Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
1
211
« 1  2  3  4 »

Čau visiem!
Kāds laiks ir pagājis, vairāk informācijas ir video dienasgrāmatās, bet paturpināšu veco labo formātu ar bildēm
Žigulis man ir kā rotaļlieta, kuru izmantoju praktiskām vajadzībām, šobrīd kā otru auto un protams visiem darbiem nav lielas jēgas ja to glabā kā muzeja eksponātu. Visu šo var uzskatīt kā ģenerālmēģinājumu pirms nākamās lielās pārvērtības kad auto taps vairāk oriģināls, vairāk oriģināls nenozīmē pilnīgi oriģināls.

Motora parametri:
✔ Apjoms= 1.6l
✔ Kompresijas Pakāpe= 13,11
✔ Kompresija 16 kg/cm2
✔ Degkameras Apjoms= 20ml
✔ Karburātors: Солекс 21073 ( Žikleri= gaiss/ benzīns pirmā kamera 135/107,5, otrā kamera 150/135, dubūltais "zilonītis", 4urtais kulaciņ&scaron + atteces maģistrāle.
✔ Izpūtējs= Standarta 2103
✔ Bezkontaktu aizdedzes sistēma (Komutātors WV/Audi), (Indukcijas Spole- FENOX)
✔ Augstsprieguma Vadi= Tesla Premium
✔ Aizdedzes Sveces= DENSO
✔ Benzīna Oktāna Skaitlis= ne mazāks par E98

Transmisija:
✔ Pārnesumu Kārba= 5 ātrumu
✔ Sajūgs= Standarta Нива 2121
✔ Galvenais Pāris= 4.44 no 2102
✔ Kardāna Krustiņi= Jauni
✔ Gliemeža tipa bloķējošais reduktors "IQ Racing Technology" ar priekš spriegojumu 6kg

Riteņi:
✔ Vasara= WV 4x100 5,5 collas plati bleķinieki (diska centrs apgriezts uz otru pusi ( Aizmugure ET 0 Priekša ET-10)), Riepas R13/175/60 +kalpaki
✔ Ziema= Opel 4x100 6,5 collas plati bleķinieki (diska centrs apgriezts uz otru pusi, visi četri ET 0), Riepas ar radzēm R13/175/70 +kalpaki
✔ Uz skati= ALULINE R15 4x100 Lietie diski, ET28, 7 collas plati, Riepas- HANKOOK 195/55/R15 (ar tik platiem braukt grūti)

Šķidrumi:
✔ Motora eļļa= Pussintētika Shell Helix Hhx7 10W-40
✔ Reduktora eļļa= castrol syntrax limited slip 75w-140
✔ Pārnesumu kārbas eļļa= Motul SAE 75W90
✔ Stūres reduktora eļļa= Motul SAE 75W90
✔ Antifrīzs= Pemco 913
✔ Bremžu šķidrums= DOT-4

Salons
✔ Sporta stūre 350mm (Uz tehnisko apskati= standarta ar padomju laika pinumu)
✔ Priekšējais panelis= Flokots
✔ Pārnesumu pārslēga uzgalis= Padomju laikā izgatavota rozīte
✔ Pārnesumu pārslēga prezervatīvs= Izgatavots no džinsu bikšu stara
✔ Torpēdas daļa= Paštaisīta, uz tās izvietoti: voltmetrs, slēdzis un indikācijas lampiņa motora ventilatoram (pamatā ieslēdzas automātiski no termoslēdža), slēdzis un indikācīja aizmugurējā loga apsildei, slēdzis rozītes apgaismojuma ieslēgšanai, AFR barošanas slēdzis un īslaicīgi izvietos anologais GPS.
✔ Voltmetrs= "FK"
✔ Ekonometrs= УРТЭ-1
✔ Sēdekļi sarkanie 2106
✔ Ar ādas imitācīju pārvikts= aizmugurējo jumta balstu paneļi, aizmugurējā palodze un paneļi priekšā pie kājām vadītājam un pasažierim
✔ Garš sfēriskais atpakaļskata spogulis (ļoti laba redzamība)

