PRO klases interesantākie dienas notikumi un apkopojums:
Dažādi starti, iemetiena ātrumi un dažādi auto ar visinteresantākajām "iekšām". Kā piemēram, I.Cīruļa BMW automašīnā, zem motora pārsega mitinās Nissan Skyline 600Zs motors.
Edmundam Ērglim pieder sestdienas iemetiena ātrumu rekords - 138km/h, kuru viņš pamanījās uzstādīt ar Subaru Impreza, zem kura kapota pārsega guļ 5 litru V10 BMW M5 dzinējs un auto ir pārveidots no pilnpiedziņas auto uz aizmugures piedziņas spēkratu. Tiesa gan, tāds iemetiena ātrums nāca kombinācijā ar automašīnas nesavaldīšanu, samešanos, izbraukšanu no trases un bampera nolaušanu, bet neskatoties uz to, Ērglis turpināja braucienu par prieku skatītājiem, šajā braucienā vairs negūstot punktus.
Viens no jaudīgākajiem PRO klases auto pieder Krievijas pārstāvīm - Sergejam Kabarginam - Toyota Supra, kuras 750Zs spēks slēpjas 7,4l V8 cilindru benzīna motorā.
Edgars Jenčs dienas izskaņā, ceturtdaļfināla braucienā, esot tandēmā ar Sapalu, nesavalda savu BMW un ietriecas betona apmalē, pašam sportistam, par laimi, nekas nebija noticis, bet automašīna tikai ar papildpalīdzības spēkiem tika nogādāta dalībnieku zonā, nost no trases, sākumā mēģinot to panākt ar evakuatora palīdzību, bet pēcāk ar vairāku darbinieku un dalībnieku iesaistīšanos, auto tika nostumts nost no trases. Pateicoties šim notikuma, Edgars arī neizpalika bez balvas - viņš saņēma speciālbalvu (500Eur) - "Cilvēks, kurš nebaidās no betona".
Savukārt, pusfināla braucienā, kurā piedalījās Ē. Ulass un R.Graudiņš bija nepieciešami 2 pārbraucieni, lai noskaidrotu to īsto un vienīgo, kurš finālā tiksies ar I.Cīruli. Tiesneši lēma par labu Ē.Ulasam.
Prieks, ka izlasīji! Lai Tev izdevusies diena!