Tā kā sanāca diskusija par divcilindru motoriem,tad nolēmu dot savu artavu šinī sakarā. Piebildīšu,ka rakstam ir tikai informējošs saturs,un nekas netika taisīts.
Neliels ieskats IŽ Jupiter motorā.21
Šis nu ir mans IŽevskis.Stāv jau 4 gadi nekustināts.Viņam blakus vēl viens bēdubrālis.
Tas gan ir samakļops.Dakšas no ČZ 125,motors Voshod,rāmis paštaisīts.Kā rāmja donors bija Pannonija.Kloķenei seperators izjuka,un sasita visu kas sitams.
Šis nu ir nelaimīgais IŽ motors. Ja acis pareizi rāda,viņam ir DIVAS kloķvārpstas...Pa vidu atrodas spararats,kas viņas savieno.
Un tas izskatās šādi. Nevis VIENA kloķvārpsta,bet DIVAS,kas ir savienotas.Katrai kloķenei ir savs karteris.
Uzskatāmi tas izskatās šādi.Iebāz kloķeni blokā,un pieskrūvē vāku.
Teorētiski tas izskatās šādi. Katra kloķene savā blokā,un spararats viņas savieno.
Tāda apmēram izskatās ātrumkārba.Dažu lietu trūkst,jo bija slinkums rakties pa skapi.Kā saka samesta,bet nav salikta.
Pa labi ļurļaks ir tā saucamais automātiskais sajūgs.Viegli uzspiežot uz ātrumpārslēga viņš ieslēdz sajūgu,tā ka var arī bez sajūga troses braukt,kas gan nav pārāk ieteicams.
Iža cilindri.Salīdzinājumam blakus Voshoda.Ižam un vossim ir vienāds virzuļa gājiens,un virzuļi identiski.
Detaļas kuras man negribējās meklēt.