Virsbūve
✔ Priekšējā reste= 2103 vidus nokrāsots melns
✔ Priekšējā optika= standarta H4
✔ Priekšējie durvju stikli= ВАЗ 2107
✔ Auto pārkrāsots (slikti) 2013g. sestajā oktobrī
✔ Arku uzlikas= Stiklašķiedras

Elektronika
✔ Motors= Platjoslas lambdazonde ar kontrolieri "LM-2: Digital Air/Fuel Ratio Meter"
✔ Bezkontaktu aizdedzes sistēma (Komutātors WV/Audi), (Indukcijas Spole- FENOX)
✔ Drošinātāju paneļi= 2106 EUR x2gab.
✔ Signalizācīja "CODE PERFECT E50" + slepenais slēdzis
✔ Centrālā atslēga
✔ Bagažnieka elektro atvēršana
✔ Akumulators bagāžniekā
✔ Logu apskalojamais motoriņš no Mitsubishi Colt/Lancer 1992-1996г.
✔ Motora dzeses radiātora ventilātors no Mitsubishi Colt/Lancer 1992-1996г.
✔ Pečkas ventilātors= Mitsubishi Colt/Lancer 1992-1996г.
✔ Pečkas elektroventilātora vadības bloks= Mitsubishi Colt/Lancer 1992-1996г.
✔ Bagažnieks atveras no pults vai no pogas salonā
✔ Aizmugurējā loga apsilde

Skaņas Sistēma
✔ Kasešu magnetola= "Pioneer ken 3830R" 4x100W
✔ Skandas "RadioTehnika CS-6" oriģinālie skaļruņi aizvietoti ar "RadioTehnika S30" 30W skaļruņiem

Žigulis uz šobrīd izskatās šādi:

 Autors: JānisKJK Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 gatavs 2017/2018 ziemas driftam :)
1.
 Autors: JānisKJK Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 gatavs 2017/2018 ziemas driftam :)
2.
 Autors: JānisKJK Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 gatavs 2017/2018 ziemas driftam :)
3.
 Autors: JānisKJK Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 gatavs 2017/2018 ziemas driftam :)
4.
 Autors: JānisKJK Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 gatavs 2017/2018 ziemas driftam :)
5.
 Autors: JānisKJK Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 gatavs 2017/2018 ziemas driftam :)
6.
 Autors: JānisKJK Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 gatavs 2017/2018 ziemas driftam :)
7.
 Autors: JānisKJK Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 gatavs 2017/2018 ziemas driftam :)
8.
 Autors: JānisKJK Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 gatavs 2017/2018 ziemas driftam :)
9.
 Autors: JānisKJK Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 gatavs 2017/2018 ziemas driftam :)
10.
« 1  2  3  4 »
1
211

Citi šī autora raksti:

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [23]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
VitalyG avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Dienas joksMedaļa Dienas joks
  VitalyG 04.11.17 16:35  
 
6
0

Lai labi ripo.   

JānisKJK avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa Admins iesakaMedaļa Sponsora favorīts
  JānisKJK 04.11.17 18:31
 
4
0

atbildot uz kaksis komentāru " nesaprotu cilvēkus kas šitajos padomju ... "

Es nesaprotu cilvēkus, kuriem satrauc citu hobiji jo sevišķi ja tie viņus neskar ja nepatīk raksts to droši var ignorēt

Cits tērē naudu narkotīkām, cits nospēlē azartspēlēs un tā var turpināt......

