Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
0
88

Sveiki, spoki!

Šī būs neliela rakstu sērija par maniem piedzīvojumiem ar manis (nu jau gadu atpakaļ) iegādāto auto - CG4 tipa Honda Accord kupeju. Auto mūžs ir diezgan raibs. Iepriekšējā saimnieka rokās tika nomainīts dzinējs trīs reizes. Un pašlaik tajā sež H22A JDM dzinējs. Tas ir 2.2 benzīna dzinējs no Preludes.

Kopš nopirkšanas nomainīts sajūga izspiedēja galvenais cilinds un pārlasīta bremžu sistēma. Bilžu nav, bet varu komentāros padiskutēt, ja interesē. Rakstā galvenokārt par dzinēju.

Pēc braukscaronanas un pāris... Autors: GarageInc Honda H22A JDM pārbūve | 1. daļa
1.

Pēc braukšanas un pāris tehniskām ķibelēm man sāka pamatīgi patērēt eļļu, degvielas patēriņš uzleca un ievērojami jaudas zudumi bija. Bija jāizšķiras vai vēlreiz mainīt dzinēju un šo saglābt atsevišķi vai taisīt kapitālo. Tā kā esmu autotransporta inženierijas students un līdzekļi bija tā kā bija – izvēlējos, ka maciņam un zināšanām par labu nāks mazliet paskrūvēties.

DISCLAIMER – neesmu profesionālis. Šis nav paredzēts kā How To pamācība un nav piemērots, lai ņemtu par piemēru. Vairākas lietas tika improvizētas un netika darītas kā tas ir paredzēts oficiāli un profesionāli. Just for fun.

Tātad scaroninī daļā ieskats... Autors: GarageInc Honda H22A JDM pārbūve | 1. daļa
2.

Tātad šinī daļā ieskats pirmajā posmā – izjaukšanā. Motora galvas noņemšana. Šādi izskatās ar laika zobu un zem slodzes izmantota 17 gadus veca dzinējtelpa. Turpmākajos rakstos varēsiet izlasīt un apskatīt arī par virzuļu, slīdgultņu (šāļu), vārstu un citu pričendāļu izjaukšana, apkopi.

Pirmais solis noņemam... Autors: GarageInc Honda H22A JDM pārbūve | 1. daļa
3.

Pirmais solis, noņemam izplūdes kolektoru un tā blīvi. Neaizmirstam sagrupēt skrūves (vislabāk plastmasas maisiņi vai kastītes uz kurām uzrakstīt, kur kas paredzēts). Nebija nemaz pagājusi pusstunda un jau pirmo skrūvi biju sačakarējis. Šie ir pašnoslēdzoši uzgriežņi. Par laimi rezervju kastītē bija tieši tāda izmēra tāds uzgrieznis.

Scaroneit redzama noņemta... Autors: GarageInc Honda H22A JDM pārbūve | 1. daļa
4.

Šeit redzama noņemta truba dzesēšanas šķidrumam. Vēlams noņemt visu iespējamo no galvas, jo veicot šādu remontu galvu arī jāved noslīpēt. Iekšā arī redzams viens no abiem dzesēšanas škidruma temperatūras sensoriem. Ar šiem sensoriem jāuzmanās. Vecāka gājuma mašīnām šie vadi ir cieti un trausli. Pie pārlieku lielas raustīšanas tie var pārtrūkt vai pārlūzt pats devējs. Kas manā gadījumā arī notika.

Noņem svečvadus Autors: GarageInc Honda H22A JDM pārbūve | 1. daļa
5.

Noņem svečvadus

Noņemam vārstu vāku... Autors: GarageInc Honda H22A JDM pārbūve | 1. daļa
6.

Noņemam vārstu vāku. Šeit arī labā augšējā pusē var redzēt noskrūvētu stūres pastiprintāju un labajā apakšējā pusē atspriegotu ģeneratoru.

Scaronie ir sadalītāj... Autors: GarageInc Honda H22A JDM pārbūve | 1. daļa
7.

Šie ir sadalītāj vārpstas piespiedējplāksnes. Tās piespiež slīdgultņus. Vai arī kā precīzi tehniski sauc – nezināšu.

Ņemot nost siksnu svarīgi ir... Autors: GarageInc Honda H22A JDM pārbūve | 1. daļa
8.

