Sveiciens dzelžumīļiem. Briest viena haltūriņa ar buldozieri, vajadzēja izkustināt un šo to savest kārtībā.
Proti, ir salauti daži ķēdes, kas jānomaina. Tad nu neliels ieskatiņš kas padarīts.
Sveiciens dzelžumīļiem. Briest viena haltūriņa ar buldozieri, vajadzēja izkustināt un šo to savest kārtībā.
Proti, ir salauti daži ķēdes, kas jānomaina. Tad nu neliels ieskatiņš kas padarīts.
Tad nu šis ir tas aparāts. 1991 gada kūdras purvu variants, tas ir ar platajām ķēdēm un ar divām kārbām, kur viena kalpo lai saslēgtu dažnedažādākās kombinācijās ar primāro kārbu iegūstot ritīgus miroņātrumus. Plus vēl priekšā lāpsta, bez kuras mūsdienās šis aparāts nekam nebūtu izmantojams.
Tad nu stāsts par ķēdes posmiem. Atkal izvelkam krājumus. Šoreiz trīs būs jāmaina.
Ķēžu spriegošanai izmantojamās atslēgas, uz 55 izmēru.
Tā nu atspriegojam lai var izņemt ķēžupirkstus, un ielikt jaunos posmus.
Pats process čakarīgs, tur nesanāca neko iebildēt, bet nu te divi posmi jau vietā.
Te vēlviens.
Izmantotie instrumenti, tur nekā smalka nav, lomiks, paliels āmurs, kārtīga truba un viss notiekas.
Nu tik atliek piespriegot ķēdes un aidā.
Te var redzēt nedaudz atšķirību, šī puse vēl nav piespriegota.
Oo jā. DT 75. Mums laukos arī pirms nez cik gadiem bija šāds aparāts, bet tēvs iemainīja pret GAZ 53 jo tas tomēr bija vairāk nepieciešams lauku darbos. Žēl tomēr ka nekādīgi netika izbraukts ar to kāpurnieku :/
Skaņa vien jau patīkama. Šādus aparātus mūsdienās redzēt ir retums, bet prieks redzēt, ka vēl tādi kustās.
tas brīdis 2:07 kad kāpurniekam nokrīt kkāda detaļa Ja godīgi,mani nedaudz biedē šī trokšņainā,jaudīgā tehnika liels plus,labs darbiņš