Bet par to, ka žigulis ir nederīgs nebūs tiesa, neaizmirsti VFTS ja vispār par to ko zini, neaizmirsti, ka Ungāri joprojam autosportā izmanto žiguļus, arī Krievījā tos izmanto un arī pie mums Latīvā. Man ir gan e30, gan e36 un ne jau par sietu pārvērtušies, bet skrūvēti aptuveni ar tādu pašu pieeju kā žigulis. Bet ar tiem nav tik interesanti kā ar žiguli. Lai sabūvētu žiguli vajag prātu un rokas. Starp citu, žigulis ir dinamiskās par labu standarta e36 ar 1.8 šujmašinu, vienīgā atšķirība ir stūres sistēmā, žigulis stūrējas sliktāk, bet arī tas ir risināms. Žiguli plakaniski var likt brīvi arī uz asfalta, bet visu izsaka raksta virsrakstā "" pēdiņas, tas nav paredzēts lauzšani.

FuNkYmoNeY avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Dienas joksMedaļa Komiķis
  FuNkYmoNeY 04.11.17 17:14
 
3
0

Nu info ir pamatīgs.  Man arī patīk punktualitate. Cerams nenošķilsi un būs Prieki visai ziemai. Nafig slēpes , slidas ka var sportot sēžot mīkstā beņķī un iet plakaniski   

JānisKJK avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa Admins iesakaMedaļa Sponsora favorīts
  JānisKJK 05.11.17 18:11
 
2
0

atbildot uz kaksis komentāru "manis pēc gūldi visu savu sirdi un dvēseli tajā... " Nu tad par ko cepies, tavā dzīvē tas neko nemaina un nemainīs! nepatīk nelasi, neviens tevi nespiež, man tavs viedoklis neinteresē

Nē Āfrikā zirgu ratus autokrosā neizmanto

Juris1604 avatars
Medaļa Misija izpildītaMedaļa NastijsMedaļa Dienas doma
  Juris1604 05.11.17 19:19
 
1
0

    

FuNkYmoNeY avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Dienas joksMedaļa Komiķis
  FuNkYmoNeY 04.11.17 18:03
 
1
0

atbildot uz JānisKJK komentāru " Nošķilt var vienmēr un jebko, tiesības ir vai... " Mēs ar pa ziemu vien uz poligona dzīvojam. Pilsēta vismaz neviens netraku var uz trases visu izlikt. Nav jāskatās mašīnas pa grāvjiem mētājas. Bet nu ir visādi matadori   Spej tik benzīnu liet bāciņā

JānisKJK avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa Admins iesakaMedaļa Sponsora favorīts
  JānisKJK 04.11.17 17:28
 
1
0

atbildot uz FuNkYmoNeY komentāru " Nu info ir pamatīgs.  Man arī patī... " Nošķilt var vienmēr un jebko, tiesības ir vairāk kā 10 gadi un par laimi nevienu auto nošķīlis neesmu. Par kolietošanas ceļiem netrakoju.

JānisKJK avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa Admins iesakaMedaļa Sponsora favorīts
  JānisKJK 11.11.17 21:14
 
0
0

atbildot uz Rolands Strods komentāru " es taisu visadas musdienu masiinas un gadijaa... "

Žigulim virsbūves metāls ir 1.2mm durvīs, spaŗnos jumtā, pastiprinājumi un citas konstruktīvās daļas ir arī biezākas. Jaunām mašinbām 1,1-1,2mm pat pastiprinošās detaļās ir liels retums tur klāt metāls ir no mazoglekļa loksnēm štancēts, beizums no ka'diem 1996gada ir 0,6-1mm virsbūves daļām, kas nāk tuvu milimetram ir sastopams vairāk luksusa auto. Par metāliem ir ko rakstīt pieredze ir sakrājusies ne mazums.

