local-stats-pixel fb-conv-api

AUDI 80 b4 2.0 ABK nestabīli apgriezieni.39

42 0

Nu tā vēršos pēc palīdzības pie spokiem.Lieta ir sekojoša kamēr mašinai motors auksts apgriezieni lieli tikmēr apgriezieni neraustās un izsplūdes gāzes arī kaucik jēdzīgas,bet kā motors nedzudz uzsilst aupgriezieni nokritas tad sak raustīties tukšgaitā un izplūdes gāzes aiziet kosmasā.Kad vienmērīgi brauc pati mašīna raustās līdz kadam 2.5k apgrieziem ja brauc atrāk apgriezieni lieli tad partrauc. Domāju zonde mož pie vainas aidzinu uz servisu lai pārbauda. Pieslēdza pie atgāzu mērītāja pateica zonde beigta! Nomainīju tpt raustas aidzinu atpakalj no izputēja kārtīga massa nebīja.Tad izvilka atsevišķu vadu masai un zonde roģi aizgāja ,bet atgāzes tp dir*ā un mašīna arī raustas.Tikai tagat ir ta ka dažreiz (ļoti reti)aukstu ka palaid taka liekas ka aiziet apgriezieni normali un neraustās ,bet kā aizbraucu lidz bodei noslapēju plaidu pa jaunu atkal dir*ā.Kad tas gadas motoru neuzsilda līdz darba tempartūrai tad var noslapēt palaist un neraustas rpm .Servisā īsti nevarēja pateikt kas var būt pie kopa sledza neko neparādīja (vēl nebīja zināms par tiem gadījumiem kad mistiski sāk strādāt).Teica lai pameklēju pameginu dabut kautkur gaissa massas mērītāju.Meklēju gaisa massas mērītāju nekur mana modeļa neatradu bīja tikai tāda paša tipa ar citu kodu domāju nu joka pēc pamēģināšu ja pārtrauks raustīties būtu zināma vaina bet nekā ar 1mo variantu vispar pa 500rpm raustities sāka un ar otro bija pilnīgi tas pats varians +melni dūmi nogriezās protams pieljauju ka negaja tpc ka nebīja īstie bet ja vinji bīja labi apgriezieniem nebij jāpaliek normāliem??Man pašam vēll ir kādi varianti kas par lietu varētu būt ,bet es gribu dzirdēt jūsu viedokli varbūt kāds ar kout ko tādu jau ir saskāries.Video rezdams kā tas izspaužas.



42 0 39 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 39

0/2000

Pie brivgaitas regulatora / gofras un visas citas arī patraboka trubiņas ir hermētiskas un nav cauras vai plaisājušas? Man pašam ir B3 ar 2.0 16v Dohc un arī šitais joks bija. Pārgāju visām trubām pari, saliku visur hamutus, plaisājušas trubas nomainīju, brivgaitas regulatoru izmazgāju un tad sāka darboties labāk.

Bet pārsvarā pie vainas ir padilis gaisa masas mērītājs brīvgaitas diapazonā (Audi styl forumā ir raksts kā pārbaudīt visu sistēmu un noregulēt) Pašam ik pa laikam uznāk niķis noslāpt pēc iedarbināšas ja nenospiež gāzes pedāli, bet tas k-jet un motronics prikols ko vēl neviens nav atkodis) Pats tagad lai neslāptu un nemētātu apgriezienus (man Gaisa masas mērītājs pēdējos metrus velk) atvienoju piespiedu brīvgaitas gala slēdzi un ar atdures skrūvi piegriezu apgriezienus. (protams to visu labāk darīt pie CO2 aparāta, jo pat pēc trubiņu hermetizācijas viss jāpārregulē. Neaizmirsti, ka G. masas mēritājs sastāv no lāpstas un sviras un ir tāda štelle kā gravitācija, kas velk uz leju un gaiss plūstot cauri ceļ viņu uz augšu.

1 0 atbildēt

MAFs šeit laikam bija vecā tipa. Tas arī mēdz darīt pigorus, uz kļūdām arī parasti neizlien ja ir pusdzīvs. Bet MAF vairāk saistīts ar jaudas zudumiem, ja tādu nav, tīri teorētiski MAF var izslēgt, vai arī atslēgt kontaktu uz test-drive. Labāk aizej uz audi-style.lv tur vairāk adekvātas atbildes saņemsi kā šeit.

