Ehh pat nezinu ar ko lai sāk.Laikam sākšu ar to,ka neesmu no tiem aktīvākajiem spokiem,vairāk kā tāds vērotājs no malas. Tā nu sagadījās,ka šinī vasarā nopirku audīti 87.gada b3 ar 1.9 litru benzina motorņu,diezgan rets modelis,jo ja nemaldos viņu ražoja tikaj no 86-89 gadam,vai kkā tā. Tā nu sāku pamazām izvērtēt viņa stāvokli un konstatēju 3 būtiskākos bojājumus- arkas stūris,bagāžnieka vāks un vēl 1 stūris. Tā nu sāku štukot kā to lietu vērst par labu,un te pēkšņi atmiņā uzausa daudzi raksti par spoku vārdā Saša un viņa zelta rokām šajā jomā. Ilgi nedomādams uzrakstīju Sašam kas un kā par savu problēmiņu,aizsūtīju bildes utt... Tā nu Saša ar savu profesionālo aci cik nu tur pēc bildēm saprast varēja noteica,ka divatā tas viss tiks salabots 3 dienās. Es protams piekritu,jo pats mācos par automehāniķi un tāda padarbošanās nāks par labu,jo tomēr zināšanu nekad nevar būt par daudz. Un tā es veicu apmēram 250km līdz Sašas darbnīcaj diezgan normāls gabaliņš he he . Pēc nogurdinoša 3.5h gara brauciena beidzot biju klāt. Nu ko brauciens galā jāsāk čekot kā tā bēda izskatās dzīvē un tālāk sekoja pats interesantākajs kā nieka 3 detaļiņas un 3 dienu darbs ievilkās uz pusi mašīnas un veselu nedēļu riktīga darba. Mocījāmies ar Sašu no rīta lidz nakamās dienas var teikt rītam un tā visu nedēļu nonstopā.
Te zemāk ielikšu bildītes un video kas tika uzņemts,par kvalitāti lūdzu nesūdzēties jo bildes tika fotografētas ar pagali līdz man nepieleca aizlienēt no Sašas digitālo kameru,un vispār plānos nebija likt spokos un taisīt rakstu,bet pēc cilvēku lūguma uzmeikoju.
Video būs redzams neliels ieskats kā autiņš jau izskatījās uz biegu pusi,protams nobeiguma bilžu nav bet tas jau nekas iespejams kkad ielikšu
Heiteri un troļļi GTFO
Audi 80 b3 1.9E augšāmcelšana63
Pirmā bēda arkas mala, izskatās jau nepārāk traki,kā sākumā domājām ar hidrauliku izvilkt un pēc Sašas teiktā pat krāsot nevajadzētu. Kā sākām vilkt ārā izrādījās ka tur mūsu centīgie rūķīši vienkārši aizsmērējuši špakteli 1cm biezāslānī .
Te nu otrā bēda bagāžnieka vāks uz kura kkad kkāds saimnieks tika uzlējis skābi,protams domājām tikaj noslīpēt sagruntēt un nokrāsot,bet kā jau vienmēmēr tas notiek ieskatoties vāka dzīlēs atradām tik šausmīgu rūsu pie numura apgaismas lukturīšiem,ka šo vāku vairs nebija vērts remontēt.
Nu un visbeidzot TREŠĀ bēda,pēc izskata diezgan nenozīmīgs bojājums,bet diemžēl no šī stūra un sākās mūsu nelaimes kuras aizvilkās līdz pat abu aizmugurējo arku beigām.Jo kad bijām nomontējuši bamperi atklājās drausmu lietas Rūsa,rūsa un vēlreiz rūsa,bagāžnieka grīds šuve bija vnk sapuvusi un pārējās šuves arī neizskatījās pārāk labi. Jo redz šis mazais stūrītis kādreiz bija sists un trieciens nebija no tiem mazākajiem jo kā Saša parādīja pat aizmugurējā durvju šolka nesakrita,par lukturi vispār nerunāsim viņš tur vienkārši levitēja kkur starp korpusu un gaisu....pats stūris kad tika nodrāzta rūsa spīdēja cauri kā siets.Bet tas viss vēl tā mazākā bēda,kad saša skatījās mašīnas krāsojumu un mācīja mani apmēram noteikt kas ir krasots kas ir labots un kas ir vnk sačakarēts es biju vnk šokā.
Pagales bilde kurā iespējams kkas redzams,bet ja nē nu tad te jau Sašas pagalmā tika noņemts bamperis aiz kura skats bija vnk drausmīgs
Tā cik nu saskatīt var izskatās visa šitā lieta ar to stūri lukturu vietām un visu pārējo
Mīlā arkas maliņa no kuras pēc 1 hidraulikas spiediena izkrita cm bieza špakteļa kārta
Te ja caur šito mākoni kāds spēs kko saskatīt būs redzama bagāžnieka grīda kura ir vnk sapuvusi. Protams Sašam nācās iemetināt jaunu kaut gan īpašā sajūsmā par to viņš nebija,jo krāsotavā gaidīja vēl bembīts kura saimnieks Māris (ja nosaucu citu vārdu sorry) kopā ar sašu jau mocīja mēnesi.