local-stats-pixel fb-conv-api

Jaunie Rīgas Satiksmes trolejbusi! Ko domājat Jūs?5

45 3

Sveiki spoki atkal! :) Šodien man no vienas paziņas atnāca SMS, ka ir pienākuši jaunie trolejbusi ŠKODA 27 TR. Tā nu es izdomāju, ka varētu nedaudz sīkāk papētīt un pajautāju viņa viedokli par šiem trolejbusiem, jo viņš pats ir trolejbusa vadītājs un bieži strādā uz 9.maršruta.

Sms pienāca plkst. 9.30 un bija rakstīts, ka ir pienākuši pirmie 18m garie trolejbusi un tad nu es jautāju viņa viedokli, kas viņam patīk un, kas viņam nepatīk. Atbilde bija šāda ''Jaunie trolejbusi ir totāli Hu***s, jo sabāsti visādi mēsli GPS, kameras vadītāja kabīnē un visādi citi sūdi, kas trolejbusa vadītājam ļoti traucētu un sajūta ir tāda, ka kamēr vadītājs būs darbā viņam nebūs nekādas privātās dzīves, jo izrādās, ka kabīne tiks filmēta no visādiem stūriem, lai Rīgas satiksme redzētu, ko vadītājs dara darba laikā.'' Tad es padomāju, ka tas varētu būt diezgan nērti 8 stundas tevi ne no viets filmē. Un tad es jautāju kādi tad ir plusi šajos trolejbusos. Un viņš atbildēja, ka vienīgais pluss ir tāds, ka proporcionāli ir sadalītas sēdvietas un stāvvietas un būtu vairāk vietas pasažieriem.

Tad nu es ielūkojos Rīgas satiksmes mājas lapā un papētiju viņu viedokļus. Un esot bijis tā ''Par cik pēdējo gadu laikā katrā menesī ir bijis vairāk kā 2 miljoniem - 44 mieljoniem pasažieru esam nolēmuši nopirkt jaunos trolejbusus'' Un tad es padomāju, nopietni? Kā var būt 44 miljoni pasažieru ja Rīgas Satiksme darbojas tikai Rīgā un Rīgā iedzīvotāju ir ap 800 000 iedzīvotāju. Kā var būt 44 miljoni pasažieru? Un tur ir jāsabrauc visai Eiropai gandrīz, lai būtu šāds skaitlis turpat vesalai Krievijai ir jaatbrauc un pat vēl puse nebūs, jo visā Kriveijā dzīvo 19 miljoni iedzīvotāju.

Rīgas Satiksme apgalvo, ka jaunie trolejbusi visi ir aprīkoti ar dīzeļdegvielām un saka, ka bagarinās lielāko daļu maršrutu bez papildus finansējuma. Es personīgi tam neticu, jo finansējums ir vienmēr vaidzīgs, lai kaut kas notiktu un jutīšu līdzi tiem pasažieriem, kas brauks ar šiem trolejbusiem, jo dzirdot pašreizējos trolejbusus, kas savu maršrutu noslēdz uz dīzeļdegvielu ir diezgan skaļi un pamatīgi garb. :(

Ievietoju arī dažas bildes ar jaunajiem trolejbusiem nekā diža tur nav, jo publicēti tikai dažas bildes un atšķirības no arpuses nav nekādas.

Protams šo procesu nevar apstādināt, bet vēlos dzirdēt jūsu viedokli par šiem unikālajiem jaunajiem trolejbusiem?

45 3 5 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 5

0/2000

LOL! Autors orientējās šajā tēmā tik pat ļoti kā cūka aviācijā.

4 0 atbildēt

Un to saka cilvēks, kuram nav neviena raksta un statusa emotion Vēlu veiksmi tālākai izaugsmei emotion

1 1 atbildēt

Protams, ka šoferi būs neapmierināti, jo kuram gan patīk, ka viņu novēro. Cik es zinu, tad viņi nedrīks runāt pa mobilo telefonu un nodarboties ar citām lietām utt. Tagad šie tiešām to nevarēs darīt. Savā ziņā ja filmē to kas notiek uz ielas, tas novērstu visus tos precedentus kā bija uz Čaka ielas pārejas utt.

Vēl paliek gan pāris jautājumi:

"Kurš tad tos ierakstus skatīsies, vai to darīs tikai precedentu gadījumā"

"Vai tiešām ir jātērē dēļ visa tā lieki līdzekļi, jo 90% gadījumā visas tās krutās fīčas nav vajadzīgas, itsevišķi tāpēc ka Rīgas Satiksme vienmēr sūdzas, ka nav naudas un prasa to no budžeta"

0 0 atbildēt

Tie 44 vai cik tur miljoni veidojas no tā, ka ļoti daudzi cilvēki iebrauc Rīgā + brauc vairākas reizes. Katrs brauciens tiek uzskatīts par pasažieri. Pierēķinam vēl bezbiļetniekus un sanāks vēl lielāks skaits.

Tas, ka tur ir kameras un GPS ir pareizi. Nebūs vairs brīnumu, ka vadītāji dara blakus lietas, kas apdraud drošību. Pie tam, GPS ir pierasta prakse uzņēmumu transporta līdzekļos, lai redzētu, kur katrs atrodas utt.

Galvenais lai tās metāla kastes ar ragiem kalpotu un būtu ērtas pasažieriem

0 0 atbildēt
Škoda gan šoreiz par brīnumu ir sadarbojusies ar Solris, nez kas sanācis, jo iepriekšējie RS trolejbusi ar dīzeļa motoru bija Iveco ar Škodu
0 0 atbildēt