local-stats-pixel fb-conv-api

Kas var izglābt tavu dzīvību?33

569 7

Daži vienkārši braukšanas padomi, kurus daudzi neievēro un tāpēc cieš smagās avārijās un iet bojā, dari visu, lai ar tevi tas nenotiktu.

569 7 33 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 33

0/2000

Pirmais ar ko vajadzētu sākt - iemācīties ceļu satiksmes noteikumus. 

Liela daļa BMW vadītāju nemaz nezin, kā vispār ieslēdz pagrieziena rādītāju.

43 3 atbildēt

Ja man jābrauc bez mūzikas, tad es labāk eju ar kājām... Manuprāt, daudz bīstamāk ir braukt, ja tev ir slikts garīgais vai vēl trakāk - esi saniknojies, pret ko vislabākās zāles ir tieši mūzika. Nevajag, protams, pārspīlēt un pārvērst mašīnu par mobilo naktsklubu...

29 0 atbildēt

Dzivoju UK  un gribetos lai viniem butu ar likumu noteikts ka vienmer jabraudc ar gaismam...Lv to vel ta neizjutu , bet seit biezi lietainos laik apstaklos masinu pamani pedeja bridi, jo nelieto gaismas...

Esmu runajis ar vairakiem angliem pa to, vini nelieto jo tada veida patere vairak degvielas emotion

9 0 atbildēt

3. Latvijā visu laiku ir jābrauc ar ieslēgtām tuvajām vai dienas gaitas gaismām. Un tadas mašīnas kam degtu tikai viena gaisma redzu dikti reti.

5. Eļļas līmeni nepārbauda ar kociņu, tam ir paredzēts eļļas mērstienis.

4 0 atbildēt

tā saka instruktori ..

baigais arguments..

Vai zināji ka instruktori stāsta pēc grāmatas, nevis kā ir pareizi..

 

Spogulim jābūt izvērstam tā lai tu neredzi rokturi.. tas protams kā kuram, citi pēc 20 gadu lietošanas domās, ka jābūt redzamam.. bet manuprāt, tas ir tāpēc, lai jaunajiem šoferiem vieglāk būtu pieregulēt..

Ar pareizi noliktu salona spoguli, tu redzi tās vietas, kuras tu redzi, ja sāņu spoguļi ir nolikti ar redzamu pakaļu..  ja netici, pameklē netā -ir pat pamācības ar diagrammam, kur izstāstīts, kuros gadījumoss visplašākā redzamība ir spoguļu novietojumam emotion

2 0 atbildēt

Par spoguliem nepiekritu.Pec ka lai vadas braucot atpakalgaita ar sita noreguletiem spoguliem?Muzika normala skaluma ar nevienam netrauce,pat uzmundrina braucot vienam .

1 0 atbildēt

es vairāk no pieredzes runāju .. esmu bijis avārījā (ne pie stūres, bet bijis iesaistīts) ar VW.. škodu, audi .. u.c. (tikai ne bembi emotion bet pazīstu, vo, līdz kaklam, kas ķēruši grāvjus, bijuši frontālajos un vnk aplauzuši piekares slidinoties)

Par to statistiku neko nesaku.. vnk tīri runājot par to kas dzīvē manīts.. labi - neapšaubu, ka citiem pieredze ne tik krāsanai kā man.. un citiem gan jau ne tik slikta tā pieredze.. ko tur daudz cepsies, tā jau ir - purnā tev var iepi.st gan tas audi gan bembis..  Skatījums pozitīvāks vai negatīvāks, kā pašam dzīvē nācies saskarties emotion kā par piemēru varu nosaukt nesenāko.. es ar auģiku braucu mierīgi.. intensīva satiksme.. a te pēkšņi bembis izdomā apdzīt (pretī braucošs).. es rauju pa sānu lai izvairītos no frontālā.. tā pat kā, tas ko apdzina, lai neietriektos viņam sānā.. kas brauca ? Skūtais ar po***istisku sejas izteiksmi .. neaizmirsīšu to pretīgo purnu, kas iespiedies atmiņā tgd ir, kā metru no mana purngala gandrīz nedabūja sev izpūtēju pakaļā.. 

1 0 atbildēt
I avatarsI

1. spoguļos jāredz mašīnas gabarīts, jo braucot atpakaļgaitā ir jāredz vai mašīna tiek gar šķērsli vai nē(nu ceru ideja saprotama) . Tagad pamatā visiem auto ir spoguļi ar izliektu ārmalu tā lai aklā zona nav akla un vēl jaunākiem auto ir aklās zonas sensori vai kā tur viņus sauc, tomēr galva arī ir jāgroza.

Par miegu piekritīšu, bet nu pirmo negulēto diennakti var normāli izturēt un nākamo dienu, bet vakarā jau sākas lauziens, ka pie stūres tiešām labāk nesēsties.

1 0 atbildēt

 

Nebūt nē, spilgts piemērs ka ar audi arī braucot sanāk pārkāpt noteikumus. Viss ko gribēju teikt ir tas, ka nevajag nodirst mašīnu, jo nejau tā ir vainīga, to saprast, nemaz nevajag daudz prāta..

0 0 atbildēt

+!

Kādus gadus atpakaļ, ļoti daudz braukājot tieši Rīgā, radās iespaids, ka autoskolas tikai pelna naudu. Pats esmu saskāries, ka "pīķa" stundās autoskolas "Gro..." instruktori ļauj vilkties, pa noslogotajām ielām, ap 30 km/h, katrā ziņā zem 40 km/h, noteikti. Ir gadījies redzēt, ka ceļu policija soda šādus instruktorus.

Man mūzika palīdz. Bet tas ir individuāli.

Laikā, kad braucu jau uz noguruma robežas, es noregulēju ventilatorus, lai "dzesē" galvu. Man palīdz.

0 0 atbildēt

par gaismam, tu ar zini, ka ta masina kustas nevis stav ceļa malā, un tos kam ir xenoni ar ļoti saulainā laikā vieglāk pamanī, ne tikai tumšā.

0 0 atbildēt

Par pirmo punktu. Ir jāredz arī mašīnas aizmugure. Kaut nedaudz, bet ir. Īpaši jau nu uz visiem busiem un smagajiem.

0 0 atbildēt

Nevajag iedomāties ka vari braukt labāk kā maki un tas arī viss

0 0 atbildēt

Da labāk vispār nebraukt nekuremotion

0 0 atbildēt

Jāsaka tā, ka Latvijā plačos utt... ir pieejami ļoti daudz AUDI, BMW, kas nav no tiem jaunākajiem, drošākiem vairs, dēļ sava vecuma, tāpēc cilvēki pērk to, kas ir par lētāku naudu neskatoties uz to, ka iespējams nav labā tehniskā stāvoklī, tāpēc ar sanāk, ka CSN statistikā ir daudz tādi gadījumi, kuros ir iesaistīti AUDI un BMW automašīnas.

0 0 atbildēt