17 19:06
 
2
0

Ceturtais varints ir labs risinājums. šliktos laika apstākļos, sniegs, migla un citi. Tumšajā laikā kad vajag lukturus lai redzētu ceļu, starp luturiem un vadītāja acīm jābūt pēc iespējas lielākai augstuma starpībai. Ja ar vieglo redzi kānebūt ceļu izmantojot tuvās gaismas, bet tālajām balta siena priekšā, tad fūre  var izmantot tālās gaismas.

mazais28 avatars
Medaļa RecidīvistsMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Recidīvists
  mazais28 16.11.17 06:19
 
2
0