local-stats-pixel fb-conv-api

Nedaudz rūsiņa.... Mersītis, V daļa.34

Dārgie speciālisti, mazāk vajag runāt, vairāk darīt, gudri parunāt ir viena lieta, pavisam kas cits ir to darbos parādīt, vismaz katrs lai kaut rakstiņu ieliek un parāda kā paši startē, kā pareizi metina, kā uzgatavo, kā krāso. Ar pieredzi ir jādalās nevis jātur svece zem pūra. Es nevienu netaisos mācīt vai kādam ko uzspiest, es nesaku, ka tas ko es daru ir vienīgi pareizi un jādara tieši tā. Katram meistaram ir savs darba piegājiens, izmantojamo materiālu klāsts un arī sava kvalitāte. Es vienkārši rādu kā es to vai citu opciju veicu un nevajag mani mācīt, es tāpat apmeklēju gan krāsotājiem rīkotos seminārus, gan arī tehniskos izdevumus palasu, turu roku uz pulsa, bet pieturos pie Old School tradīcijām. Neesmu metinātājs, labi ja reizi mēnesī metināmo piešķiļu, ideālas točkas un šuves nav mana prioritāte, man galvenais lai kopā turās un saturs ir, lai klapējot ar āmuru metinājums nelec vaļā. Nu nevaru es ar pirms trīsdesmit gadiem paštaisītu metināmo aparātu ar mūsdienu virtuoziem mērīties. Vai ir jēga saņurcītu bleķi līdz ideālam taisnot, milimetrus trenkājot laiku tērēt, ja tāpat tas viss būs jāšpaktelē. Lielāka nozīme ir tieši virsū liekamajiem materiāliem un tehnoloģijas ievērošanai. Savu izmantojamo materiālu klāstu esmu pārbaudījis vairāk kā divdesmitpiecu gadu laika posmā, pats braukāju ar autiņu kuram pakaļa bija sadzīta totālā cūkā, izvilku, bleķus nemainīju, špaktels vietām pat līdz trīs centimetru biezumam stāv virsū jau labus piecpadsmit gadus un nekas tur nesēžas, neplaisā un krāsu nesūc iekšā, rūsiņa gan nupat šur tur uz autiņa sāk parādīties, bet autiņam kopsummā jau divdesmit pieci gadiņi kopš dzimšanas, piedevām tas ir Opel un cauru gadu ārā zem atklātām debesīm stāv, tā ka sūdzēties nevaru. Tāpat ar klientu autiņiem, man apgrozās tikai šaurs paziņu un draugu loks, tā ka pārsvarā vieni un tie paši autiņi, cits pēc gadiem trim vai pieciem atbrauc, bet parasti ar kādu citu ķibeli nevis ar to kuru kādreiz esmu taisījis. Cilvēkiem svarīgi ir lai tā rūsa pēc pāris nedēļām vai pus gada ārā nelien, lai smuki izskatās un saturs būtu.

Pietiks filozofēt, priekšā vēl liels darba apjoms, airējam tālāk !

Iepriekšējā raksta daļa : http://spoki.tvnet.lv/automoto/Nedaudz-rusina-Mersitis-IV-dala/756247

Raksta turpinājums : http://spoki.tvnet.lv/automoto/Nedaudz-rusina-Mersitis-VI-dala/756656

« 1  2  3 »
500 0 34 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 34

0/2000

Ar katru apskatīto Sashas Aleksandra rakstu, nostiprinu savu nostāju! Jā! Meistars ar lielo "M"!

Lai veicas darbojas, tā tik turpināt!

P.S. Ļoti daudz noderīgas informācijas, pats esmu šo to pastudējis. Paldies!

15 0 atbildēt

Beidz gruzīties, no tiem anonīmajiem dirsējiem - bleķu locītājiem un metinātājiem ar 20 gadu pieredzi, rakstu nesagaidīsi, jo gudri dirst nav malku cirstemotion

Tāpat, ja šiem būtu, kas rādāms, tad būtu reģistrējušies un ielikuši kādu rakstu, bet tas laikam ir par daudz prasīts - neies jau viņi izpaust savus amata noslēpumus un "meistarpaņēmienus", kas aprobežojas ar pus stopa izpļaušanu un braukšanu klientam pa ausīm.

Īsumā, ja nav šiem ko rādīt, tad citē vienkārši Ingmāru Līdakuemotion

http://www.zp.lv/uploads/pics/file27526257_878ed4adef08281284_1__01.jpg

13 0 atbildēt

Prieks redzēt, ka kautkas uz priekšu tev iet, nevis tikai rūsa, rūsa un vēlreiz rūsa.. emotion

Tev jau murgos nerādas rūsas pleķi ? emotion

7 0 atbildēt

Būs gan sestā daļa, gan septītā, gan arī nobeigums emotion

4 0 atbildēt

Neņem galvā saša tos gudros metinātājus emotion diezvai paši pusautomātu pistoli  rokās ir turējuši emotion

4 0 atbildēt

Liela pļacka pēc pankūkas izskatīsies emotion  Es vairākas reizes pēc slīpēšanas vēl tās vietas pārvelku, tad nekas nesēžas, ne pirmo gadu desmitu špaktelēju

4 0 atbildēt

Malacis daudzi ieraugot tādu rūsas apsestu auto ņemtu un muktu prom atpakaļ neatskatoties. Galvenais darīt un būs rezultāts. 

4 0 atbildēt

Tā norūsējis, ka nemet vairs pat ēnu.

3 0 atbildēt

Gaidu noslegoso rakstu par sho mersi, gribas redzet pirms un pēc emotion

2 0 atbildēt

Jā, brāl, vajag dikti daudz laika, pacietības un nervu šunu....  ja nervi netur, tad labāk nemēģināt, tad laužņi un atslēgas lido pa darbnīcu emotion

2 0 atbildēt

Malacis!

2 0 atbildēt

Gadu noteikti noies, ja jau pat jaunam pēc pāris gadiem rūsa parādās, tad ko lai šeit saka...   Ne jau saulesmūžu šim autiņam vēl jābrauc, cilvēks pacelsies, nopirks jaunu vietā, bet līdz tam laikam Mersītis vēl pakalpos  emotion

2 0 atbildēt

Mašīns droši vien pēc vējbaku slimnieka izskatījās. Krāsas proporcijas gan laikam biški savādākas, kautgan ej nu sazini, kas beigās ir vairāk dabīgā zaļā vai špakteļa dzeltenīgā.

2 0 atbildēt

Nevēlies manu W123 tagad uzķīlēt?

1 0 atbildēt

Stikla šķiedras špaktelis? Ar ko viņš labāks?

0 0 atbildēt

Tev kāds ar pistoli pie deniņiem stāv un liek šos rakstus vaļā vērt un lasīt ? 

0 0 atbildēt

Sasha Aleksandrs , tev vaig teik ta , Nemaci mani ko darit ,un es neteiksu kur tev iet ! raksts vienkarsi super ! emotion

0 0 atbildēt

Labāk neriskēt, tad jau vajadzēja kapitālo taisīt, domkratu viets nostiprināt un jaunus sliekšņus uzlikt, tagad tikai tāda aplāpīšana notika, lai ūdens klēpī nelīst un salonā putekļu mākonis negriežas.

0 0 atbildēt

Cepuri nost tev! emotion Bet gribetos zinat cik apmēram merša saimnieks ziedoja Oiro tadam darba apjomam?

Jo pec maniem uzskatiem un redzētajām bildēm mersis bija pusceļa uz metalalomu! emotion

0 0 atbildēt