Ar GAZ-21 ir cits stāsts tie tomēr ir pēckara gadi kad metāls bija lielos kvantumos tērēts kara vajadzībām, bet jebkurā gadījumā tas ir labāks kā mūsdienās! to pierāda fakts, ak tie auto vēl ir dzīvi bez īpašas glabāšanas pat. Pamēģini izportēt 21/24 volgai galvas kanālus tad sapratīsi cik "slikts" ir metāls

Charged avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa TribīneMedaļa Nedēļas hīts #2
  Charged 25.01.18 15:47
 
0
0

  

JānisKJK avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa Admins iesakaMedaļa Sponsora favorīts
  JānisKJK 14.01.18 21:21
 
0
0

atbildot uz maarisg komentāru " Jāni, nav ko cepties par šitiem ībļiem, viņi ... "

Es necepjos, uz troļļiem nav vērts cepties

 

maarisg avatars
Medaļa Sponsora favorītsMedaļa Dienas domaMedaļa Admins iesaka
  maarisg 13.01.18 12:14  
 
0
0

atbildot uz JānisKJK komentāru " Nepatīk mans auto neskaties- tas pa tavai lo... "

Jāni, nav ko cepties par šitiem ībļiem, viņi vienmēr atradīs pie kā piekasīties, paši droši vien sēž troļukos un tad noliek visus auto pēc kārtas   Žigulītis ir ok autiņš, ja pie tā piestrādā. Vispār jau, vecie vāģi mani kaut kā vairāk piesaista, sakopti, protams. Pašam ir 83. gada mk2 golfs, vizuālo uztaisījām, tagad palikuši vēl pāris tehniski sīkumi Turpini tādā garā, viss ir prīmā!   

JānisKJK avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa Admins iesakaMedaļa Sponsora favorīts
  JānisKJK 17.12.17 20:04
 
0
0

atbildot uz Indulis komentāru " Ja nepatīk mans viedoklis - nelasi manu... "

Nepatīk mans auto neskaties- tas pa tavai loģikai

Necepies tik ļoti par manu auto un par to ko rakstu

Grūti tev ar sevi sadzīvot to var redzēt pēc taviem komentāriem   žēl tavus radiniekus

Nevajag aizbildināties, profilu var atjaunot vai izveidot citu, tikai ņergas un mīzeli raksta anonīmi nekur tu nenāksi ja jau te baides sevi parādīt

JānisKJK avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa Admins iesakaMedaļa Sponsora favorīts
  JānisKJK 14.12.17 19:44
 
0
0

atbildot uz Indulis komentāru " Ļoti jauki, pacenties esi cilvēk, par to cepu... "

Daru to kas man patīk, vērtība nespēlē nekādu lomu. Vēretība ir svarīga tiem, kuri plāno uzbūvēt, lai pārdotu.

Bet nu tas tev tāpat ir vienalga jo gribēji ieriebt, lasot manus komentārus pie cita raksta. Vienkārši parādi cik nožēlojams esi   un pats sūdīgākais, ka tev ar sevi ir jāsadzīvo Bet mani tas neskar!

Žēl, ka esi tik bailīgs un raksti anonīmi

Rolands Strods avatars
Medaļa Patīk komentārsMedaļa SpoksMedaļa Sviestmaize
  Rolands Strods 11.11.17 21:05
 
0
0

atbildot uz JānisKJK komentāru " Tā nu gan nav! "

es taisu visadas musdienu masiinas un gadijaas ari ziguliitis ,likaas vis taads ,nekaads,bet vispar zigulis veel ir diezgan labs auto ,bet parlasiju volgai 21 motoru nu man liekas ka skolas ednicas karotes ir no kvalitativaaka aluminija

Rolands Strods avatars
Medaļa Patīk komentārsMedaļa SpoksMedaļa Sviestmaize
  Rolands Strods 12.11.17 10:26
 
0
0

atbildot uz JānisKJK komentāru " Mopēdi un Deltiņas arī ir ļoti tuva tēma, ja... "

es braucu zelta mopedaa  un taj briidii bija roleru atklasana un tur bija jaudas stends, aatrums bija 86kmh un 8zs ,skreejos ar jamaha wr125 un izbaazu diezgan labi

JānisKJK avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa Admins iesakaMedaļa Sponsora favorīts
  JānisKJK 12.11.17 00:11
 
0
0

atbildot uz Rolands Strods komentāru " tagat jau visu var atras netaa es no deltinas... "

Mopēdi un Deltiņas arī ir ļoti tuva tēma, jaunībā tika forsēti, galvenais uzsvars gan bija ne tik uz jaudu kā uz stabilu un uzticamu darbību. Varēju aizbraukt no Rīgas uz laukiem Līgatnē bez problēmām. Pie kā jaudu mērīji?

