local-stats-pixel fb-conv-api

E38 augšāmcelšana. I daļa183

Pēc interesentu pieprasījuma, sakarā ar jaukā laiciņa iestāšanos, jo entuziasti sāk savus dzelzs mustangus uzfrišināt, raksts pacelts ! Saņēmu daudzas vēstules sakarā ar rūsas bēdām uz auto, špaktelēšanās procesiem, pulēšanām un daudziem citiem jautājumiem... Tad lūk, uz daudziem neskaidriem jautājumiem aptuvenu priekšstatu var gūt šajā rakstu sērijā manā profilā, kā saka, process iziets no A līdz Z.

Sveiciens visiem Spokiem! Sen nebiju darbībā, nolēmu kaut ko atkal uzrakstīt, ceru kādam var noderēt. Pieķēros projektiņam, materiālam ienācās BMW (2001.g.). Doma ir uzcelt tā lai izskatās kā jauns un kādu laiku var braukt neuztraucoties par koroziju. Sākums garlaicīgs, atjaukšana un cīņa ar rūsu aizņēma divas nedēļas. Cik tālu tiku, tik arī materiāls ir sanācis pirmajam rakstam. Tālāk jau lietas ies lustīgāk un opciju pa opcijai turpmākajos rakstos parādīšu visu procesa gaitu.

Mēģināšu arī kaut ko no procesa pats iefilmēt lai varētu interesentiem parādīt :

http://s1270.photobucket.com/user/Aleksandrs59/media/MVI_6470_x264.mp4.html

Tā nu uz priekšu, soli pa solim

http://spoki.tvnet.lv/automoto/E-38-augsamcelsana-II-dala/535937

« 1  2  3 »
1756 5 183 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 183

0/2000

Katram vajadzētu tā darīt ar savu mašīnu,ja mīl. emotion

136 1 atbildēt

Gaidu turpinājumu!

+

90 0 atbildēt

teache me sen-sei emotion

60 0 atbildēt

BMW for life! Labs darbs, Sasha emotion

39 4 atbildēt

Vēlu veiksmi atjaunošanā. Negribu neko sliktu teikt par BMW, bet rūsa, tomēr ir diezgan liela problēma bavāriešiem, pat e46 facelift redzēti ar cauriem spārniem... Par savu passat neko labāk neteikšu, rūsa bija visur, viss ir likvidēts izņemot koroziju uz visu spārnu arku maliņām, bet neredzu jēgu viņus mainīt vai pārkrāsot, jo tā nav nesošā konstrukcija + man tas auto nav vajadzīgs skaistumam, galvenais, ka AFN motorītis ir ar  labu kompresiju un sūkni. Rūsas cēlonis ļoti vienkāršs - auto bija sists un pēctam v';el 2 gadus stāvējis, tāpēc arī motors labi saglabājies, bet kuzovs sūdīgs.

Vienu lietu gan atzīšu, es esmu audi/ vw fans, bet lai nu ko, BMW dzinējus māk konstruēt kā nākas.

16 0 atbildēt

Ņjā. Bembjiem tā korozija vietām kā slimība. Visiem. Es savam, E36-ajam bagažnieku biju izjaucis un biju šokā ieraugot, kā tur viss aprūsējs. Ap amortiņu viss aprūsējs un tas jau tiešām ir bīstami. Kā arī virsbūve man arī aprūsējusi. Zem bagažnieku durvīm un ap arkām, pie tam, visām. Šī visa korozijas padarīšana ir kā belziens pa galvu. Nākot siltākam laikam, arī man nāksies špaktelēt un pārkrāsot. Bet par rakstu - labs darbs. Smuki viss atjaunots. emotion +

13 0 atbildēt

malacis :)

11 0 atbildēt

Mašīna ir kā sieviete, jāizturas saudzīgi un ar mīluemotion

Saša, tā ir tava personīgā meistarnīca?:))

10 0 atbildēt

Prieks skatīties, ka ir vēl arī cilvēki kas zin ko dara!

    Nevis kā Vasja - pirmajā dienā ar smilšpapīru un sarūsējušu vīli izslīpē rūsu, tad pēc nedēļas uzmet kautkādu špakteli virsū, vēl pēc meneša vai diviem nokrāso  (grunti liek tikai jefiņi).Jāpiemin ka ar auto vņš brauca katru dienu. Finālā Vasja ir  nonācis pie pārliecības ka rūsu šajā pasaulē nav iespējams apturēt.

9 0 atbildēt

Nu davai, davai stutē aukšā bīmeru. emotion

6 0 atbildēt

Ieraudzīju autoru, uzreiz, ieliku plusu, rakstu lasīju ar interesi. Pie tam, par labu nāk arī fakts, ka esmu BMW fans, malacis.

6 0 atbildēt

lai veicas darbā! ar nepacietību gribas redzēt kas būs tālāk, kāds beigās izskatīsies!! emotion

vēlu veiksmi darbā!! emotion

6 0 atbildēt

 Lepojos ar šādiem cilvēkiem, kas savu darbu dara rūpīgi un ar pienākuma sajūtu, tādi pie mums maz palikuši. Tiešām prieks. Malacis! Par rakstu, protams, ka + :) Vēl aizvien pats atceros, kā bez slīpmašīnas tikai ar rokām un smilšpapīru cīnījos ar rūsu, tas bija smagi :D

5 0 atbildēt

Visiem, kam ir kādi aizspriedumi pret kādu noteiktu auto marku, dēļ atsevišķiem indivīdiem, lūdzu nomirstat :)

4 0 atbildēt

e38 visu laiku gribas nopirkt, bet nesanāk kautkā bija e39 nepatika nopirku jaguāru, bet tik un tā kādreiz nopirkšu e38, 3,0d iet kā vētra.... jauda pietiek... pats sevi lauž kopā, spēj tik mainīt karājošos un lufftesemotion

5 1 atbildēt

Beidzot kāds restaurātors kas zina ka vajag ar skābo grunti. Tev pat savu mašīnīti uzticētu

4 0 atbildēt

Pa ilgiem laikiem kāds jēdzīgs raksts, apnicis jau skatīties uz super auto un pro drift auto ko retais vsp var atļauties. Nu ko lai saka gaidīšu turpinājumu un veiksmi bembja atjaunošanā

2 0 atbildēt

Redzu beidzot kādu, kas taisa pa īstam. Ir grūti atrast tik kvalitatīvu darbu. Būtu lieka nauda savu auto iedotu tev pārkrāsot. Respekts +

2 0 atbildēt

emotion

2 0 atbildēt

Es jau zinu, pie kā vērsīšos, kad man vajadzēs restaurēt savu auto...

2 0 atbildēt
« 1  2  3  4  5 »