local-stats-pixel fb-conv-api

Krēslas zonas dīzelis8

209 0

Kādu brīdi nekas te nav raksīts, nebija materiāla emotion

Fords ir labs auto, jo ar to nekad nav garlaicīgi. Ziemā nolūza viena priekšējā atspere, nomainīju, pēc mēneša nolūza otra emotion nomainīju, braucam tālāk. Tai pat laikā sāka lidot dzirksteles no motortelpas- motora siksnu skriemelis kaput (skaitās dubultmasas, divas metala šaibas ar gumiju pa vidu, gumija izbeidzas, metals šķiļ metālu..) emotion Nu OK, šīm grūtībām tiku pāri, lieki piebilst, ka skrūvēšanu veicu paša rokām, kaut garažā bija ap -5 C. Braucam tālāk, auto sāk mirgot kvēlsveču lampiņa un krist "safe mode" pie lielākas slodzes, līdz "safe mode" pārgāja pilnīgā dzinēja izslēgšanā. Ļoti nepatīkami un bīstami, īpaši tad, kad vajag jaudu, dzinējs "izrubās"! Tā kā ziemā negribējās turpināt saldēt rokas, braucu prātīgi, gaidīju siltāku laiku un vācu info. Izrādās, ka neesmu viens ar šādām likstām, pilna pasaule TDCI dizeļu Fordu un citu ražotāju Delphi degvielas padeves sistēmu upuru (Renault, Hyundai uc). Jā, slavenais Delphi- zināms ar savu cimperlību un neuzticību. Ja redzat savam Delphi dīzelim iedegamies kvēlsveču lampiņu panelī, gatvojaties vakaram uz ezera. Lai nu kā, nonācu līdz atziņai, ka pie vainas spiediena trūkums CR (comon rail) sistēmā, kaut no sākuma izskatīju vēl dažādas versijas, negribējās ticēt, ka pie vainas degvielas padeve, jo auto startējās labi gan slits gan aukts utt. Problēmas iemesli var būt vairāki- sākot ar degvielas filtru, inžektoriem (sprauslām) beidzot ar augspiediena sūkni. Bieži vaina ir tieši inžektoros- precīzāk vadības vārstā, kurš mēdz izdilt vai apaugt ar netīrumiem un iesprūst, tādējādi sprausla nenotur spiedienu un laiž degvielu atpakaļ (uz filtru un bāku). Ja sistēmā nav pietiekoša spiediena, kompis atslēdz dzinēju. Tāpēc dažiem ir grūti piedarbināt auto, pie zemiem apgriezieniem ir grūti sasniegt spiedienu.

Šī nebūs instrukcija, bet manu darbību atstāts, jo problēmu gadījumi ar CR dīzeļiem mēdz būt dažādi.

Labi, ķeramies pie lietas. Vispirms taisam "atejas" testu (leak off test)- skatamies cik daudz no katra inžektora nāk atpakaļ degviela.

209 0 8 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 8

0/2000

Tieši tapēc es pārgāju uz bendzīna auto. Mazliet dārgāk sanāk maksāt pie degvielas uzpildes, toties nezinu bēdu ne ziemu ne vasaru emotion 

7 0 atbildēt

jā, bet spiediens tur tomēr nav ne tuvu 1000 Bar (manam max paredzētais 1600, jaunajiem dīzeļiem tagad iet pat vairākos tūkstošos), līdz ar to benzīna sistēma ir vienkāršāka.

2 0 atbildēt

uz svalku ford! emotion 

0 0 atbildēt

izkausās labi, es tādu debesmannu neatradu, ja par CR sprauslu pārbaudi (nejaukt ar parasto TD) vien prasa 30-40€/gb. Kas par kantori? bet tikai smidzinātajs viens pats jau problēmu neatrisina, tas ir jāmaina, ja čurā cilindrā, ja laiž atpakaļ, tad jāmaina vārsts.

0 0 atbildēt

Pacēlu rakstu, domāju, pierakstīšu normāli nobeigumu, bet tāda opcija laikam nav- labot veco tekstu?

Tad nu īsi varu pateikt, ko gribeju pielkt klāt. Nomainīju arī diviem atlikušajiem inžhektoriem vārstiņus (tādus pašus kā rakastā minēju), smidzinātājus nemainīju bet ieliku iztīrītos (ar ultraskaņu). 

Rezultāts, tagad griežas labi, ārā "nerubās", var teikt ka problēma atrisināta, nu jau nobraukti ~4 K km viss OK, degvielas patēriņš 6.1 l (5pak automāts).

Ā, vel es visus inžektorus iekodēju pa jaunu auto kompī (izmantoju vecos oriģinalos kodus, jo kodēt inžektorus nenesu), tapēc pāgaja adaptācijas posms kādi 500 km, pēc kā auto kompis "izspiež" to labāko ko tas spēj no šo inžektoru vadības.

Nu kaut kā tā. 

0 0 atbildēt

Nu darbojies, darbojies, dzelžiem patīk ja viņus apčubina.

0 0 atbildēt