JānisKJK avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa Admins iesakaMedaļa Sponsora favorīts
  JānisKJK 12.11.17 00:07
 
0
0

atbildot uz Rolands Strods komentāru " tagat jau visu var atras netaa es no deltinas... "

Uz Gaujas ielu slīpēt gan vairs neko nevedīšu!

Diemžēl visu atrast nevar un jo vairāk par žiguļiem, lai dabūtu no žiguļa 1.6-1.7l 170zs vajadzēs detaļas, kuras izgatavo tikai uz pasūtījuma, galvēnā detaļa ir sadalesvārpsta, fāzes un pacēlumu internetā neatradīsi, tās zin tikai meistari kā Kiverts. Arī kloķvārpsata ir jaizgatavo individuāla. Varianti ar 1.7l blokiem izurbti uz 1,9l ar vajadzīgo sadalesvārpstu un paŗējo "kompzīcīju"  vārsti, kanāli, ieplūde, izplūde + elektroniskā degvielas iesmidzināšana ar programējamu vadības bloku var izdabūt ap 180zs bert tādam motoram resurss ir salīdzinoši mazs. Fiziski saskrūvēt var jebkurš, kurš māk noturēt instrumentu, bet to visu saregulēt ir liela māksla un to spēj tikai cilvēki ar talantu, Latvījā tādi ir tikai divi un pa vienam vēl Lietuvā (Kiverts) un Igaunījā (aizmirsu vārdu/uzvārdu). Šie cilvēki ir arī pasaulē pazīstami un būvē sporta motorus arī šodien.

Ar visu to es gribu teikt, ka uzbūvēt žiguļa motoru jo sevišķi ja ir klases ar noteiktu tilpumu ir ļoti grūti jo tas prasa zināšanas un tehniskās iespējas.

Rolands Strods avatars
Medaļa Patīk komentārsMedaļa SpoksMedaļa Sviestmaize
  Rolands Strods 11.11.17 22:23
 
0
0

atbildot uz JānisKJK komentāru " Žiguļu vēsturi zinu pietiekoši. Viens viss t... "

tagat jau visu var atras netaa es no deltinas dabuju ara aptuveni 8 zs tas ar prasija laiku ,bet kombinejot kko no motoroleriem sanaaca man ir spokos raksts pa to ,un zigulim jau ar neka gruta tur nav vajag tik zinaasanas un tas ir vis un pie brasas tilta labi veci ssance visu nosliipees izsliipees un nosedinaas ko vajag

JānisKJK avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa Admins iesakaMedaļa Sponsora favorīts
  JānisKJK 11.11.17 21:49
 
0
0

atbildot uz Rolands Strods komentāru " virzbuuves metaals 21 volgai ir ahu*ena biezs... "

Žiguļu vēsturi zinu pietiekoši. Viens viss tā neuztaisīs, process prasa zināšanas un tehniskās iespējas, ja vien šis cilvēks nebūs Kiverts.

Rolands Strods avatars
Medaļa Patīk komentārsMedaļa SpoksMedaļa Sviestmaize
  Rolands Strods 11.11.17 21:25
 
0
0

atbildot uz JānisKJK komentāru " Žigulim virsbūves metāls ir 1.2mm durvīs, sp... "

virzbuuves metaals 21 volgai ir ahu*ena biezs lai grida bukti iztaisnotu vajag 10kg kuvaldu ,vispar no zigula var dabuut aara 170zs viens bija uztaisijis skaneeja kaa mocic gandriiz tas bija kkas