1 0 atbildēt

jau izmēģināju!

0 0 atbildēt

Pareiz ka ripos! emotion

0 0 atbildēt

jokes on you!

0 0 atbildēt

ABK, kompis laikam šitam bija digifants, kur uz visām četrām sprauslām no vādības blokā gāja tikai divi vadi, un visas sprauslas bija saslēgtas paralēli.... Principā smidzināja visiem stobriem reizē..... Nu tas tā....

Ja simptomi parādās, kad dzelzis uzsilst, tas normāli.... Jo aukstam viņam strādā nedaudz cita sistēma - Kaltlauf sistemā, jeb čoka režīmā.... Lieta tāda, ka tev tas čoka režīms iet arī siltam.... Nomaini temperatūras sensoru, bet tikai pareizo..... Es domāju to kurš padod informāciju par dzinēja temperatūru vadības blokam, un lieta aizies.... Jā kad to izdari, tad pirms kurbulē norauj aķim klemmi lai pastāv šamais un aizmirst savus murgus....

Tas ka diagnostika šim dinozauram neko neuzrāda ir tikai normāli.... Jo tai laikā ECU pašdiagnostika vācu mašīnām bija vēl bērnu autiņos!!! Un tādas lietas kā cik pareizi rāda temperatūras devjs, vai citi sensori viņš nesaprot.... bet vadās tieši no dotā lieluma ko dodt tavā gadijumā beigtais temperatūras devējs!!!!

Te vācijā vairs tādu ar uguni neatradīsi......

Piedodiet par gramatikas kļūdām.... Jo laikam pamazām sāk aizmirsties latviešu valoda.......

0 0 atbildēt

tas bij pirmais ko izdariju.

0 0 atbildēt

Nedzen autiņu pa kaktu servisiem, dzen pie speciālista.  Aizdzen viņu pie Sašas Aleksandra, auto pats sabīsies un sāks dūkt, kā bitīte emotion Ja bail no Sašas, audi-style.lv, un iemet jautājumu tur... Un tiešām, 90 % šeit esošo ar mašīnām ir uz Jūs... Nav tā labākā vieta, kur meklēt palīdzību...

0 0 atbildēt

zinu tas skaitās tukšgaitas regulātors vinjam nāk 2 vadi + un - ar 1 stekeri .Es jau pārbaudīju vinš strāda un no tukšgaitas regulatora atgazes nebūtu galīgās auzās es domāju.Pat pēc sashas ieteikuma iztīrīju ar bendzīnu.

0 0 atbildēt

Vot es ar domaju ka gaisa masas mērītājs pie vainas bet kā jau teicu sava modelja nevaru dabūt.Plus vēl ir ideja ka sprauslas varedu but pa dirsu aizgājušas.

0 0 atbildēt

Vispār iesākumā varētu paņemt PC piespraust ODB-II kabeli un ar internetā nosperto VAG-COM paskatīties kāds ir kompja viedoklis. Šim gan laikam vajadzēs K+KL pāreju.  Jāsāk ar to, ko autiņa kompis var pastāstīt.

0 0 atbildēt

Negribu abložīties, bet nevarētu būt, ka kāds filtrs aizaudzis?

0 0 atbildēt

Ja kompis neko neuzrāda, tad iespējams tukšgaitas vārsts iesērējis, vienkārši jānoņem un jāiztīra, benzīnā var izmazgāt un ir jāiet !

0 0 atbildēt

amm servisa man liekas dabusi labaku atbildi neka te spokos emotion

0 0 atbildēt

aizbrauc uz kādu servisu lai pieregulē tev dzinēju, kādi 15eiro un problēma atrisināta.

0 0 atbildēt

Emmm, tu tak apzinies, ka palīdzību prasi 90% bērnu un nupat pubertāti sasniegušiemm, pumpaniem tīņiem? emotion 

7 8 atbildēt

no offence, bet šitādām naglu kastēm jau sen laiks metalomāemotion

1 2 atbildēt