Nu tā vēršos pēc palīdzības pie spokiem.Lieta ir sekojoša kamēr mašinai motors auksts apgriezieni lieli tikmēr apgriezieni neraustās un izsplūdes gāzes arī kaucik jēdzīgas,bet kā motors nedzudz uzsilst aupgriezieni nokritas tad sak raustīties tukšgaitā un izplūdes gāzes aiziet kosmasā.Kad vienmērīgi brauc pati mašīna raustās līdz kadam 2.5k apgrieziem ja brauc atrāk apgriezieni lieli tad partrauc. Domāju zonde mož pie vainas aidzinu uz servisu lai pārbauda. Pieslēdza pie atgāzu mērītāja pateica zonde beigta! Nomainīju tpt raustas aidzinu atpakalj no izputēja kārtīga massa nebīja.Tad izvilka atsevišķu vadu masai un zonde roģi aizgāja ,bet atgāzes tp dir*ā un mašīna arī raustas.Tikai tagat ir ta ka dažreiz (ļoti reti)aukstu ka palaid taka liekas ka aiziet apgriezieni normali un neraustās ,bet kā aizbraucu lidz bodei noslapēju plaidu pa jaunu atkal dir*ā.Kad tas gadas motoru neuzsilda līdz darba tempartūrai tad var noslapēt palaist un neraustas rpm .Servisā īsti nevarēja pateikt kas var būt pie kopa sledza neko neparādīja (vēl nebīja zināms par tiem gadījumiem kad mistiski sāk strādāt).Teica lai pameklēju pameginu dabut kautkur gaissa massas mērītāju.Meklēju gaisa massas mērītāju nekur mana modeļa neatradu bīja tikai tāda paša tipa ar citu kodu domāju nu joka pēc pamēģināšu ja pārtrauks raustīties būtu zināma vaina bet nekā ar 1mo variantu vispar pa 500rpm raustities sāka un ar otro bija pilnīgi tas pats varians +melni dūmi nogriezās protams pieljauju ka negaja tpc ka nebīja īstie bet ja vinji bīja labi apgriezieniem nebij jāpaliek normāliem??Man pašam vēll ir kādi varianti kas par lietu varētu būt ,bet es gribu dzirdēt jūsu viedokli varbūt kāds ar kout ko tādu jau ir saskāries.Video rezdams kā tas izspaužas.
Pie brivgaitas regulatora / gofras un visas citas arī patraboka trubiņas ir hermētiskas un nav cauras vai plaisājušas? Man pašam ir B3 ar 2.0 16v Dohc un arī šitais joks bija. Pārgāju visām trubām pari, saliku visur hamutus, plaisājušas trubas nomainīju, brivgaitas regulatoru izmazgāju un tad sāka darboties labāk.
Bet pārsvarā pie vainas ir padilis gaisa masas mērītājs brīvgaitas diapazonā (Audi styl forumā ir raksts kā pārbaudīt visu sistēmu un noregulēt) Pašam ik pa laikam uznāk niķis noslāpt pēc iedarbināšas ja nenospiež gāzes pedāli, bet tas k-jet un motronics prikols ko vēl neviens nav atkodis) Pats tagad lai neslāptu un nemētātu apgriezienus (man Gaisa masas mērītājs pēdējos metrus velk) atvienoju piespiedu brīvgaitas gala slēdzi un ar atdures skrūvi piegriezu apgriezienus. (protams to visu labāk darīt pie CO2 aparāta, jo pat pēc trubiņu hermetizācijas viss jāpārregulē. Neaizmirsti, ka G. masas mēritājs sastāv no lāpstas un sviras un ir tāda štelle kā gravitācija, kas velk uz leju un gaiss plūstot cauri ceļ viņu uz augšu.