Mans otrais raksts, pirmais bij par telefoniem,tagad par transportu,skatoties vecās bildes uzdzina nostaļģiju,tāpēc dalos tajā ar jums :)
Bildes ir īstās un nav kopētas no googles,tapēc kvalitāte ir tāda,kāda ir :)
Mans otrais raksts, pirmais bij par telefoniem,tagad par transportu,skatoties vecās bildes uzdzina nostaļģiju,tāpēc dalos tajā ar jums :)
Bildes ir īstās un nav kopētas no googles,tapēc kvalitāte ir tāda,kāda ir :)
Rīga 13
Viss sākās ar trināru,no 2 tika salasīts 1 un sākās mani ‘’renegāta vientuļā vilka’’ laiki :D Pārsvarā bijā, ka dienu tika braukāts un pēc tam 2 dienas činīts,meklēta vaina kāpēc nelec un tā…Kad pieleca, tad atkal sūdīgi vilka,visu laiku kaut kas bija ne tā kā vajag,divos vārdos tripaks bija bērnības trauma :D
Minska M 102
Ooo nu šitais jau bija pamatīgs solis uz priekšu,šis bija aparāts,uz kuru daudzmaz varēja paļauties,varēja aizbraukt uz tālāk esošo karjeru ar pārliecību,ka atpakaļ nebūs žēlīgi jāstumjas :D Mocim bija tikai 2 ātrums,pārējie negāja un nebija arī vēlmes čakarēties ar to taisīšanu,tā ka ņemšana no vietas bij kaut kas līdzīgs ņemšanai no vietas ar rīgu – jāiestumjas ar kāju :D Bet nu nogāja savu laiku,tad nočakarējās kaut kas ar aizdedzi un nafig – nometu to gaidīt labākus laikus, līdz pēc 10 gadiem 2013.gadā Minska tika nopārdota veco moču restauratoram no Kurzemes J
VW Passat B2
Pirmais verķis uz 4 riteņiem ar 1.6 karburatoru,ko tik viņš nebija pieredzējis – gan Maximas tjūningu, gan meitenes uz aizmugures sēdekļa – starp citu ja nolaiž sēdekļus, iekšā var ielikt pamatīgu matraci un nekas netraucē ērtai vasaras baudīšanai pie kāda ezera vai vienalga kur – kempings uz riteņiem ar pariebīgu vizuālo dizainu 70.gadu stilā,bet ko padarīsi – dāvātam zirgam zobos neskatās J
Mercedes 230E W124
Pēc riebīgā paskata pasāta gribējās…nu kaut ko maximāli krutu par minimālām naudām,tas ir par apmēram 500Ls, tālajā 2007.gadā tika iegādāts šamais, tika uzlikta koka stūre (nu bet vajadzēja taču J ),kaut kādi ļitaki bija,ā un vēl šim bija pašrocīgi iebūvēti elektriskie logu pacēlāji, pasažiera pusē nestrādāja,vadītāja pusē strādāja ar mokām (ātri nolaidās un lēēēni pacēlās),nu bet tas tak sīkums! Mersis ar kaut kādu aprīkojumu! Tajā laikā iznāca filma Fast and Furious Tokio Drift,tā ka varēja izmēģināt arī visus klasiskās piedziņas jaukumus,izmantojot tādus trikus,kādus pensionāra vecuma mersis vēl nebija piedzīvojis,bet tas tā :D
Mercedes 260E W124
Nu ko,iepriekšējais mersis tika sasists lupatās (jaunības trakums),kuzavs gods kam gods – pašam vispār nekādu traumu bez nekādiem airbagiem un tml. sūdiem. Vajadzēja pontoties tālāk, šim jau bija automāts un zavodskie logu pacēlāji :D Klāt visam arī pamatīgs benzīna patēriņš, kas jau iepriekšējam nebija nekāds mazais, bet šim… Kā lai maigāk pasaka,tiem kas šo mersi pirka jaunu,ekonomija droši vien interesēja vismazāk vai vispār neinteresēja :D Šis bija viens no pēdējiem auto, pēc kā sapratu – vecu luksusa vāģi labāk nepirkt,ja nav pamatīga finansiālā aizmugure un biezie vecāki J
