Krievam vēl 1970-tajos gados auto dizains bija diezgan moderns un reizēm pat unikāls. Taču visu nogremdēja plānveida ekonomikas birokrātija un vietējās auto montāžas kvalitāte. Pirmās dēļ automašīnas, prasti sakot, trūka un pircēji bija laimīgi saņemt vispār kaut kādu nebūt braucamo - kādu varēja dabūt. Un kvalitāte bija baisa, jo pirmā iemesla dēļ jāražo bija ātri, taču ražotāji īpaši nebija ieinteresēti savu produkciju samontēt kvalitatīvi, jo pirks jau tāpat un vēl 3 gadus rindā stāvēs. Toreiz nopirktu mašīnu praksē nācās izjaukt līdz pēdējai skrūvītei un kārtīgi saskrūvet atpakaļ. Tad varēja būt drošs, ka tiešām ripos un nejuks. Vēl tagad ex-PSRS mašīnbūves produkcijai kvalitāte klibo tā laika atskaņās. Nu nevar bijušais padomju cilvēks saskrūvēt paneļus taisni, sit vai nost., Piemēram paskatiet kaut vai jaunās Ladas un iekšpusē tiem 2 Baltkrievijas (MAZ) trolejbusiem, kas reizēm vēl Rīgas ielās sastopami.