Ņemot nost siksnu svarīgi ir iegriezt dzinēju stāvoklī, kad pirmais virzulis ir savā augšējā maiņas punktā (AMP). Tad jāatzīmē atzīmes uz sadaleņu skriemeļiem un kloķvārpstas skriemeli. Manā gadījum jatzīmes jau ir no rūpnīcas. Bultiņas uz augšu un iegravētas svītriņas, kurām jābūt līmenī ar galvas virsmu.

Scaroneit redzams skriemelis... Autors: GarageInc Honda H22A JDM pārbūve | 1. daļa
9.

Šeit redzams skriemelis uz kura ir piedzītas ģeneratora un stūres pastiprinātāja sisknas. Viens skriemelis nav virsū (tur kur spīdīgā daļa), jo bukse bija nodilusi un tas brīvi kustējās. Piezīme – šis var būt par iemeslu, ja nelādē ģenerators, tobiš, skriemelis izslīd un ģenerators netiek griezts.

Zem plastmasas aizsega... Autors: GarageInc Honda H22A JDM pārbūve | 1. daļa
10.

Zem plastmasas aizsega redzams skriemelis uz kura it kā jābūt balansēšanas siksnai. Tā palīdz pret dzinēja vibrācijām. Biju pārsteigts to neieraugot savā vietā. Bet nedaudz palasot forumus saprtu iemeslu. Aiz tās redzama zobsiksna.

0
88

Citi šī autora raksti:

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [7]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
Sasha Aleksandrs avatars
Medaļa RainisMedaļa BotsMedaļa Moderatora favorīts
  Sasha Aleksandrs 26.09.17 00:56
 
4
0

  

SAMSS avatars
Medaļa Zoles recidivistsMedaļa Zoles 3000 spelesMedaļa Patīk komentārs
  SAMSS 26.09.17 07:14
 
2
0

  

KristoferaDzive avatars
Medaļa BērndārznieksMedaļa TrumpeMedaļa Darts Veiders
  KristoferaDzive 26.09.17 09:51
 
2
0

+8

kakasy avatars
Medaļa Zoles 3000 spelesMedaļa AspazijaMedaļa Komiķis
  kakasy 26.09.17 12:00
 
2
0

Vo, beidzot kaut kas manai gaumei. Es esmu Accordists visu mūžu. Vispirms Aerodeck, tad CC7, tagad CN1. CC7 arī vēl turpina ripot, 11 gadi pie manis Latvijā.

Lai veicas autoram darbos un gribētu tālāk zināt!

kakasy avatars
Medaļa Zoles 3000 spelesMedaļa AspazijaMedaļa Komiķis
  kakasy 26.09.17 14:21
 
2
0

atbildot uz GarageInc komentāru " Jā Accordiem ir savs šarms. Un šī CG tipa kup... " Redzot, kā mans CC7 vēl turās, secinu tomēr, ka laba mašīna. Nobraukums gan pie manis ir nieka 100 000km (kad man atdzina, bija 130 000, kas, vidrīzāk, bija atkruķīts), bet 11 gadi mūsu apstākļos arī nav maz un dara savu. Pēdējos 5 gadus ir daudz kravas vilktas un daudz pa zeminiekiem braukts, bet ritošajam ļoti maz kas ir darīts. Ir sajūta, ka vēl pāris gadus varētu novilkt. Tā tagad ir saimniecības mašīna. Rūsas gan sāk mesties diezgan.

GarageInc avatars
Spēja Mana Latvija!Medaļa SviestmaizeMedaļa Betmens
  GarageInc 26.09.17 07:31  
 
0
0
atbildot uz Ehe komentāru " 1,2 kurss? "3. kurss
GarageInc avatars
Spēja Mana Latvija!Medaļa SviestmaizeMedaļa Betmens
  GarageInc 26.09.17 12:36
 
0
0

atbildot uz kakasy komentāru " Vo, beidzot kaut kas manai gaumei. Es e... " Jā Accordiem ir savs šarms. Un šī CG tipa kupeja ir vienīgais divdurvju auto, ko reāli var izmantot ik dienā. Vieta pasažieriem un milzīgs bagāžnieks

Paldies, bet vispār darbi jau pabeigti un auto ripo sis bija vasaras projektiņš, tagad jāapkopo bildes un nedaudz jāapraksta un tad jau sekos tālāk par šo. Negribēju pārāk lielus teksta blāķus un vairākus desmitu bilžu likt vienā rakstā.