Vw Passat B3
Vizuālo defektu novēršanas experimentālais poligons J Nopirkts tika ar nekādu vizuālo,aprūsējis utt. Tad nu ķēros klāt,ko biju salasījies kā jātīra rūsa,ar ko jātīra,kā jāšpaktelē,jāgruntē un jākrāso,visu izdarījis kā nākas – nopircis par 300 Ls un 2 gadus nobraucis pārdevu par 500 Ls :D Zinu,daudzi teiks ka baigais mēsls,bet biju pārsteigs – vāģis bija diezgan izturīgs, ekonomisks (varēja izbraukt ar 5.9 L uz simta),priecēja plašais salons, it īpaši aizmugurē. Bet bija arī baigais grabulis,bagāžnieka vāks grabēja neatkarīgi no ceļa seguma, biju izplēsis no bagāžnieka visas plastmasas,bet kaite negāja mazumā, nu i sūds ar viņu,šķiros no pasāta ar dalītām jūtām – atbrauca pircējs,uz pirmo piestartēja – lec? Lec,davai uz Csdd :D
Audi 80 B3
Dragsters,ar apšaubām izskata spoileri un masīviem ļitakiem, kurus bija grūti nosaukt par skaistiem,bet nu bočārs vismaz nebija kā visiem. Biju lohanuvšis ar pirkšanu,bija savāda skaņa motorā,pārdevējs iestāstīja, ka esot pie vainas kompensatori. Nu ja tā, tad sīkums,lai viņi tur klabinās. Kādu laiku pabraucis secināju ka nestrādā visi cilindri un vilkšana arī bija tāda…tāda,priekš 1.9E,kas priekš bočkas bija rets motors,karoče ieberzos :D Nu labi,pofig,aizdzinu uz placi un samainīju pret citu vāģi,jo skate bija jauna,negribējās braukt līdz noklājas motors,tiku laimīgi vaļā Yessss!
Audi 100 C3 gāze
Sagribējās kaut ko lielu,bet ekonomisku,jo krīze jau bija klāt un gāja pilnā sparā. Iegādājos auto no viena servisa meistara,kas šamo bija nopircis lai taisīt no viņās ķipa konfekti,bet kad šis man izpļāpājās par tā iegādi,pierunāju šamo, lai pārdod to man par tik nopircis – skate bija,braucama bija – aiziet! Nu ko,laiciņu pabraukājis pamanīju,ka no sliekšņa krīt nost špaktele,zem tās – neliels caurums un uzminiet kas caurumā? Cigarešu paciņa MAKSIM! Izrādās vāģis bija izmantots kontrobandas vešanai pāri robežai! Nu jā,neko sev aura,izskatījās arī tāds ‘’banditskais’’ tumša krāsa,tumšie logi un tādā garā,bet lai arī resurss tam bija labi pasmelts,gāja neslikti pat uz gāzes. Pēc laika,sagribējās ko citu,samainījos un nesen vēl redzēju šo pašu autiņu sskā pie Rīgas tādā pašā izskatā ar citiem ļitakiem J
Audi A6 C4 gāze
Pašreizējais. Kaut kā iepatikās man tā gāzes lieta,kāpēc gan braukt ar kaut kādu golfu, ja var braukt ar lielu,ērtu auto un patērēt naudas ziņā to pašu ,ko ar mazlitrāžas auto? Ērtības arī pietiekošas,elektro pakete,kondiška,klimats,kruīzs,automāts,teikšu atklāti, lai arī vāģis nav no jaunajiem, bet braukt ir bauda. Nebūs jau mūžīgais mans autiņš,bet pagaidām apmierināts.
Paldies par uzmanību! J
Tiešām brīnos, kur šie, kas maina auto kā zeķes un sit lupatās, ņem naudu, lai normāli dzīvotu un vēl atļautos dauzīt auto....bet laikam jau kāds sponsorē acīmredzot.